Gå til innhold

Hva skal dere i helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger inspirasjon til å finne på noe artig!! :)

God helg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi reiser på hytta, senker skuldrene og bare nyyyyyyyyyyyyter naturen og hverandres selskap.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Rydde,vaske, snekre, male, bursdag, snekre litt mer, rydde litt mer.....

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Besøke venner, vaske hus og ellers bare slappe av :)

Skrevet

Vi skal på nattevandring i dag med lommelykter på akvariet (Bergen) lørdag blir det innekos/utekos søndag er det jobb og studering :/..

Hvor i landet bor du? Her i byen får vi en avis som heter barn i byen stappet med aktiviteter for barn og mye er gratis. Får masse gøye helgetips :)

Skrevet

Vi skal på hytten, håper på litt båtliv!!

Skrevet

Feire min bror sin bursdag (familieselskap). Ellers blir det vel kanskje familiemiddag på søndag. I dag slapper vi bare av i ruskeværet! Lager pizza til kvelds.

Skrevet

Jeg er på overtid og håper på å føde i løpet av helgen!

Skrevet

Vi skal på nattevandring i dag med lommelykter på akvariet (Bergen) lørdag blir det innekos/utekos søndag er det jobb og studering :/..

Hvor i landet bor du? Her i byen får vi en avis som heter barn i byen stappet med aktiviteter for barn og mye er gratis. Får masse gøye helgetips :)

hvordan får man fatt i den avisen? Høres jo genial ut :)

Skrevet

Vaske hus, vaske sykler og skifte over til vinterdekk på de.. ellers ingen spesielle planert..

Gjest Trulte med to små
Skrevet
Jeg er på overtid og håper på å føde i løpet av helgen!

å så spennende! Lykke til :)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg skal slappe av, finne frem vintertøy, spise god mat og gotteri, være med min kjære, slenge meg på sofaen med katten, gå tur med naboens hund ute i den deilige høstlufta,se tv,være på nett, tippe lotto, være hormonell, kjede meg, glede meg, filosofere over livet, skrive litt, male muligens og ellers være takknemlig for det jeg har! :)

Skrevet

Overnattingsbesøk for ungene. Selv skal jeg vaske hus, klippe plen, bake kake og litt diverse annet husarbeid. Spennende, spennende! ;)

Skrevet

Ut i skogen og opp i trærne, også skal vi på mart'n og Jernbanemuseet :) Helg full av moro med andre ord :)

Skrevet

I dag skal det bakes og så blir det barneselskap i morgen og familieselskap på søndag :)

Må vel få tid til norske talenter og litt fredagskos i kveld også ;)

Skrevet

Pakke og FLYTTE faktisk :D Trodde ikke vi fikk flytte inn i den nye leiligheta før tidligst midten av uka, kanskje ikke før neste helg. Så fikk vi klarsignal om å flytte inn på søndag, yey! Blir ikke noe løft på meg så klart, men er da mye annet jeg kan hjelpe til med. Skal bli såååå deilig!

Men i kveld blir det vafler og kos :) Viktig å lade batteriene!

Skrevet

Amme... kanskje ikke så artig forslag,da....

Skrevet

hvordan får man fatt i den avisen? Høres jo genial ut :)

Avisen fikk vi fra barnehagen snuppa begynte i nå i september. Står seriøst alle aktivitetene i hele byen helt frem til jul :) love it !!

Skrevet

Jeg og mini skal besøke ei venninne og familien hennes som bor 1 time unna. Blir der fra i dag til i morgen. Gleder meg veldig, for jeg har ikke sett henne på lenge. Så blir det lek med barna på dagen, og koselig voksentid med litt vin i kveld :))

Skrevet

Her er det forberedelse til dåp idag og dåp i morgen. Så her har vi ikke tid til å kjede oss :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...