Gå til innhold

Hva skal dere i helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helgeplanene er å sove lenge, har gledet meg lenge til å ikke måtte sette på vekkerklokka på noen dager. Jeg måtte på do halv ni idag og vurderte å legge meg igje, men hørte lyder fra stua. Så nå sitter meg og noen av barna med fyr i peisen og barnetv. Vi vurderer å lage vaffler til frokost..... (eller jeg har lyst på vaffel nå)

Vi har endel husarbeid som skal gjøres, men om det blir gjort i helgen aner jeg ikke. Her er det høstferie, og jeg har nesten det selv så jeg har litt tid. Men vi kommer til å få helgen til å gå, men det er så deilig å ikke ha en eneste plan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På besøk til oldebesta (gjorde unna besøk til oldis på torsdag og oldemor i går, men oldebesta har vi ikkje vore med å ein månad, minst). Elles egenandel, trilletur og mulig middag med besten og besta i morgon (dei har ikkje invitert, men vi inviterar oss sjølve om vi ikkje gidd lage mat :) ).

Skrevet

Bare ta livet med ro. Gjøre litt husarbe, også kommer svigermor på middag i kveld. Det blir koselig. Jeg har et godt forhold til min svigermor, og syns det er koselig at hun kommer på besøk.

Skrevet

Vi skal besøke venner ikveld. Ellers inneholder helga rengjøring, klesvask og trening. Koselig helg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...