Gå til innhold

Hvor stor stillingsprosent har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

20,1 % men er 133 % student i tillegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

75%. Veldig passe, så kan jeg heller ta ekstra vakter iblant om jeg ønsker selv. Håper jeg kan jobbe ca 75% nå som jeg blir alene også.

Skrevet

100% men er 50% sykemeldt frem til permisjon om 2 uker.

Etter permisjonen blir det vel en plass mellom 75 og 80%

Skrevet

100%. Har jobbet 70% siden mars siden vi ikke fikk barnehageplass før nå i august, og syns egentlig det var veldig passelig. Dessverre tillater ikke økonomien at jeg fortsetter sånn, så går opp i 100% igjen på mandag. Håper å finne meg en litt mindre krevende jobb etter hvert, for jeg blir fryktelig sliten av å jobbe slik...

Skrevet
Inntil videre har jeg 120 % :o:D

100% + varierende grad overtid.

Skrevet

100% fra mandag til fredag pluss en helgejobb en gang i måneden som jeg tjener for godt på til å slutte.

Skrevet

Jeg jobber 70% pluss 75% studier. Samtidig jobber mannen 100% pluss 25% studier.

Skrevet

50% stilling så lenge barna er små. Har full mulighet til å gå opp til 100% om jeg ønsker, men gjør ikke det enda.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Får betalt for ca 103 %, men jobber mye mer... ;-/

Skrevet

100% jobb, 100% studier, og nå er det vel 25% kveldsjobb.

Jeg trenger ikke kveldsjobben i det hele tatt, men gjør det for å hjelpe familie..

Skrevet

28% natt og tjener faktisk bra på det. Utbetalt 9500 hver måned. Og håper på 80% natt stilling når jeg har født og er ferdig med permisjon

Skrevet

80%. Helt perfekt for meg. Er alene med barna og den fridagen i uka er miiin hellige dag :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...