Gå til innhold

Hvor stor stillingsprosent har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

40%

 

Men er delvis ufør da, så jeg har penger fra nav i tillegg.

Skrevet

102,7 på papiret, men reelt er det nok 110-ish.

Skrevet

har 50% jobber hver dag når jeg ikke er gravid :) 4 timer daglig,men nå jobber jeg 3 dager i uka 4 timer,sikkert 30% det da

Skrevet

Jeg har hatt 100% i flere år nå, men i år ble det bare 86% (foreløpig i hvert fall) + 50% studie. Passer veldig greit nå i innspurten av husbygging.

Skrevet

60% natt, tilsvarer 80% dagtid/turnus. Passer meg ypperlig :)

Skrevet

60%. 3 dager i uken. Perfekto!! :) Hadde aldri orket eller hatt lyst å jobbe 100%.

Skrevet

100%.

Luksus i forhold til å studere 100% og jobbe 50-60% utenom :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

100% altfor mye, så om jeg blir gravid noen gang så går jeg ned til 80 de første årene

Skrevet

50% fast natt, tar litt ekstravakter, så ligger i snitt på 65-70%. Føler meg veldig heldig som kan jobbe redusert og få mer ro i hverdagen:)

Skrevet

50%. Passer meg bra. Kan ta ekstravakter om det er nødvendig.

Skrevet

0 %. Var vikar før jeg gikk ut i foreldrepermisjon :)

 

Skal forsøke å skaffe 100 % jobb fra neste høst.

Skrevet

Eier en 100% stilling, men her 2 år etter en kreftdiagnose klarer jeg kun jobbe 76%.

Håper jeg etterhvert kommer tilbake i 100% for økonomien blir bare verre og verre:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...