Gå til innhold

Til dere som har mistet før!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm! Fikk svar på hcg nå- og den stiger fint den! Men hvorfor blør jeg da?? Han skulle undersøke muligheten for UL, så håper på det. Og så må jeg tilbake over helgen for å sjekke hcg enda en gang. Men jeg er uke 8 i dag, og legen sa at hcg tilsvarte uke 7 eller mer... -hva betyr det? Han sa jo at den var steget mer enn nok på de tre dagene....

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Men hvis du er 8 uker på vei, da kan du vel få en UL og se hjerte slå?

Var jeg i din situasjon så ville jeg ha bedt om det. Lykke til og håper det går bra for deg og graviditeten! :)

Skrevet

Legen ringte igjen nå, og ville ha meg på ultralyd 14.30, så da suser jeg avgårde! Phu!

Skrevet

Det er mange som kan blø litt hele svangerskapet og sitter igjen med et barn i fanget, det kan være så mye som kan gjøre at man blør. Men alt trenger ikke være gale :)

Men det er bra at hcg nivået øker og at de passer på deg :)

Gjest Trulte med to små
Skrevet
Legen ringte igjen nå, og ville ha meg på ultralyd 14.30, så da suser jeg avgårde! Phu!

å det var bra!!! Masse lykke til, skal krysse fingrene for deg!

Skrevet

Alt fint på UL. Et lite bankende hjerte- satt tilbake til litt over uke 6, så termin i slutten av mai. Ingen anelse hvorfor jeg blør, men har fått beskjed om å ta celleprøve om det vedvarer. Merkelige greier... Lukket livmorhals, så kan leve som før- men bade- og sexforbud så lenge jeg blør..

Skrevet

Så bra at det var et bankende hjerte :D

Håper at blødningene vil slutte slik at du slipper å ha slike tanker framover :)

Skrevet

Så bra :) krysser fingrene for at det stoppet snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...