Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 40% Men er delvis ufør da, så jeg har penger fra nav i tillegg.
Mor Stratos Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 100 %, men har jobbet 80 % det siste året.
det er berre mordi Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 102,7 på papiret, men reelt er det nok 110-ish.
Chelseafan Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 har 50% jobber hver dag når jeg ikke er gravid 4 timer daglig,men nå jobber jeg 3 dager i uka 4 timer,sikkert 30% det da
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 28. september 2012 #8 Skrevet 28. september 2012 Jeg har hatt 100% i flere år nå, men i år ble det bare 86% (foreløpig i hvert fall) + 50% studie. Passer veldig greit nå i innspurten av husbygging.
Edelweis Skrevet 28. september 2012 #9 Skrevet 28. september 2012 har 100% men ønsker å gå ned til 80%
Gulljnta Skrevet 28. september 2012 #13 Skrevet 28. september 2012 60% natt, tilsvarer 80% dagtid/turnus. Passer meg ypperlig
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #14 Skrevet 28. september 2012 60%. 3 dager i uken. Perfekto!! Hadde aldri orket eller hatt lyst å jobbe 100%.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #15 Skrevet 28. september 2012 100%. Luksus i forhold til å studere 100% og jobbe 50-60% utenom
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. september 2012 #18 Skrevet 28. september 2012 100% altfor mye, så om jeg blir gravid noen gang så går jeg ned til 80 de første årene
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #20 Skrevet 28. september 2012 50% fast natt, tar litt ekstravakter, så ligger i snitt på 65-70%. Føler meg veldig heldig som kan jobbe redusert og få mer ro i hverdagen:)
Honningmelon Skrevet 28. september 2012 #21 Skrevet 28. september 2012 50%. Passer meg bra. Kan ta ekstravakter om det er nødvendig.
Tigerpote Skrevet 28. september 2012 #23 Skrevet 28. september 2012 0 %. Var vikar før jeg gikk ut i foreldrepermisjon Skal forsøke å skaffe 100 % jobb fra neste høst.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #24 Skrevet 28. september 2012 Eier en 100% stilling, men her 2 år etter en kreftdiagnose klarer jeg kun jobbe 76%. Håper jeg etterhvert kommer tilbake i 100% for økonomien blir bare verre og verre:-(
Gjest Husfrua Skrevet 28. september 2012 #25 Skrevet 28. september 2012 Jobber 50-60 timer i uka, så over 100 %.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå