Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #1 Skrevet 28. september 2012 Jeg synes det er litt flaut... Men det gjør jo noe med humøret og lysten på sex...: (
Lykkeligmed2 Skrevet 28. september 2012 #2 Skrevet 28. september 2012 Jeg har heldigvis ingen egne erfaringer på området, men det går vel an å si at man har det, uten å utbrodere noe nærmere? Dere er to om å lage et barn, og selv om det er vår kropp som går igjennom dette, så synes jeg pappane kan tåle å høre om det Dessuten, jeg tror det fort kan komme opp på en legetime eller under fødselen uansett, så spørs om det forblir en hemmelighet.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #3 Skrevet 28. september 2012 Jeg fikk noe som ligna mistenksomt på en hemoride i slutten av sist svangerskap. Fikk panikk da jeg kjente den i dusjen, fikk mannen til å sjekke hva det var med en gang. Syns ikke det var flaut. Han er da ikke perfekt han heller!
BareMas Skrevet 28. september 2012 #4 Skrevet 28. september 2012 Å herlighet! Jeg mÅ sannelig være prippen.. Hadde en liten uvi for en stund siden, sÅ det ble litt labert sexliv en periode, men det var ikke den unnskyldningen jeg serverte mannen! Mine neden-til-problemer er mine
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #5 Skrevet 28. september 2012 HI her. Er ikke gravid lenger. Har plutselig fått en helt uten videre... ; (
Turtelduen Skrevet 28. september 2012 #6 Skrevet 28. september 2012 Holdt på å si alt mitt er hans Men ja hadde nok sagt det om jeg hadde hatt det. Jeg har heldigvis aldri opplevd det, men uansett så sier jeg alltid alt til han...
Marjoriee Dawes Skrevet 28. september 2012 #7 Skrevet 28. september 2012 Har jeg noe sånt forteller jeg det. Og han er veldig omsorgsfull og ser ikke noe rart på slike ting. Han sjekker, gir meg råd, kjøper hemoroidekrem osv:-)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #8 Skrevet 28. september 2012 Nei. Jeg har vært plaget av hemorroider og rifter under og etter to svangerskap. Har aldri nevnt et ord til mannen! Skulle ønske jeg ikke var SÅ prippen da. Kunne trengt litt sympati og støtte. Har heller ikke fått meg til å gå til legen, men har hatt veldig lyst. Det går heldigvis over mellom hver "runde":-)
*SommerFrisk* Skrevet 28. september 2012 #9 Skrevet 28. september 2012 He he, det har jeg aldri hatt heldigvis, men om jeg hadde eller kommer til og få det, så er jeg ikke redd for å fortelle han det
mrsrogaland. Skrevet 28. september 2012 #10 Skrevet 28. september 2012 Fikk hemorider når jeg var gravid. De forsvant like etter fødselen. Ble flau i starten og fortalte det ikke.. Etterhvert brydde jeg meg ikke lengere, og da fikk han vite det.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #11 Skrevet 28. september 2012 Nei , akkurat sånt er vel en av få ting jeg ikke forteller ham Jeg slet mye med den rett etter fødselen da, fikk sikkert en rift eller noe i tillegg og fikk ikke sove på natta fordi jeg hadde så vondt og det fortalte jeg (husker ikke om jeg sa at det var akkurat noe sånt men). Ellers så tror mannen at sånne ting er kun for eldre, så jeg synes det er en smule pinlig
**lykke!!** Skrevet 28. september 2012 #12 Skrevet 28. september 2012 Ja det gjør jeg faktisk, sexlivet er jo ikke akkurat superdupert når en har plager der nede, så da syns jeg det er bedre å fortelle hvorfor jeg ikke har lyst enn å la han gå rundt å gruble på hvorfor jeg ikke har lyst. Nå skal det sies at jeg har tatt en del operasjoner etter siste fødsel og sliter veldig mye der nede...
Hybelkanina Skrevet 28. september 2012 #13 Skrevet 28. september 2012 Mulig det er jeg som er lite oppdatert på hemorroider, men hvis man først har det så vil vel det være mulig for ham å se selv...? Eller????
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #14 Skrevet 28. september 2012 Nei, jeg lar han poppe den når han tar meg der bak Han liker det best sånn!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #15 Skrevet 28. september 2012 Mulig det er jeg som er lite oppdatert på hemorroider, men hvis man først har det så vil vel det være mulig for ham å se selv...? Eller???? Mannen min står ikke å ser meg inn i rumpa og vi har heller ikke analsex, så nei Hender jo han tar meg bakfra, men det betyr ikke at man ser midt inn i smørøyet
Gjest 5 andre Skrevet 28. september 2012 #16 Skrevet 28. september 2012 Å herlighet! Jeg mÅ sannelig være prippen.. Hadde en liten uvi for en stund siden, sÅ det ble litt labert sexliv en periode, men det var ikke den unnskyldningen jeg serverte mannen! Mine neden-til-problemer er mine Ja, da er du i grunn prippen Hva er verre med Å si at man har UVI kontra halsbetennelse? Underlivet er da en del av kroppen pÅ godt og vondt, pÅ lik linje som alle andre kroppsdeler. Her i huset er ikke slikt tabu. Er like greit at man kjenner til realiteten.
TPK Skrevet 28. september 2012 #17 Skrevet 28. september 2012 Første gang måtte jeg si det fordi vi måtte innom apoteket på vei hjem fra sykehuset og kjøpe hemoroidekrem. Siden den gang har jeg hatt hemoroider litt av og på i 2 år, og har ikke sagt noe mer. Er ikke noe han trenger å vite, innbiller meg at han synes det er litt turn-off...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #18 Skrevet 28. september 2012 Jeg kunne en periode omtrent ikke sitte, så da fortalte jeg ham det. Dette var imidlertid en slik ting mannen visstnok ikke trengte å vite sa han, her snakker vi omtrent øynene lukket, hendene foran ørene og "blablabla!!!" Måtte nesten le litt. Skulle jo omtrent tro dingsen ville komme ut og ta ham! Tror han fikk litt mer forståelse da moren min viste sin dypeste medfølelse, var det sånn en trøstet for, liksom? Aha!
Von Hertelhofen Skrevet 28. september 2012 #19 Skrevet 28. september 2012 Det hadde jeg aldri i livet gjort. Jeg er vanligvis ikke prippen, men der går grensen. Har heldigvis ikke sånne troll i rumpa
Ladybugg Skrevet 28. september 2012 #20 Skrevet 28. september 2012 Har ikke hatt det, men regner med at jeg hadde fortalt det. Vi er veldig åpne for hverandre, og jeg hadde nok trengt litt trøstende ord
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 28. september 2012 #21 Skrevet 28. september 2012 Har jeg noe sånt forteller jeg det. Og han er veldig omsorgsfull og ser ikke noe rart på slike ting. Han sjekker, gir meg råd, kjøper hemoroidekrem osv:-) Samme her, bare at han får ikke lov å sjekke den da ^^
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #22 Skrevet 28. september 2012 Jeg har heldigvis ikke hemorider, men jeg hadde nok fortalt det hvis jeg hadde. Her deler vi alt med hverandre
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #23 Skrevet 28. september 2012 Jeg hadde ikke fortalt. Vi er ganske private av oss begge to, og slike ting som bæsj, hemorroider og annet snaxy deler vi ikke med hverandre.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #24 Skrevet 28. september 2012 Ja det er ei skam og dele problemer med sin kjæææære. Han springer til naboen og forteller detta veit du.
Gunner Skrevet 28. september 2012 #25 Skrevet 28. september 2012 Jeg forteller alt, jeg Han syns uansett at mensen og utflod er det som er eklest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå