Gjest Heartbroken Skrevet 2. oktober 2012 #26 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg synes hun virker grei jeg. Har svart ganske krasst og alt for kranglete i et par tråder der hun skrev, skulle ha ordlagt meg annerledes, men tente på alle pluggene siden disse temaene engasjerer meg noe vanvittig, og da kan man bli usaklig. Men ellers synes jeg hun er en trivelig jente her på forumet. Men nå pleier jeg ikke å skape inntrykk av folk jeg aldri har møtt, siden det ikke alltid stemmer overens med hvordan de fremstår skriftlig. Jeg tror at en del har motforestillinger mot folk som utleverer mye personlig informasjon om seg selv og barna. Cat68, Heartbroken og et par andre har også fått pes av samme grunn siden de skriver om mange personlige opplevelser og nevner navn/stiller opp med bilde eller begge deler. Jeg personlig hadde aldri utlevert navn på meg og ungene og bilde, men jeg er ganske hysterisk slik. Men jeg forstår at enkelte ønsker å virke mer personlige på et forum der de har venner og tilhengere. Synes også det er fint at folk har sterke meninger og står frem med dem, men det kan også vekke negative reaksjoner hos dem som mener det motsatte like sterkt. Jeg har for eksempel sterke meninger om gjentatt abort, utroskap, mobbing og diskriminering av enkelte grupper (kvinner, utlendinger, handicappede osv), som jeg har fått på pukkelen for her flere ganger. Tror nok enkelte har kortere lunte enn andre, og enkelte (som meg selv) opplever å være bitchete og kranglete av og til når de har hatt dårlig dag og så videre. Jeg vil bare presisere at jeg aldri har lagt ut hverken bilde, navn eller hvor jeg bor. Om det er noen her inne fra min hjemplass kan det godt være at de kjenner meg igjen da jeg har en litt spesiell historie og det gjør ingenting. Men for den store masse er jeg like anonym enten jeg bruker nick eller ikke. Ellers er jeg enig i mye av det du skriver
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #27 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg kan være ganske uenig med henne, men å hate henne det gjør jeg ikke.
*SommerFrisk* Skrevet 2. oktober 2012 #28 Skrevet 2. oktober 2012 Hun virker litt billig, men hater henne ikke. Ung mor som er litt ureflektert, men det er lov det også Signerer denne:) Hvor gammel er hun da?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #29 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg må bare si at jeg tror det er ganske så maaange anonyme her.. og ja, det er sikkert enkeltpersoner som skriver veldig mange innlegg, men jeg tror også det er mange forskjellige som mener det samme og er negative mot personer her. Jeg har blitt beskyldt for å være HI i et anonymt innlegg f.eks bare fordi jeg svarte noe andre ikke likte og da måååtte det jo bare være Hi selv som svarte.... Så det kan hende at det er mange forskjellige som skriver dritt til Juliea (eller hvem andre det måtte være). Jeg er derimot ikke en av de som er nedlatende mot andre her inne og kan egentlig ikke si så mye om jenta da jeg verken følger med på alt hun skriver eller kjenner henne. Og uansett hvilke grunner folk måtte ha for å mislike henne så blir det bare patetisk å komme med dritt her inne.
☆☆☆ Skrevet 2. oktober 2012 #30 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg må bare si at jeg tror det er ganske så maaange anonyme her.. og ja, det er sikkert enkeltpersoner som skriver veldig mange innlegg, men jeg tror også det er mange forskjellige som mener det samme og er negative mot personer her. Jeg har blitt beskyldt for å være HI i et anonymt innlegg f.eks bare fordi jeg svarte noe andre ikke likte og da måååtte det jo bare være Hi selv som svarte.... Så det kan hende at det er mange forskjellige som skriver dritt til Juliea (eller hvem andre det måtte være). Jeg er derimot ikke en av de som er nedlatende mot andre her inne og kan egentlig ikke si så mye om jenta da jeg verken følger med på alt hun skriver eller kjenner henne. Og uansett hvilke grunner folk måtte ha for å mislike henne så blir det bare patetisk å komme med dritt her inne. Du har i teorien rett, men det har seg slik at julie var ein av dei heldige som pga ein feil med siteringsfunksjonen kunne sjå kven som siterte henne anonymt. Og det viser seg at det er ein og samme person som hetsar henne anonymt.
Cat.68 Skrevet 2. oktober 2012 #32 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg tror at en del har motforestillinger mot folk som utleverer mye personlig informasjon om seg selv og barna. Cat68, Heartbroken og et par andre har også fått pes av samme grunn siden de skriver om mange personlige opplevelser og nevner navn/stiller opp med bilde eller begge deler. Jeg personlig hadde aldri utlevert navn på meg og ungene og bilde, men jeg er ganske hysterisk slik. Det jeg har problemer med å skjønne er hvorfor noen skal måtte få motforestillinger mot noen som velger å være åpen om ting andre igjenn ville holde hemmelig, eller for seg selv. jeg hadde skjønnt det hvis slik åpenhet hadde vært en direkte trussel mot noen av de som leser, men når det handler om meg og mitt, og en åpenhet som ikke skader noen, da skjønner jeg virkelig ikke hvorfor noen skal få mg sånn i vrangstrupen at de synes det er riktig å gå i strupen på en for hva man en måtte skrive. Og hva har jeg egentlig utlevert som er så ille??
Cat.68 Skrevet 2. oktober 2012 #33 Skrevet 2. oktober 2012 Alle?? Jeg har ikke noe som helst imot Juliea. Og det trur jeg ikke de fleste andre har heller. Hun er ei av de som sier hva hun mener, og det er nok her inne til å bli lagt for hat av enkelte. Har alt for god erfaring til det. Heldigvis sier det mer om de som ikke tåler henne en om Juliea selv.
Tigerpote Skrevet 2. oktober 2012 #34 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg har aldri fått med meg at hun er hatet.
Magia Skrevet 2. oktober 2012 #36 Skrevet 2. oktober 2012 Det vil alltid være slik at om man stikker seg ut på en eller annen måte, vil man få en del som liker en, men også noen som misliker en. Sånn er livet Min erfaring er uansett at mennesker som stikker seg ut tåler at enkelte går imot en også, så jeg tror ikke hun tar det alt for tungt at noen er ufine.
Gjest Miryks Skrevet 2. oktober 2012 #37 Skrevet 2. oktober 2012 Tror de som misliker henne er de som føler seg truet, siden hun kan se hvem som kaster dritt... Liker henne, jeg!
ellen-propellen Skrevet 2. oktober 2012 #38 Skrevet 2. oktober 2012 Litt vittig at det stort sett er anonym som kommer med negative innspill
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #39 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg har ikke noe imot henne, har ikke sett hun har vært slem mot noen eller noe. Hun er veldig forskjellig fra meg på veldig mange måter, men det må da være lov.
Gidder ikke! Skrevet 3. oktober 2012 #40 Skrevet 3. oktober 2012 Juliea er søt, morsom, ærlig og veldig snill Det er ihvertfall mitt inntrykk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå