<3 2G <3 Skrevet 27. september 2012 #2 Skrevet 27. september 2012 En som lukter godt på meg, og minst mulig da jeg reagerer på parfyme. Men om jeg skal ha på meg så blir det CK summer nå, ellers bruker jeg CK one. Bruker ca en sprut annenhver mnd, så har ei lita flaske ganske lenge ;-)
LuksusLiv Skrevet 27. september 2012 #5 Skrevet 27. september 2012 Jeg har faktisk sluttet å bruke parfyme fordi det er så mange rundt meg som ikke tåler det. Jeg tenker at når både mamma, søster, svigersøster, mann og svigermor ikke tåler det, så er sjansen for at mange andre rundt meg heller ikke gjør det. Og da lar jeg like godt være å utsette andre for hodepine og div andre plager. ;)Men jeg må jo si at jeg savner å kunne lukte ekstra godt.
Lyckelin Skrevet 27. september 2012 #6 Skrevet 27. september 2012 Bruker white linen fra estee lauder, men den ligger mest på hylla om dagen pga. at jeg ikke er så veldig stort fan av at baby lukter parfyme, hender jeg tar litt i nakken da, for velværets skyld
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #8 Skrevet 27. september 2012 I dag ble det Noa, eller går det litt i Amor Amor og Morgan.
Sli1 Skrevet 27. september 2012 #9 Skrevet 27. september 2012 Amor amor bruker jeg hele vinteren:p om sommeren bruker jeg Dior addict
Gjest amandine Skrevet 27. september 2012 #10 Skrevet 27. september 2012 Ingen brukerparfyme her i huset,unntatt når det er noe helt spesielt. Jeg synes det er helt grusomt med alle de som driver kjemisk krigføring med parfyme! Handlet forrige lørdag om morgenen og holdt på å dåne da et ektepar nydusjet og fine tåkela hele coop mega. Da er det ikke mye deilig å stå å velge god kaffe og ost.. Og stort sett blir jo folk blinde for sin egen duft, så de tar på i gode mengder så vi andre blir helt bedøvet. (Ref kjøre jentene på skolen på vgs og de har bare bitte litt parfyme på, men bilen lukter i en uke etterpå) Utenom hjertesukket er jeg ganske så glad i Carolina Herrera 212 eller DKNY be delicios;-)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #11 Skrevet 27. september 2012 Jeg er veldig sensitiv for lukt og får hodepine av parfyme så jeg bruker ingenting. Synes det lukter lang vei av roll-on jeg bruker under armene jeg, men tror ikke den er kraftig nok til å plage andre
**lykke!!** Skrevet 27. september 2012 #12 Skrevet 27. september 2012 Bruker JPG hvis jeg skal ut på noe og ungene er borte, eldste er så allergisk at han blir veldig syk dersom jeg bruker parfyme... Slitsomt i store familiebesøk hvor enkelte dynker seg veldig...
gale damen Skrevet 27. september 2012 #13 Skrevet 27. september 2012 Parfyme maskerer egen lukt, og virker mot sin hensikt. Når man i tillegg tenker på alle dem rundt en, på buss, bane etc. som ikke tåler det, så er det ikke veldig vanskelig for meg å la være å utsette meg selv og andre for de uheldige kjemiske forbindelsene der..
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 27. september 2012 #15 Skrevet 27. september 2012 Er veldig fan av sommerduftene til Escada jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #16 Skrevet 27. september 2012 Ingen! Trenger ikke og vil ikke ødelegge for alle allergikere ved å bruke! At jeg er nydusjet og bruker deodorant (mild) for holde!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 27. september 2012 #17 Skrevet 27. september 2012 Pure Pink fra Karen Low. Dødsgod, vet ikke om den fåes i norge? Kjøpte den i Spania :-) Og så bruker jeg light blue fra D&G... Den er ikke så god som den andre.
Rediken Skrevet 27. september 2012 #18 Skrevet 27. september 2012 Jeg har mange favoritter; dior addickt shine, dior diorissimo, lancome miracle so magic, og så liker jeg veldig godt calvin klein euphoria (men jeg kler desverre ikke lukten!)
alvemamma Skrevet 27. september 2012 #19 Skrevet 27. september 2012 Veksler mellom Hugo Boss Femme, Christian Dior J'Adore og Estee Lauder White Linen.
3 nøtter til Askepott Skrevet 27. september 2012 #20 Skrevet 27. september 2012 (endret) Har så mange, men liker best Britney og J.Lo. Når jeg skal på jobb bruker jeg en som lukter bringebær og kostet 49.90. Endret 27. september 2012 av Askepott <3
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #21 Skrevet 27. september 2012 Hugo Boss - Essence de femme og La Prairie - Midnight Rain
Mami_ Skrevet 27. september 2012 #24 Skrevet 27. september 2012 Versace "Woman" (Er desverre gått ut av produksjon, men får kjøpt fra restparti på enkelte nettsider). Dette er den absolutte favoritten. Dior "J'adore" Akkurat nå har jeg Armani "Code" som jeg egentlig syns er litt for tung, men syns den lukter godt og mannen syns den var himmelsk og kjøpte den til meg, så den blir sikkert bra til vinteren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå