Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #1 Skrevet 30. september 2012 ...Enten det var bevisst eller ubevisst, for en natt eller for lenger tid?
holahopp Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Ikke så vidt jeg vet....men hadde samboer som hadde en annen
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #3 Skrevet 30. september 2012 Ja, dessverre Vi var sammen i nesten 6 måneder uten at jeg visste at han hadde samboer og at hun var gravid. Gjorde det slutt med en gang jeg fikk vite om det. Æsj! Det er så ekkelt å tenke på at jeg har vÆrt sammen med en slik ekling!!!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #4 Skrevet 30. september 2012 Jeg er den andre kvinnen. Trives med det. Jeg har ett forhold, samtidig som jeg har friheten som om jeg skulle vært singel, funker veldig bra for meg
valkyrien Skrevet 30. september 2012 #5 Skrevet 30. september 2012 Ja, har hatt flere ONS med gifte/samboende menn. Det er ikke mitt ansvar at de ikke klarer å holde seg unna andre damer...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #6 Skrevet 30. september 2012 Ja dessverre. Min store ungdomskjærlighet. Vi hadde ikke vært sammen på ett par år, møtte hverandre igjen å vi hadde en het natt. Det var det, men han hadde kjæreste på det tidspunktet. Hadde også ett forhold til en gammel kollega. Jeg var "ensom", ute etter en flørt. Det pågikk i 6mnd on-off. Jeg viste at han var i ett forhold, at jeg sov i hennes seng eller satt i henens bil osv.. Ikke noe jeg er super stolt av nå, men gjort er gjort..
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 30. september 2012 #7 Skrevet 30. september 2012 En gang uten at jeg visste om det! Møtte en fyr som jobbet på puben i studentbyen. Jeg begynte også å jobbe der, og vi fikk en god tone. Han snakket litt om at det akkurat var slutt mellom han og samboern, så trodde selvsagt på han. Dum og naiv som jeg var! Uansett, endte med at jeg ble med han hjem, og synes det var litt spes at hun fortsatt hadde endel ting der. Enden på visa var at jeg noen dager senere så en gravid dame stå og kysse på han på jobben. Og de andre sa at dette var samboern hans. Han fikk høre det for å si det sånn!! (og det gjorde forsåvidt hun også, men av noen andre enn meg).
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #8 Skrevet 30. september 2012 Ja, en jeg elsket.... visste ikke at han var i et forhold tok lang tid før han fortalte meg, og jeg var dum nok til å tro at da mente alvor når han sa de var i ferd med å flytte fra hverandre... Og en ons med en mann som tross samboerskap ligger med alle han kommer over - han bruker mye tid på et sted han ikke bor, men er likevel såpass kjent at alle vet hva som skjer med ham. Han og samboer deler "postkasse", men har utover det separate liv. Mannen svømmer i penger og status og folk som kjenner samboeren sier at de bare er sammen pga penger og statusen det innebærer for begge - hun har "et godt navn" og har visstnok sine elskere på si også. Jeg var nettopp blitt dumpet av en som jeg var glad i som viste seg å ha hatt mange damer samtidig som han fortalte meg at jeg var den eneste ene.... jeg trengte nærhet og å avreagere. Ikke stolt av det, og jeg ville ikke gjort det om jeg ikke visste at jeg var en i en lang, lang rekke.... og det var han som sjekket opp meg, jeg la meg ikke etter ham. Men der og da så var det "greit" - selv om jeg ikke forsvarer det moralsk! Normalt skyr jeg opptatte menn som pesten og vil aldri gjøre noe sånt igjen.
Major HotLips Houlihan Skrevet 30. september 2012 #9 Skrevet 30. september 2012 Ja, dessverre. Det var en tilfeldig ons og etterpå klagde han på dårlig samvittighet over dama som var hjemme og ventet på han. Jeg sparka han ut! Noen år etterpå ble jeg kjent med dama og vi er venner idag de er ikke sammen da...
Frøken Ubesluttsom Skrevet 30. september 2012 #10 Skrevet 30. september 2012 Nei faktisk ikke. Ikke som jeg veit om ihvertfall...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #11 Skrevet 30. september 2012 ja og nei. Da jeg begynte i ny jobb for 4år siden, møtte jeg allerede første dag en mann "det bare var noe med". Og det var gjensidig. Vi fikk god kontakt, og benyttet enhver anledning til å prate sammen på jobb. Men det var aldri noe fysisk involvert, kun følelser. Jeg visste at han hadde samboer. Tilslutt hadde vi en samtale, om dette bare var flørt, eller om vi begge følte at det var noe mer. Han gikk fra samboeren sin. Vi har nå vært samboere i 3år, og jeg helt og holdent elsker han. Jeg har et barn fra før, som nå er 5år. Han har vært helt fantasisk med henne. Og i disse dager går vi rundt å venter på at vårt første barn skal komme til verden.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #13 Skrevet 30. september 2012 Ja, har hatt flere ONS med gifte/samboende menn. Det er ikke mitt ansvar at de ikke klarer å holde seg unna andre damer... ...Og der mistet jeg all respekt for deg. Trist, for jeg har egentlig likt deg...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #14 Skrevet 30. september 2012 Jeg er den andre kvinnen. Trives med det. Jeg har ett forhold, samtidig som jeg har friheten som om jeg skulle vært singel, funker veldig bra for meg Ser man det! Et eksempel på at ikke alle elskerinner er ofre uten selvtillit som bare blir utnyttet stakkars...
CaptainHindsight Skrevet 30. september 2012 #15 Skrevet 30. september 2012 Nei, det kunne jeg aldri ha vært. Hadde aldri hatt samvittighet til å påføre andre den smerten moren min måtte gå igjennom, så kald er jeg ikke.
Bellabellabella Skrevet 30. september 2012 #16 Skrevet 30. september 2012 Jeg har vært det uten å vite det. Var bare en natt, med en tidligere ungdomskjæreste.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #17 Skrevet 30. september 2012 Har noen opplevelser fra mine år som singel. Har fått et litt annet forhold til det nå som jeg er gift og venter barn. Men da jeg var singel tenkte jeg at det ikke var mitt problem, og at ikke det var jeg som gjorde noe galt. Levde veldig i nuet og lot meg rive med, uansett om de var i forhold eller ikke. En tidligere elsker (fra da vi begge var single) kontaktet meg jevnlig frem til jeg møtte min mann. Han var ikke lykkelig i sitt forhold, men sa han følte seg fanget og at hun nærmest hadde lurt han med barn. En gang var jeg også hjemme hos de når hun var på reise, med barneleker og familiebilder rundt omkring...og i deres seng. Det føltes ikke bra. Han sa han elsket meg, men jeg lovte meg selv at det var siste gang. Har også truffet flere andre, både med og uten barn. Noen hadde kjæreste/samboer/kone men det var som oftest kun den ene gangen. Noen flere ganger. Noen var på vei ut av forhold og gjorde det slutt kort tid etterpå. Var også med på å treffe de som ikke fortalte meg det, da følte jeg meg skikkelig brukt. Som sagt ser jeg tilbake på dette nå med avsky, men da jeg var singel klarte jeg ikke å oppfatte det på samme måte som jeg gjør i dag.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 30. september 2012 #18 Skrevet 30. september 2012 Ja, har hatt flere ONS med gifte/samboende menn. Det er ikke mitt ansvar at de ikke klarer å holde seg unna andre damer... Seriøst Valkyrien..?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #19 Skrevet 30. september 2012 Ja dessverre. Med en som var gift, uten barn. Hvis jeg ville ha han så skulle han gjeeerne skille seg samme dagen, men jeg følte meg ikke bra å ødlegge dette forholdet alikevel så jeg sa at jeg ikke ville. Jeg møtte han hos besøk hos venner og han var veldig flørtende, det var lenge etterpå at jeg visste at han var gift, for jeg fortalte ingen at vi kanskje hadde noe på gang.
valkyrien Skrevet 30. september 2012 #20 Skrevet 30. september 2012 Ja, har hatt flere ONS med gifte/samboende menn. Det er ikke mitt ansvar at de ikke klarer å holde seg unna andre damer... Seriøst Valkyrien..? Seriøst ja. Den tiden hvor det var aktuelt å finne seg noen en fuktig kveld på byen, så gadd ikke jeg finne ut av om vedkommende var sammen med noen eller ei. Dessuten kunne de jo ha påstått at de var single, hadde ikke visst om det stemte eller ikke... Hvis jeg hadde vært utro mot mannen min, så hadde det utelukkende vært min feil, ikke den andre mannen...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #21 Skrevet 30. september 2012 Har flere ganger vært den andre damen. Flere ganger med min venninnes eks, som på daværende tidspunkt var sammen med en annen dame. Flere ganger med en annen venninnes kjæreste og etter hvert eks. Hatt et ikke-fysisk "forhold" med en mann som var i et forhold. Varte over noen år faktisk, uten at vi gjorde noe. Sikkert flere jeg ikke husker nå. Mange menn har også vært den andre mannen for meg.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #22 Skrevet 30. september 2012 Ja, dessverre. Det var et helvete som jeg gjerne skulle vært foruten, gitt.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #23 Skrevet 30. september 2012 Ja.. men jeg hadde ikke dårlig samvittighet (den gang hvertfall). Hadde meg med eksen min bare et par mnd etter at det ble slutt og han hadde fått ny dame. De begynte såvidt jeg vet å ha noe på gang før jeg flyttet fra ham, så på den tiden følte jeg vel at hun hadde stjelt ham fra meg (selv om det hadde blitt slutt mellom oss uansett og at det var jeg som gjorde det slutt)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #24 Skrevet 30. september 2012 Ja, og visste han hadde samboer. Jeg var 19 år, ingen selvtillit. Var bare glad noen gadd seg på meg. Var meg som gjorde det slutt. Hun fikk vite om meg etterhvert, og det ble slutt mellom dem. Er litt nysgjerrig på hvordan det hadde gått med oss om jeg ikke hadde avsluttet forholdet den gangen. Han var en grei gutt, men på en annen side var han utro mot henne... Samtidig fikk jeg flere kompliment som tydet på at min dårlige selvtillit var ubegrunnet. Skal ikke skryte på meg at jeg var så innmari pen, men jeg var vel ikke så stygg som jeg selv trodde... Tenker idiotisk nok på han innimellom, selv om jeg har det bra med min mann og våre 3 barn. Vil ikke bytte han ut for å si det sånn. I tillegg kan man vel si at min ungdoms "skjønnhet" har falmet i overkant mye, bak altfor mange kilo...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #25 Skrevet 30. september 2012 Har faktisk vært borti at en mann påstod hardnakket til sin forlovede at han og jeg hadde hatt et forhold i tre måneder - men vi hadde aldri gjort annet enn å snakke sammen som venner. Han visste jeg var hodestups forelsket i en annen mann som bodde langt unna, noe den forlovede mannen visste om. Fikk telefon fra ham om at forloveden ville møte meg. Noe jeg faktisk gikk med på. Det endte med at jeg og hun fant tonen og han ble ordentlig dummet ut. Forloveden trodde meg, bl.a. fordi øynene mine glitret da jeg snakket om han jeg var forelsket i. Det viste seg at mannen hadde vært utro en gang, men at forloveden hadde gitt ham en sjanse. Hvorfor han da plutselig skulle påstå at han hadde vært utro med meg når han faktisk ikke hadde vært det var det ingen som forstod.... Ingen overraskelse at han rett etterpå ble dumpet av henne fordi hun syntes det hadde tippet over for ham.... Han fortsatte å ta kontakt med meg før forloveden dumpet ham, ble nesten truende, så jeg truet med å anmelde ham. Da holdt han fred, men begynte deretter å ringe min jobbtelefon et utall antall ganger pr dag, sa aldri noe, men jeg visste det var ham. Til slutt fikk jeg sjefen til å ta telefonen, si navnet og fødselsdatoen hans og true med politianmeldelse hvis han en eneste gang til kontaktet meg eller jobben eller noen jeg kjente. Så det er mange varianter ute og går....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå