Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #26 Skrevet 29. september 2012 Helgeplanene er å sove lenge, har gledet meg lenge til å ikke måtte sette på vekkerklokka på noen dager. Jeg måtte på do halv ni idag og vurderte å legge meg igje, men hørte lyder fra stua. Så nå sitter meg og noen av barna med fyr i peisen og barnetv. Vi vurderer å lage vaffler til frokost..... (eller jeg har lyst på vaffel nå) Vi har endel husarbeid som skal gjøres, men om det blir gjort i helgen aner jeg ikke. Her er det høstferie, og jeg har nesten det selv så jeg har litt tid. Men vi kommer til å få helgen til å gå, men det er så deilig å ikke ha en eneste plan.
☆☆☆ Skrevet 29. september 2012 #27 Skrevet 29. september 2012 På besøk til oldebesta (gjorde unna besøk til oldis på torsdag og oldemor i går, men oldebesta har vi ikkje vore med å ein månad, minst). Elles egenandel, trilletur og mulig middag med besten og besta i morgon (dei har ikkje invitert, men vi inviterar oss sjølve om vi ikkje gidd lage mat ).
Frøken Ubesluttsom Skrevet 29. september 2012 #28 Skrevet 29. september 2012 Bare ta livet med ro. Gjøre litt husarbe, også kommer svigermor på middag i kveld. Det blir koselig. Jeg har et godt forhold til min svigermor, og syns det er koselig at hun kommer på besøk.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 29. september 2012 #29 Skrevet 29. september 2012 Vi skal besøke venner ikveld. Ellers inneholder helga rengjøring, klesvask og trening. Koselig helg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå