Gå til innhold

Hvilken parfyme bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dolce & Gabbana sin light blue.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Flowerbomb"

Viktor & Rolf

Skrevet

she fra armani :) kjøpt og fått mange forskjellige, men går alltid tilbake til den.

Skrevet

Ingen, etter at jeg fikk ungen så ble jeg mer var på parfymelukter. Så vil spare ungen min og resten av omgivelsene for de kjemikaliene. Synes at deo og shampo gir mer enn nok "godlukt" til kroppen min.

Skrevet (endret)

Har flere parfymer og bruker den jeg er i mood for der og da :) Bruker parfyme nesten hver dag. Har bla. en Armani sommerduft, en Bruno Banani, Estee Lauder Bronze Goddess og Marc Jacobs Daisy som ''kjerneparfymer''. På fly bruker jeg ikke parfyme, men tar ikke hensyn ellers, det blir for dumt..

Endret av LilleFie
Skrevet

Bruker ed hardy sin parfyme til vanlig:) men er også glad i å bruke ck sine parfymer.

Skrevet

Amou amour ved spesielle anledninger, liker ikke babyer som lukter parfyme ;)

Skrevet

She - Armani. definitivt den beste parfymen jeg noen gang har prøvd. Brukt den fast i snart 10 år.

Syntes og CK - obsession (den lyse sommervarianten) lukter veldig godt, men den har jeg bare fått tak i to ganger og aldri i norge...

Skrevet

Versace woman som jeg til min store glede fant igjen på flyplassen i Amsterdam :)

Skrevet

Har nesten ikke brukt parfyme det siste året pga baby, men vanligvis bruker jeg Aqua di Gio.

Skrevet

Versace : Sommeren - veldig fruktig

Prada: Når jeg er nydusjet og skal ha på nattøy - lukter veldig svakt, men rent

CD Hypnotic poison : veldig tung lukt. bruker Ofte, helst fordi mannen min elsker den lukten på meg.

- Det sier også at vanilje stimulerer mannens lyster. Kanskje det er derfor, for han blir faktisk gal.

D&G The one: Sommer/Høst/Vinter/vår

Skrevet

Brukte en gang i tiden Aromatics Elixir fra Clinique, men sluttet da jeg ble gravid og har ikke tatt opp igjen bruken av parfyme. Bruker istedet såpe, deo eller bodylotion fra samme merke. Det dufter mer enn sterkt nok.

Skrevet

essence med narciso rodriguez og l'eau par kenzo

Skrevet

Nå for tiden bruker jeg Chanel sin Chance...

Skrevet

Bruker ikke parfyme, må jo tenke på miljøet!

Skrevet

Victor & Rolf sin "Flowerbomb" Mmm!

Skrevet

Kjøpte "forbidden Euphoria" CK, på taxfree her ei helg. Meeget oppegående.

Skrevet

roberto cavalli;)

Skrevet

Jeg bruker nesten ikke parfyme. Det utløser migrene på meg, så hvorfor i all verden skal jeg utsette andre for det samme? Hater å ha noen siden av meg på toget om morgenen som stinker parfyme.

Men når jeg en sjelden gang bruker parfyme så er det l'occitane cherry blossom. Den er ikke så tung og sterk som mange andre.

Skrevet

Hver dag bruker jeg "Jo Malone - Dark Amber & ginger lily" den er sååå god! men fås ikke i Norge desverre :( , og til fest "Chanel Coco Mademoiselle". jeg liker også Bvlgari - Omnia crystalinne og burberry - london! mangen gode parfymer...

Skrevet

Jeg bruker liljekonvall dry oil-spray, kjøper fra Etsy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...