Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #26 Skrevet 28. september 2012 Jeg forteller ham når jeg har halsbetennelse, når jeg har vrikket ankelen, når jeg har menstruasjonssmerter, hodepine osv. Jeg forteller mannen min når jeg har plager, for uansett om det er feber eller hemorider, vil det gå ut over enten humøret mitt, sexlysten min, hvor mye jeg orker å gjøre i hjemmet og liknende..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #27 Skrevet 28. september 2012 Æsj, har dere hemorider? Så ekkelt!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #28 Skrevet 28. september 2012 Har aldri hatt hemorider men jeg deler det meste med mannen uansett "hvor flaut" det måtte være. Er glad jeg er i et forhold hvor jeg tør å si alt som det er.
Gjest Mentha Skrevet 28. september 2012 #29 Skrevet 28. september 2012 Det hadde jeg ikke nølt med engang. Vi deler alt, og det hadde ikke falt meg inn å være ukomfortabel med å fortelle han sånt. Eller å la han sjekke hvis jeg var usikker. Hadde jeg ikke kunnet være meg selv med mannen min og fortelle om plagene mine, uansett hva de er, så hadde han heller ikke vært en mann for meg.
Tired mama Skrevet 28. september 2012 #30 Skrevet 28. september 2012 Nei, ikke hvis det ikke er nødvendig! Blotter aldri rompa når jeg har utbrudd...
Moosh Skrevet 28. september 2012 #31 Skrevet 28. september 2012 Ja selvfølgelig. Så store smerter kunne jeg ikke skjule for ham. Han er da voksen og tåler det godt. Hvis ikke jeg kan fortelle ham om sånt, hvem kan jeg ellers fortelle det til? Men jeg har ingen behov for vise det til ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå