Gå til innhold

Hvorfor hater "alle" Juliea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud for noen kjerringer dere er. La jenta være i fred. Tror at de fleste som slenger dritt om henne hele tiden er bare misunnelige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi ho har mot til å vere den ho er og ikkje den andre vil ho skal vere. Frykteleg provoserande!

Skrevet

hvem er det da?

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Fordi hun sier det hun mener. Liker ikke sånne folk. Sånne og de med god økonomi, de provoserer meg begge kategoriene..... Alle skal være like blakk som meg og mene det samme som meg!!!

Skrevet

Det er vel bare at man er forskjellig og har forskjellige meninger og når man setter mange sånne inn på et forum, hvor man i tillegg kan være anonym, så blir det fort mye negativt piss, spesielt mot personen som viser fram nick og kanskje har sterke meninger.

Jeg har irritert meg over noen av hennes innlegg tidligere, på lik linje som jeg har irritert meg over andre sine innlegg, anonyme eller ei, men jeg er ikke av de som slenger dritt da.

Så jeg tror vel ikke at det nødvendigvis er spesielt henne som blir mislikt her, men at det kanskje kommer mer fram fordi hun er veldig aktiv.

Skrevet

Jeg hater henne ikke:)

Jeg skrev jo "alle".

Skrevet

Tror ikke "alle" hater Juliea. Tror de aller fleste beundrer henne for at hun tør være den hun er. Det at noen (muligens bare 1 eller 2, ikke godt å si siden de alltid er anonyme) ser ut til å være ute etter henne tror jeg kun bunner i deres egen usikkerhet og at de aller helst selv skulle vært like tøffe og selvsikre som det Juliea er..

Skrevet

Hater alle henne. Merkelig, det har jeg ikke fått med meg.

Jeg synes hun er kjempe sjønn. Litt meninger ja, men det er vel flott.

Gjest Heartbroken
Skrevet

De fleste som signerer med nick, opplever perioder hvor mange kryper frem fra stenen sin og kaster dritt før de skynder seg tilbake før noen oppdager hvem de er.

Nå er det tydeligvis Julieas tur - men jeg tviler ikke på at hun har rygg til å bære det :) Det er begrenset hvor mye en anonym stalker klarer å provosere. Det blir bare litt stakkarslig...

Skrevet

Hva har skjedd? Jeg husker nicket, men husker ikke hvorfor jeg husker det.

Skrevet

Synes det er tydelig at mange også liker Juliea (eller det vi ser av henne da ;-)). Hun er vel ikke en grå mus og da er det vel alltid noen som elsker og andre som hater?

Jeg liker det jeg ser og leser :-)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Tror faktisk det bare er en eller to som har lagt henne for "hat", og kverulerer, krangler og skyter fra hofta så fort muligheten byr seg. Men det er vanskelig å vite da disse innleggene alltid blir signert med anonym...

Skrevet

Hva har jeg gått glipp av nå? En ny hat-tråd? Jeg synes egentlig hun har fått færre fiender enn mange andre her inne, på tross av at hun snakker rett fra levra. Tror ikke hun får mer pes enn hun takler, for hun er ganske tøff. :)

Skrevet

Jeg lurer og på om det er noe spesielt du referer til.

Hvilken tråd?

Gjest Sekretøsa
Skrevet
Jeg hater henne ikke:)
Jeg skrev jo "alle".

Jeg skulle bare helgardere meg i fall det kom en haug med "Jeg hater henne fordi........" :)

Skrevet

Når man er mye her inne er det lett for å erte på seg en eller to andre her inne, og disse kan da skrive haugevis av negative ting om den de har lagt for hat, men signerer alt med anonym og får det til å se ut som om det er flere.

Jeg har selv opplevd dette ett par ganger. Fant da ut hvem det var til slutt og moderator bekreftet min mistanke om at det var samme anonym som hadde postet mer enn tolv ulike "hat"-innlegg i en og samme tråd mot meg (fikk ikke vite nick altså, men at det var samme nick bak alle de "ulike" negative meningene). Er veldig ubehagelig at noen kan bli så opphengt i noen at de driver på slik, og jeg føler med Juliea her.

Jeg har sluppet unna lenge nå, merker bare hint nå og da, for den anonyme er blitt flinkere til å ikke henge ut så direkte lenger og tror seg kanskje usett? ;) Dersom Juliea føler dette er plagsomt vil jeg anbefale henne å kontakte moderator for å se om det bare er snakk om en person i hennes tilfelle også.

Skrevet

Jeg hater aldeles ikke Juliea, hun virker som en engasjert ung dame med mange jern i ilden.

Det jeg derimot tenker, hvis man skal tenke noe om det, er at jeg synes det er lite gjennomtenkt ovenfor datteren hennes når hun er så lite anonym som hun faktisk er her inne, samtidig som hun legger ut om sitt litt svevende sexliv. Ikke fordi det er så feil å ha tilfeldig sex når man er ung og single, men det er ikke alle det faller i god jord hos. Når de andre småbarnsmødrene på Lambertseter snakker seg imellom kan det raskt bli ganske ufint.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg synes hun virker grei jeg. Har svart ganske krasst og alt for kranglete i et par tråder der hun skrev, skulle ha ordlagt meg annerledes, men tente på alle pluggene siden disse temaene engasjerer meg noe vanvittig, og da kan man bli usaklig. Men ellers synes jeg hun er en trivelig jente her på forumet. Men nå pleier jeg ikke å skape inntrykk av folk jeg aldri har møtt, siden det ikke alltid stemmer overens med hvordan de fremstår skriftlig.

Jeg tror at en del har motforestillinger mot folk som utleverer mye personlig informasjon om seg selv og barna. Cat68, Heartbroken og et par andre har også fått pes av samme grunn siden de skriver om mange personlige opplevelser og nevner navn/stiller opp med bilde eller begge deler.

Jeg personlig hadde aldri utlevert navn på meg og ungene og bilde, men jeg er ganske hysterisk slik. Men jeg forstår at enkelte ønsker å virke mer personlige på et forum der de har venner og tilhengere. Synes også det er fint at folk har sterke meninger og står frem med dem, men det kan også vekke negative reaksjoner hos dem som mener det motsatte like sterkt. Jeg har for eksempel sterke meninger om gjentatt abort, utroskap, mobbing og diskriminering av enkelte grupper (kvinner, utlendinger, handicappede osv), som jeg har fått på pukkelen for her flere ganger. Tror nok enkelte har kortere lunte enn andre, og enkelte (som meg selv) opplever å være bitchete og kranglete av og til når de har hatt dårlig dag og så videre.

Skrevet

Hun virker litt billig, men hater henne ikke.

Ung mor som er litt ureflektert, men det er lov det også :)

Skrevet

Liker Juliea, jeg. Hjelpsom og koselig jente :-)

Skrevet

Juliea er alltid hjelpsom med alle spørsmål og kjempe flott :)

Skrevet

Hvis noen her inne hater henne, uten å kjenne henne for den hun er i virkeligheten, men kun basert på hennes meninger på et forum som dette, så syns jeg det er noe av det mest sinnsyke jeg har lest i dag.

Man HATER ikke bare hvem som helst, hate er iallefall for meg et sterkt ord, og jeg bruker det ikke med mindre jeg nesten ønsker noen døde. Iallefall så bruker man ikke det ordet om noen man ikke kjenner!

Det er vel lov å stikke seg ut å være uenige med hverandre. HerreGUD så kjedelig det ville være hvis vi alle skulle dotte rundt hverandre og jatte med og alt vra et kirsebær på toppen av en kremdott.

Skjerpings

Skrevet
De fleste som signerer med nick, opplever perioder hvor mange kryper frem fra stenen sin og kaster dritt før de skynder seg tilbake før noen oppdager hvem de er.

Nå har vel Julie faktisk oppdaget hvem det er da. ;)

Jeg hater henne forøvrig ikke, tvert imot. Uenig innimellom, ja. Ung er hun også, ja. Og hun utleverer mer enn jeg selv ville gjort.

Men jeg liker henne likevel, jeg!:)

Dessuten tror jeg ikke det er så mange som har så mye imot henne, jeg tror det er noen få som stadig er frampå, noen som sliter med seg selv på en eller annen måte og/eller har mye innestengt sinne og bitterhet. Sikkert mye de samme som herjer med deg også, Heartbroken!;)

Skrevet
Hun virker litt billig, men hater henne ikke. Ung mor som er litt ureflektert, men det er lov det også :)

Signerer denne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...