Gå til innhold

Hvilken dib'er har du best inntrykk av? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sandybay :) Not!!!!!!!!!

Du klarte ikke å la være. Hva er egentlig poenget med å svare sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du klarte ikke å la være. Hva er egentlig poenget med å svare sånn?

Poenget? Tja.. si det

Skrevet
Jeg synes det er vanskelig å komme på kun en person man har et godt inntrykk av. Det er mange her jeg synes er fornuftige personer med både gode og morsomme svar, men samtidig tenker jeg innimellom "hva i h¤#"% mente hun med det" ;) Jeg klarer ikke velge en, men tror jeg kunne hatt en hyggelig kveld sammen med Sommerfugel i vinterland, Gulltopp&Lillebjørn, Mordi, Juliea, Hulda73 og Miryks.

Helt på nett her! Vil også inkludere bondejenta (for hun VET jeg er verdens herligste), Lykke Fryd bør også nevnes og så liker jeg godt kynismen og sarkasmen til fru Lut.

Skrevet

Jeg liker ekstra godt:

Gråsonen

Ostepopp

Tyrkisk pepper

Sug Lut

Overlord

Mentha

(og Vicky Pollard for at hun liver opp her inne, selv om hun er et gnagsår).

Skrevet

Du mener vel DØDENOVERALLE :o Eller, hun har vel byttet nick igjen nå. Bereist.no, kanskje?!

Skrevet

Vanskelig å velge bare en! Så velger : Mamman til will & ailo, Alva, Miryks og Kira som bjeffer :) Det er flere men måtte vel begrense meg ;)

Skrevet

Kira bjeffer. Hun er et fantastisk menneske med et hjerte helt ulikt alle andres. Hun har nettopp hjulpet meg.

Skrevet

Vanskelig å velge bare en. Er mange her inne jeg har fått et godt inntrykk av, blant annet Juliea, Sommerfugl i vinterlang, Gulltopp og lillebjørn og flere..

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg syns det er så vanskelig å plukke ut en av dere :(

Men det er mange jeg ofte trykker liker på, så dere vet selv hvem dere er :D

Men utrolig koselig at jeg blir nevnt i denne tråden :)

Skrevet

Søtnoss med to små har alltid gode svar!

Skrevet

Min favoritt er ikke her lenger- dr.yppert

Skrevet

Hmm.. Anonym kan være ganske grei til tider, selv om jeg ser antydning til splittet personlighet!

Ellers så føler jeg musemor, sommerfuggel i vinterland og heartbroken har mange bra og reflekterte svar :) etpar til som jeg ikke huske nicket til nå :)

Skrevet
Du mener vel DØDENOVERALLE :o Eller, hun har vel byttet nick igjen nå. Bereist.no, kanskje?!

Reiseguru ;)

Eller sexguru passer kanskje bedre nå om dagen... hun spyr jo ut det ene sexinnlegget etter det andre.. :P

Skrevet

Hjemmetråkkende Squaw ... Men hun har vært borte lenge nå.

Skrevet
Reiseguru ;) Eller sexguru passer kanskje bedre nå om dagen... hun spyr jo ut det ene sexinnlegget etter det andre.. :P

Haha, sexguru ja!! Hun burde skifte nick

Skrevet
Jeg liker box fresh :)

Jippi! Første gang jeg har blitt nevnt i en sånn tråd! :D

Jeg liker veldig godt Moota, L-8 og mrsrogaland blant mange andre. ;)

Skrevet
Reiseguru ;) Eller sexguru passer kanskje bedre nå om dagen... hun spyr jo ut det ene sexinnlegget etter det andre.. :P

Jævelig kult å mobbe ei og være anonyme i tillegg. Feige kjerringer er dere. Håper ungene deres hvertfall ikke tar etter dere.
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Om man kun får velge en... Cat.68

Ellers at tror jeg nok de jeg synes noe om her inne, vet det selv? ;)

Skrevet

synes Lykke fryd alltid har et fornuftig svar :)

Skrevet
Jævelig kult å mobbe ei og være anonyme i tillegg. Feige kjerringer er dere. Håper ungene deres hvertfall ikke tar etter dere.

Haha, den strofen der er såååå oppbrukt nå! "Håper ikke ungene deres tar etter dere..."

Håper ikke ungene til Sandybay/sexguru leser bloggen hennes heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...