Chass Skrevet 30. september 2012 #27 Skrevet 30. september 2012 Ja det har jeg , han sa de holdt på og gå fra hverandre når det startet. To år senere bodde de fortsatt sammen og det gikk opp for meg at han aldri kom til og flytte. Jeg prøvde og gå fra han flere ganger men vær gang klarte han og overtale meg til og bli for det skulle bli oss, snart! Han trengte bare litt mer tid. Han hadde meg virkelig rundt lille fingern, jeg var så forelsket og dum som virkelig trodde han skulle flytte.
Gjest yrild Skrevet 30. september 2012 #28 Skrevet 30. september 2012 Ja. Jeg visste ikke om at han hadde samboer når jeg forelsket meg, men jeg visste det etterhvert uten at jeg klarte å gi ham opp. Vi hadde et avstandsforhold i over et år... ikke mye sex, men guud for en spenning i hverdagen. Jeg ville aldri ha gjort det hvis han hadde hatt barn... men det er uansett ikke noe jeg er vedig stolt av nei!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 30. september 2012 #29 Skrevet 30. september 2012 Ja.. Vi var sammen i 3 mnd, så fant jeg ut om en annen kvinne, ble rasende på han, fortalte at han kunne holdt seg for god til å være utro mot meg.. Så forteller han at han er utro MED meg, ikke mot meg.. Han var gift med henne og de hadde en datter.. Kone og barn bodde i en annen by pga jobben hennes. Ble totalt satt ut av det, og følte ekstrem vemmelse over det hele i lang tid etter. Aldri mer hatt med han å gjøre, sluttet i sommerjobben for å slippe å se han..
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #30 Skrevet 30. september 2012 Jeg er i det nå jeg, med x'n min Han har vært sammen med ei ny dame i 5 år, men vi har vært i ett forhold i 4 av dem, og før de møttes selvsagt. Han giftet seg i sommer, men vi bare fortsetter som vi har gjort. Jeg vil ikke ha han, det er jo en årsak til at det ble slutt, men vi fungerer fint som vi har det nå og det kommer til å fortsette til jeg finner meg en ny mann. For selv er jeg ikke den utroe typen:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #31 Skrevet 30. september 2012 Ja, hadde et seksuelt forhold til en på jobben som var 20 år eldre enn meg, var gift og hadde to barn. Var aldri interessert i noe annet enn det fysiske. Holdt på et halvt års tid, før jeg fikk meg kjæreste og da var det for min del ikke aktuelt å holde på lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå