Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Jeg trenger inspirasjon til å finne på noe artig!! God helg!!
Cat.68 Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Vi reiser på hytta, senker skuldrene og bare nyyyyyyyyyyyyter naturen og hverandres selskap.
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 Rydde,vaske, snekre, male, bursdag, snekre litt mer, rydde litt mer.....
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Besøke venner, vaske hus og ellers bare slappe av
beibilykke Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 Vi skal på nattevandring i dag med lommelykter på akvariet (Bergen) lørdag blir det innekos/utekos søndag er det jobb og studering :/.. Hvor i landet bor du? Her i byen får vi en avis som heter barn i byen stappet med aktiviteter for barn og mye er gratis. Får masse gøye helgetips
**lykke!!** Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 Vi skal på hytten, håper på litt båtliv!!
TPK Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 Feire min bror sin bursdag (familieselskap). Ellers blir det vel kanskje familiemiddag på søndag. I dag slapper vi bare av i ruskeværet! Lager pizza til kvelds.
Hybelkanina Skrevet 28. september 2012 #8 Skrevet 28. september 2012 Jeg er på overtid og håper på å føde i løpet av helgen!
happiness4life Skrevet 28. september 2012 #9 Skrevet 28. september 2012 Vi skal på nattevandring i dag med lommelykter på akvariet (Bergen) lørdag blir det innekos/utekos søndag er det jobb og studering :/.. Hvor i landet bor du? Her i byen får vi en avis som heter barn i byen stappet med aktiviteter for barn og mye er gratis. Får masse gøye helgetips hvordan får man fatt i den avisen? Høres jo genial ut
millemille Skrevet 28. september 2012 #11 Skrevet 28. september 2012 Vaske hus, vaske sykler og skifte over til vinterdekk på de.. ellers ingen spesielle planert..
Gjest Trulte med to små Skrevet 28. september 2012 #12 Skrevet 28. september 2012 Jeg er på overtid og håper på å føde i løpet av helgen! å så spennende! Lykke til
Gjest Trulte med to små Skrevet 28. september 2012 #13 Skrevet 28. september 2012 Jeg skal slappe av, finne frem vintertøy, spise god mat og gotteri, være med min kjære, slenge meg på sofaen med katten, gå tur med naboens hund ute i den deilige høstlufta,se tv,være på nett, tippe lotto, være hormonell, kjede meg, glede meg, filosofere over livet, skrive litt, male muligens og ellers være takknemlig for det jeg har!
*bolla pinnsvin* Skrevet 28. september 2012 #14 Skrevet 28. september 2012 Overnattingsbesøk for ungene. Selv skal jeg vaske hus, klippe plen, bake kake og litt diverse annet husarbeid. Spennende, spennende!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #15 Skrevet 28. september 2012 Ut i skogen og opp i trærne, også skal vi på mart'n og Jernbanemuseet Helg full av moro med andre ord
2_små_og_flere_grå Skrevet 28. september 2012 #17 Skrevet 28. september 2012 I dag skal det bakes og så blir det barneselskap i morgen og familieselskap på søndag Må vel få tid til norske talenter og litt fredagskos i kveld også
LivHeidi Skrevet 28. september 2012 #19 Skrevet 28. september 2012 Pakke og FLYTTE faktisk Trodde ikke vi fikk flytte inn i den nye leiligheta før tidligst midten av uka, kanskje ikke før neste helg. Så fikk vi klarsignal om å flytte inn på søndag, yey! Blir ikke noe løft på meg så klart, men er da mye annet jeg kan hjelpe til med. Skal bli såååå deilig! Men i kveld blir det vafler og kos Viktig å lade batteriene!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #21 Skrevet 28. september 2012 Amme... kanskje ikke så artig forslag,da....
beibilykke Skrevet 28. september 2012 #22 Skrevet 28. september 2012 Vi skal på nattevandring i dag med lommelykter på akvariet (Bergen) lørdag blir det innekos/utekos søndag er det jobb og studering :/.. Hvor i landet bor du? Her i byen får vi en avis som heter barn i byen stappet med aktiviteter for barn og mye er gratis. Får masse gøye helgetips hvordan får man fatt i den avisen? Høres jo genial ut Avisen fikk vi fra barnehagen snuppa begynte i nå i september. Står seriøst alle aktivitetene i hele byen helt frem til jul love it !!
Isola&Lille+julegave Skrevet 29. september 2012 #23 Skrevet 29. september 2012 Jeg og mini skal besøke ei venninne og familien hennes som bor 1 time unna. Blir der fra i dag til i morgen. Gleder meg veldig, for jeg har ikke sett henne på lenge. Så blir det lek med barna på dagen, og koselig voksentid med litt vin i kveld )
Lykkelig mamma 85 Skrevet 29. september 2012 #24 Skrevet 29. september 2012 Her er det forberedelse til dåp idag og dåp i morgen. Så her har vi ikke tid til å kjede oss :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå