Rediken Skrevet 29. september 2012 #52 Skrevet 29. september 2012 Lykke fryd virker reflektert og smart I tillegg må jeg bare le av svarene til Sug Lut...artig at noen kan være så sarkastiske
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 29. september 2012 #53 Skrevet 29. september 2012 Jeg hater alle sammen Ikke deg selv vel Så da er det vel deg du har best inntrykk av
mrsrogaland. Skrevet 29. september 2012 #56 Skrevet 29. september 2012 Jeg liker box fresh veldig godt. Søt og morsom dame. Ellers liker jeg moota og L-8. Cat68 har mange gode svar. Ellers så er det veldig mange hyggelige anonyme, og også mange med nick. De med nick er ikke så aktive her, så ingen jeg klarer å komme på.
malingus Skrevet 29. september 2012 #57 Skrevet 29. september 2012 Hjemmetråkkende Squaw ... Men hun har vært borte lenge nå. Ja hvor er hun??
2 hjertegull :) Skrevet 29. september 2012 #58 Skrevet 29. september 2012 Snufs jeg blir aldri nevnt Ta det rolig, jeg blir heller ikke nevnt i slike tråder Og det er mange av oss Synes jeg nettopp svarte på noe ala dette i en annen tråd, men fremdeles er heartbroken og miryks to jeg har sansen for..
mibella Skrevet 29. september 2012 #59 Skrevet 29. september 2012 Likte også Squaw! Og prebs! Hun ble også plutselig borte.. Ellers har jeg inntrykk av at det er mange bra damer her inne, og at noen spriter opp litt ekstra med ironisk humor er topp
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #60 Skrevet 30. september 2012 <3Barn&Engler<3, Juliea og FruHottentott. Om jeg virkelig var heeelt nødt til å velge kun en, så ville det blitt Juliea. Hun ser ut til å mene det samme som meg om saker og ting, og er en alenemor med bein i nesa, slik som jeg selv også er.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #61 Skrevet 30. september 2012 <3Barn&Engler<3, Juliea og FruHottentott. Om jeg virkelig var heeelt nødt til å velge kun en, så ville det blitt Juliea. Hun ser ut til å mene det samme som meg om saker og ting, og er en alenemor med bein i nesa, slik som jeg selv også er. Æsj, så fikk jeg litt dårliig samvittighet fordi jeg ikke sa noe om de to andre. Barn&Engler virker som en veldig koselig person. Jeg tror jeg ville likt meg godt i hennes nÆrvÆr, hun er jordnÆr og oppfører seg naturlig virker det som. FruHottentott, er du veldig flink i språk og rettskriving? Synes å huske at du svarer på slike tråder. FruHottentott virker som en bestemt og "voksen" dame (på den måten at du vet liksom hvordan verden fungerer). Liker svarene dine:-) De er reflekterte og jordnÆre. Enkelte her inne er jo helt på bÆrtur! Kan ikke fatte alt de kan spørre om... Så er det jo greit å se at mange her inne er oppegående og vanlige mennesker, slik de tre ovennevnte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå