Gjest Heartbroken Skrevet 1. oktober 2012 #26 Skrevet 1. oktober 2012 Ene fisken min er blitt syk. Har hatt hyppige vannbytter men ingenting hjelper. Den svømmer på alle mulige måter og ligger opp ned på bunnen. Virker som den har mistet balansen. Puster veldig raskt. Ingen andre fisker er berørt. Bør vel avlive den men hater slikt så vil vel egentlig kalle meg selv for en reddfis;) Jeg har samme problem med samboern min. Han er forkjøla, puster veldig raskt, beveger seg konstant (fordi han ikke finner noen behagelig stilling) og klager som et helvete... Hadde han ikke vært så svær så skulle jeg spylt han ned i do... Men har kjøpt ørepropper, det funker sånn delvis. Lykke til:) Fy søren, nå lerjeg sånn at senga rister mannen trodde at jeg gråt (det hender rett som det er) og ble nesten litt irritert da jeg fikk hikstet frem at jeg lo:) han syns selvsagt det var bra at jeg ikke er lei meg, men tror han ønsker seg litt nattesro mens vi har sjansen Takk for dagens (og nattas) beste latter - kanskje jeg får sove nå. God bedring til samboer forresten-han kommer nok til å overleve.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #27 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg tok gulfisken vår med ut og trampet på den. Død! (men det kommer an på størrelsen)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #28 Skrevet 2. oktober 2012 Huff, har kastet mange fisker i do vi, til og med en av fiskene vi hadde som var veldig hissig mot de andre fiskene, jeg hadde ikke lyst,men den fisken "drepte" de andre....har aldri tenkt at det finnes andre alternativer. De andre fiskene var enten døde, eller halvdøde da jeg spylte dem i do. Friske fisker har jeg gitt til dyrebutikken... Nå føler jeg meg grusom, hadde aldri kommet på at jeg kan hive dem i kokende vann, trodde det var mer å pine en fisk, men nå skal jeg aldri mer kaste fiskene i do:(((( Hvordan i alle dager kunne du tro at en fisk ble drept humant av å spyles i do?? Det er slik små barn tenker det, ikke voksne. Hva trodde du skjedde med den der, at den druknet? Det gjør den vel kanskje også teknisk sett om det kalles det når en fisk ikke får nok oksygen. For det er vel det som skjer når den havner i tykk grøtete kloakk blandet med bæsj og papir. For en grusom måte å si hadet til sin fisk! Trodde det var mest noe en sier litt på tull jeg, spyle fisken i do. Men folk GJøR det???? Herregud.
Laluuna Skrevet 2. oktober 2012 #29 Skrevet 2. oktober 2012 Hør med noen som kan med fisker vell, dyrebutikken foreksempel. Høres ut som den kanskje kan ha stein i skjella?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå