Gå til innhold

Trøstespiser og blir bare feitere..En mat- hores dagbok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære, vakre vene.... <3

Får lyst til å holde rundt deg, og fortelle deg at alt en gang blir godt for deg.

Alt kommer til å bli bra, det gjør det.

Ikke mist håpet!

Knusekos fra en som heller ikke akkurat har svevet på rosa sky gjennom livet. <3

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet
Sommerfugl i vinterland ; Takk du snille menneske..Du virker så snill...Jeg vil så gjerne klare dette..Men det er akkurt som j går i transe for å spise..Hørtes rart ut ja,men slik er det bare. Men j ska jobbe stein hardt for å klare dette..Takk for all støtten j har fått-- Jeg kan skrive litt hver dag,så kan denne dagboken være med å hjelpe meg på veien... HI...

Hei igjen :)

Vet du, jeg har trua på deg! Det første skrittet mot å bli bra er jo å vedkjenne seg problemet, stemmer ikke det? Så da kan du gå videre til neste skritt :)

Håper psykologen din klarer å gi deg de rette verktøyene slik at du etterhvert blir bra. For jeg tror ikke du skal fokusere alt for mye på vekta di, sånn i første omgang. Bruk energien din på å bli frisk. Og når du merker at hverdagen blir lettere, da kan du sette inn høygiret og trene ræva av deg :D Ta heller småturer, vær i bevegelse og vær litt mer bevisst på hva du handler. Begynn i det små. Velg litt sunnere alternativer (og hiv ut alt junken i skapet), og ha noe sunt men godt og noe med skikkelig smak i, i skapet. Popcorn er sunnere enn potetgull, for eksempel. Da er du på vei i rett retning.

Angående barna dine så har jeg liksom ikke noen gode råd. Jeg vet jeg selv ville taklet det dårlig om jeg hadde vært i din situasjon :(

Men jeg heier på deg, og skal følge deg på din vei :) Håper du holder oss oppdatert! Si ifra om du skulle trenge litt støtte eller et tupp i ræva, vi er her for deg :D

Stooor klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...