Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 27. september 2012 #26 Skrevet 27. september 2012 Sandybay Not!!!!!!!!! Du klarte ikke å la være. Hva er egentlig poenget med å svare sånn?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #28 Skrevet 27. september 2012 Sandybay Not!!!!!!!!! Du klarte ikke å la være. Hva er egentlig poenget med å svare sånn? Poenget? Tja.. si det
det er berre mordi Skrevet 27. september 2012 #29 Skrevet 27. september 2012 Jeg synes det er vanskelig å komme på kun en person man har et godt inntrykk av. Det er mange her jeg synes er fornuftige personer med både gode og morsomme svar, men samtidig tenker jeg innimellom "hva i h¤#"% mente hun med det" Jeg klarer ikke velge en, men tror jeg kunne hatt en hyggelig kveld sammen med Sommerfugel i vinterland, Gulltopp&Lillebjørn, Mordi, Juliea, Hulda73 og Miryks. Helt på nett her! Vil også inkludere bondejenta (for hun VET jeg er verdens herligste), Lykke Fryd bør også nevnes og så liker jeg godt kynismen og sarkasmen til fru Lut.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #30 Skrevet 27. september 2012 Jeg liker ekstra godt: Gråsonen Ostepopp Tyrkisk pepper Sug Lut Overlord Mentha (og Vicky Pollard for at hun liver opp her inne, selv om hun er et gnagsår).
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #31 Skrevet 27. september 2012 Sandybay Not!!!!!!!!! Du mener vel DØDENOVERALLE Eller, hun har vel byttet nick igjen nå. Bereist.no, kanskje?!
C.L.H85 Skrevet 27. september 2012 #32 Skrevet 27. september 2012 Vanskelig å velge bare en! Så velger : Mamman til will & ailo, Alva, Miryks og Kira som bjeffer Det er flere men måtte vel begrense meg
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #34 Skrevet 27. september 2012 Kira bjeffer. Hun er et fantastisk menneske med et hjerte helt ulikt alle andres. Hun har nettopp hjulpet meg.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 27. september 2012 #36 Skrevet 27. september 2012 Vanskelig å velge bare en. Er mange her inne jeg har fått et godt inntrykk av, blant annet Juliea, Sommerfugl i vinterlang, Gulltopp og lillebjørn og flere..
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 27. september 2012 #37 Skrevet 27. september 2012 Jeg syns det er så vanskelig å plukke ut en av dere Men det er mange jeg ofte trykker liker på, så dere vet selv hvem dere er Men utrolig koselig at jeg blir nevnt i denne tråden
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #38 Skrevet 28. september 2012 Søtnoss med to små har alltid gode svar!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #39 Skrevet 28. september 2012 Min favoritt er ikke her lenger- dr.yppert
Countess Skrevet 28. september 2012 #40 Skrevet 28. september 2012 Hmm.. Anonym kan være ganske grei til tider, selv om jeg ser antydning til splittet personlighet! Ellers så føler jeg musemor, sommerfuggel i vinterland og heartbroken har mange bra og reflekterte svar etpar til som jeg ikke huske nicket til nå
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #41 Skrevet 28. september 2012 Sandybay Not!!!!!!!!! Du mener vel DØDENOVERALLE Eller, hun har vel byttet nick igjen nå. Bereist.no, kanskje?! Reiseguru Eller sexguru passer kanskje bedre nå om dagen... hun spyr jo ut det ene sexinnlegget etter det andre..
Linn2007 Skrevet 28. september 2012 #42 Skrevet 28. september 2012 Hjemmetråkkende Squaw ... Men hun har vært borte lenge nå.
Gjest Guava Skrevet 28. september 2012 #43 Skrevet 28. september 2012 Lilleva <3 lillejenta si <3 Uten tvil!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2012 #44 Skrevet 28. september 2012 Sandybay Not!!!!!!!!! Du mener vel DØDENOVERALLE Eller, hun har vel byttet nick igjen nå. Bereist.no, kanskje?! Reiseguru Eller sexguru passer kanskje bedre nå om dagen... hun spyr jo ut det ene sexinnlegget etter det andre.. Haha, sexguru ja!! Hun burde skifte nick
I scream for icecream! Skrevet 29. september 2012 #46 Skrevet 29. september 2012 Jeg liker box fresh Jippi! Første gang jeg har blitt nevnt i en sånn tråd! Jeg liker veldig godt Moota, L-8 og mrsrogaland blant mange andre.
3 nøtter til Askepott Skrevet 29. september 2012 #47 Skrevet 29. september 2012 Sandybay Not!!!!!!!!! Du mener vel DØDENOVERALLE Eller, hun har vel byttet nick igjen nå. Bereist.no, kanskje?! Reiseguru Eller sexguru passer kanskje bedre nå om dagen... hun spyr jo ut det ene sexinnlegget etter det andre.. Haha, sexguru ja!! Hun burde skifte nick Jævelig kult å mobbe ei og være anonyme i tillegg. Feige kjerringer er dere. Håper ungene deres hvertfall ikke tar etter dere.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 29. september 2012 #48 Skrevet 29. september 2012 Om man kun får velge en... Cat.68 Ellers at tror jeg nok de jeg synes noe om her inne, vet det selv?
Appelsindyret Skrevet 29. september 2012 #49 Skrevet 29. september 2012 synes Lykke fryd alltid har et fornuftig svar
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #50 Skrevet 29. september 2012 Sandybay Not!!!!!!!!! Du mener vel DØDENOVERALLE Eller, hun har vel byttet nick igjen nå. Bereist.no, kanskje?! Reiseguru Eller sexguru passer kanskje bedre nå om dagen... hun spyr jo ut det ene sexinnlegget etter det andre.. Haha, sexguru ja!! Hun burde skifte nick Jævelig kult å mobbe ei og være anonyme i tillegg. Feige kjerringer er dere. Håper ungene deres hvertfall ikke tar etter dere. Haha, den strofen der er såååå oppbrukt nå! "Håper ikke ungene deres tar etter dere..." Håper ikke ungene til Sandybay/sexguru leser bloggen hennes heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå