Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Er dette skikkelig fy fy? Det er ikke snakk om gjennomsiktige overdeler men alt av tynne ullgensere bluser osv så kan konturene av mine brystvorter synes. Sitter og lurer på om jeg må begynne med teip. Hva tenker dere?
Lisjtuppa Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Hjemme kan jeg gjøre det, men ikke ute blant folk. Da føler jeg meg naken:)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg tenker; hva slags undertøy bruker du? En bh med bittelitt padding skjuler brystvortene uten problem... Og ja, synlige brystvorter er ikke pent...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #4 Skrevet 2. oktober 2012 Men hvordan tenker du om andre kollegaer? Jeg kler meg p ingen måte utfordrende eller slikt, men jeg klarer altså ikke å få ned brystvortene... Hi
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Det er vulgært syns jeg, selv om jeg liker pupper
Gjest I See You, Shakin That Ass.... Skrevet 2. oktober 2012 #6 Skrevet 2. oktober 2012 Syns det er fint om man har små pupper. Men selvfølgelig til passende annledning
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #7 Skrevet 2. oktober 2012 Kanskje nye bh er er løsningen... Var ikke et problem før jeg fikk barn...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #8 Skrevet 2. oktober 2012 Da tenker jeg at noen er desperate etter oppmerksomhet.
Turtelduen Skrevet 2. oktober 2012 #10 Skrevet 2. oktober 2012 Forresten, jeg personlig syns det kommer helt ann på hvordan pupper en har Mine hadde ikke funket
Gjest Miryks Skrevet 2. oktober 2012 #11 Skrevet 2. oktober 2012 Synes det ser rart ut uansett. Mine brystvorter ses ikke om jeg går uten bh. Puppene henger noe grusomt...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #12 Skrevet 2. oktober 2012 Å se formen på brystvortene er ikke fint, uansett størrelse, form, farge, klesstil++ Ordnes lett med riktig undertøy:-)
3 er nok! Skrevet 2. oktober 2012 #13 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg skjønner problemet ditt hi, jeg har samme problem. Forholdsvis store pupper (80E), og bruker BHer med litt for/padding (eller hva det nå heter) likevel synes brystvortene selvom jeg også går med tykke gensere. Det er slitsomt! Det er jo ikke noe pent, og noen tenker kanskje at jeg gjør det med vilje. Det går fint når jeg har en cardigan over en tykk genser, men det blir jo fort veldig varmt. Spesielt ille var det da jeg brukte ammeBHer. Jeg Kunne bare bruke triumph sine pga mye større størrelse da jeg ammet og de er veldig tynne. Ammeinnlegg hjalp ingenting! Dette var aldri noe problem før jeg fikk barn...!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #14 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg har små pupper og bruker nesten aldri BH. Tror ikke mine synes gjennom, men blir ganske annerledes når kulda slår inn?
3 er nok! Skrevet 2. oktober 2012 #15 Skrevet 2. oktober 2012 Å se formen på brystvortene er ikke fint, uansett størrelse, form, farge, klesstil++ Ordnes lett med riktig undertøy:-) Nei! Det gjør det ikke!
Gjest Miryks Skrevet 2. oktober 2012 #16 Skrevet 2. oktober 2012 Å se formen pÅ brystvortene er ikke fint, uansett størrelse, form, farge, klesstil++ Ordnes lett med riktig undertøy:-) Nei! Det gjør det ikke! Sliter med det samme som deg. Har 85G/H, og bruker ammeinnlegg for Å skjule hvertfall litt... :/
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #17 Skrevet 2. oktober 2012 Å se formen på brystvortene er ikke fint, uansett størrelse, form, farge, klesstil++ Ordnes lett med riktig undertøy:-) Nei! Det gjør det ikke! Jo. Med riktig størrelse (ordentlig målt i undertøysbutikk), og riktig form på cupen og tykkelse på stoffet så får alle usynlige brystvorter. Utvilsomt!
3 er nok! Skrevet 2. oktober 2012 #18 Skrevet 2. oktober 2012 Å se formen på brystvortene er ikke fint, uansett størrelse, form, farge, klesstil++ Ordnes lett med riktig undertøy:-) Nei! Det gjør det ikke! Jo. Med riktig størrelse (ordentlig målt i undertøysbutikk), og riktig form på cupen og tykkelse på stoffet så får alle usynlige brystvorter. Utvilsomt! Du kan jo leve i troen, men du har ikke mine brystvorter. Det er tåpelig å sitte å si at jeg kan skjule brystvortene mine med rikitg BH når du ikke har sett brystvortene mine eller vet hva jeg har forsøkt. Det eneste som funker er som sagt BH med tykk polstring, tykk genser og tykk cardigan. Problemet er da at jeg svetter som en gris, og da får jeg heller bare finne meg i at folk tror jeg viser brystvortene mine med vilje. Forresten så skulle du visst hvordan det var å ha 75H i BH størrelse og prøve å finne en BH som tilfredsstiller alle kravene. Da må man kesten bare ta til takke med det man får tak i, og finne seg i at brystvortene synes litt, for i den størrelsen er det ikke mange BHer som har god polstring. (Nei, jeg hadde ikke silikon).
Gjest Miryks Skrevet 2. oktober 2012 #19 Skrevet 2. oktober 2012 Jo. Med riktig størrelse (ordentlig målt i undertøysbutikk), og riktig form på cupen og tykkelse på stoffet så får alle usynlige brystvorter. Utvilsomt! Merkelig, har fått hjelp i undertøysbutikken her (tenk det, vi har Change her oppe ), og fremdeles så synes brystvortene mine. Men nå sier vel du at de som jobba der ikke kan ha vært riktig "utdannet", vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #20 Skrevet 2. oktober 2012 Hi her. Jek kan ikke skryte på meg mer enn B cup, så sånn sett ligger forholdene til rette for å velge bh enklere, men jeg har alltid kastet alle innlegg i bh ene da je syns puppene har blittvfor store, men det er klart at etter flere barn så henger de jo mer enn før, så da trenger jeg vel den polstringen jeg får både for. Skjule knopp og hengepupp. Om noen trodde det så er det ikke hele aoela (heter det det?) men bare knoppen.
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 2. oktober 2012 #21 Skrevet 2. oktober 2012 Å se formen på brystvortene er ikke fint, uansett størrelse, form, farge, klesstil++ Ordnes lett med riktig undertøy:-) Nei! Det gjør det ikke! Jo. Med riktig størrelse (ordentlig målt i undertøysbutikk), og riktig form på cupen og tykkelse på stoffet så får alle usynlige brystvorter. Utvilsomt! Du kan jo leve i troen, men du har ikke mine brystvorter. Det er tåpelig å sitte å si at jeg kan skjule brystvortene mine med rikitg BH når du ikke har sett brystvortene mine eller vet hva jeg har forsøkt. Det eneste som funker er som sagt BH med tykk polstring, tykk genser og tykk cardigan. Problemet er da at jeg svetter som en gris, og da får jeg heller bare finne meg i at folk tror jeg viser brystvortene mine med vilje. Forresten så skulle du visst hvordan det var å ha 75H i BH størrelse og prøve å finne en BH som tilfredsstiller alle kravene. Da må man kesten bare ta til takke med det man får tak i, og finne seg i at brystvortene synes litt, for i den størrelsen er det ikke mange BHer som har god polstring. (Nei, jeg hadde ikke silikon). Jeg har kjøpt hvertfall to bh-er i størrelse 75 H med vattering hos Change. På Oslo city. Også går det an å følge med på nettsidene dems hvilke nye typer de kommer med for din størrelse. Er du Change-medlem så kan du registrere med størrelse og favorittmodell. Da får man nyhetsbrev også.
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 2. oktober 2012 #22 Skrevet 2. oktober 2012 Å se formen på brystvortene er ikke fint, uansett størrelse, form, farge, klesstil++ Ordnes lett med riktig undertøy:-) Nei! Det gjør det ikke! Jo. Med riktig størrelse (ordentlig målt i undertøysbutikk), og riktig form på cupen og tykkelse på stoffet så får alle usynlige brystvorter. Utvilsomt! Du kan jo leve i troen, men du har ikke mine brystvorter. Det er tåpelig å sitte å si at jeg kan skjule brystvortene mine med rikitg BH når du ikke har sett brystvortene mine eller vet hva jeg har forsøkt. Det eneste som funker er som sagt BH med tykk polstring, tykk genser og tykk cardigan. Problemet er da at jeg svetter som en gris, og da får jeg heller bare finne meg i at folk tror jeg viser brystvortene mine med vilje. Forresten så skulle du visst hvordan det var å ha 75H i BH størrelse og prøve å finne en BH som tilfredsstiller alle kravene. Da må man kesten bare ta til takke med det man får tak i, og finne seg i at brystvortene synes litt, for i den størrelsen er det ikke mange BHer som har god polstring. (Nei, jeg hadde ikke silikon). Jeg har kjøpt hvertfall to bh-er i størrelse 75 H med vattering hos Change. På Oslo city. Også går det an å følge med på nettsidene dems hvilke nye typer de kommer med for din størrelse. Er du Change-medlem så kan du registrere med størrelse og favorittmodell. Da får man nyhetsbrev også. Ja det glemte jeg; Mine brystvorter synes IKKE
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #23 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg som påstår at alle får skjult brystvortene med riktig undertøy. Størrelsen min er ikke 75H, men jeg bruker 75G, og har ammet tre barn. Brystvortene mine bærer preg av det. Og jeg står ved påstanden om at riktig, vattert cup vil løse problemet.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #24 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg som påstår at alle får skjult brystvortene med riktig undertøy. Størrelsen min er ikke 75H, men jeg bruker 75G, og har ammet tre barn. Brystvortene mine bærer preg av det. Og jeg står ved påstanden om at riktig, vattert cup vil løse problemet. Du påstår altså fremdeles at du har den eneste sannhet her? Til tross for at flere har personlige erfaringer om det motsatte? Er nok en fryd å diskutere med du
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #25 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg synes synlige brystvorter gjennom genseren er sexy! Såfremt du ikke har ekstraordinære brystvorter som er heeeelt deformert, men det tviler jeg på at du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå