Gå til innhold

Til dere som har mistet før!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du fortelle meg litt om hvordan det startet hos akkurat deg?

Forsvant symptomer?

Blødninger?

Smerte?

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksakt som du skrev det nå.

Symptomene forsvant og 2 dager etter begynte jeg å blø, med krampelignende smerter. Dager etter det igjen, så kom alt ut og kunne se at det var et lite foster.

Skrevet

Kan jeg spørre om det var rødt eller brunt du blødde?

Har blødd brun/svart og lite siden onsdag nå, og kjenner jeg blir litt koko av å ikke vite. Har fremdeles dårlig matlyst, bekkenløsning og litt kvalme. Men aner jo ikke om det er en begynnende SA.....

Skrevet

Her var det rødt som bare det.....

Kom som en mens, men bare mer enn det jeg vanligvis bruker å ha.

Brun/svart sies at det er gammelt blod, hvor langt på vei er du?

Skrevet

Jeg er bare 7+4, så begynte å blø på dagen 7 uker. Har ikke hatt sex på over en uke, så kan ikke være det heller. Merkelige greier. Målte hcg på fredag, og skal måle på nytt i morgen, så blir spennende å se om den fortsatt stiger. Magefølelsen min sier at jeg mister, men kroppen min føles gravid. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro ;)

Skrevet

kan være rester av da den festet seg eller at det er bare et blodkar som har sprukket.

Jeg følte meg ikke gravid når dette skjedde, så håpet er det :)

Krysser fingrene at hcg nivået stiger og at den klamrer seg fast :)

Håper å få høre hva som skjer i morgen :)

Skrevet

Da jeg hadde en SA da jeg var 6 uker, så startet det med veldige smerter i ryggen på kvelden, også begynte jeg å spotte litt brunt blod på morgenen etter...så ble det mer rødt...og dagen etter tok blødningen seg opp og jeg mistet i en SA.

Skrevet

Skal oppdatere, men får nok ikke svar før det går noen dager... :)

Jeg har ingen smerter, så lov å håpe....

Skrevet

Jeg hadde en Ma rett før uke 12. Hadde symptomer hele veien. fikk litt brunlig utflod. Ikke mye, bare litt i truseinlegget. viste seg at fosteret hadde dødd i uke 9.

Skrevet

Da jeg hadde SA, startet det med brun utflod i 2 dager før det gikk over til litt rødt... og deretter rødt i mensenmengder. Smertene varte i 1 dag, og jeg hørte at det kom noe litt større ut den ene gangen. Var 8+2. Deretter ga det seg med smerter, men blødde i 5 dager etterpå. Jeg hadde ikke mye symtpomer i utgangspunktet, kun ømme pupper og uteblitt mens. Det var en meget utrivelig opplevelse :(

Skrevet

Min historie kan jo ligne mest på din, Poteta!

Men håper at spiren klorer seg fast... Men har mine tvil da!

Skrevet

Jeg hadde 2 dager med brunt blod,så stoppa det før det begynte med rødt friskt blod.

Hadde ingen smerter før det friske blodet kom.

Var 8 uker på vei da.

Skrevet
Min historie kan jo ligne mest på din, Poteta! Men håper at spiren klorer seg fast... Men har mine tvil da!

Trenger ikke å gå galt. Men få deg en ultralyd, så vet du :) Krysser fingrene for deg :)

Skrevet

Min første SA kom med friskt rødt blod, mistet alt samme kvelden, var lite tvil. Blødde noen dager etterpå også, som ved mens. Den var i uke 8. Den andre, uke 11, startet med brun utflod over tre fire dager, også kom det voldsomt mye blod og alt som kanskje hadde vært et foster for å si det sånn. Uff beklager fæle detaljer. Mye smerter ved den andre SA.

Det er jo mange som har festeblødninger, og mange som blør nå og da pga blodbad som sprekker, så hold håpet oppe til du har fått sjekket det. Håper og krysser fingre for at det går bra! :)

Skrevet

Våknet en morgen i uke 6 med veldige magekramper og smerter.Kom en masse lyst friskt blod.Blødde i ca 2 uker,var ikke tvil om at det var SA..

Skrevet (endret)

Første gang jeg var gravid hadde jeg brun utflod i ca en uke, begynte da jeg var ca 6 uker på vei. Hadde lite gravidsymptomer, men ingen smerter. Alt gikk helt fint!

Fikk bare så lyst til å komme med en positiv historie selv om det ikke var det du spurte etter. Ønsker deg masse lykke til!

Endret av Fru Blåbær
Skrevet
Jeg hadde en SA når jeg var 6/7 uker på vei. Hadde ikke rukket å få så mange symptomer egentlig, blødde minimalt i to dager, hadde veldig lite smerter... Veldig individuelt hvordan man opplever det.

Håper alt er i orden med spiren din da! :)

Skrevet (endret)

Følelse av å bli syk av influensa, litt blødninger a type friskt/gammelt blod, ingen smerter. Hadde mistet symptomer tidligere, men tenkte ikke så mye over det i grunn. Fortsatte å blø gammelt blod, men lite ila natten og dagen etter, var hos legen og fikk henvisning til ultralyd samme dag. Fikk påvist MA, var da i uke 11+

Endret av Macheriè
Skrevet

Takk for masse svar, folkens! Virker som at det er mange måter man kan oppleve dette på, så vanskelig å sammenligne...

Hadde jeg kunne velge, så ville jeg heller mistet alt på en gang, slik at jeg visste. Kjipt å gå sånn å lure...

Skrevet

Jeg hadde en Ma rett før uke 12. Hadde symptomer hele veien. fikk litt brunlig utflod. Ikke mye, bare litt i truseinlegget. viste seg at fosteret hadde dødd i uke 9.

Kan signere denne. Fikk ikke noe smerter eller økt blødning før jeg fikk cytotec.

Skrevet

Har en følelse om at det samme skjer her,... Tok andre hcg prøve i dag, så venter i spenning til onsdag ettermiddag!!

Skrevet

Jeg fikk henvisning til ul, men det var vel fordi jeg var så langt på vei.

Skrevet

Ja, kunne nok fått henvisning til innvendig ul, men legen så vel ikke helt vitsen siden det ikke var noe de kunne gjøre likevel. Så får bare vente i spenning. Men om den stiger så vil jeg nok be om UL for å finne ut av hva som lager blødninger. Time will show!

Skrevet

Legen ringte ang. den første prøven som jeg tok på fredag, og den var høy og fin. Og jeg begynte å blø på onsdag, så da skulle den vel ha sunket litt? Tar det som et godt tegn.... Venter i spenning til onsdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...