moota m storebror&lillebror Skrevet 26. september 2012 #26 Skrevet 26. september 2012 Jeg går uten truse i joggebuksa om jeg dusjer om kvelden/ettermiddagen og sover uten truse. Jeg synes ikke det ekkelt at andre går uten truse så lenge de har bukse på og synes ikke det er ekkelt selv.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #27 Skrevet 26. september 2012 Hvis du vasker alle bukser på 60 grader så syns jeg ikke det er spes ekkelt. Hvis buksene vaskes på 40 er jeg mer skeptisk kjenner jeg... Undertøy bør vaskes på 60 grader...
Gjest Vicky Pollard Skrevet 26. september 2012 #28 Skrevet 26. september 2012 (endret) Æsj ja det er dritekkelt, fy flate! Utflod og kanskje pisseskvetter rett i buksa?? Det er jo bare motbyyyydelig!!! Bjæk!! Dere som ikke bruker truse er vel de samme som ikke promper foran mannen regner jeg med..... Nei, truse og truseinnlegg... Lettere sjokkert.... Og kom ikke å fortell meg at du vasker buksa på 60 grader hver dag. Har du like mange bukser som vi andre har truser da?? Endret 26. september 2012 av Vicky Pollard
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #29 Skrevet 27. september 2012 Hver sin smak, tenker jeg! Jeg går uten hvis jeg vimser rundt hjemme i joggebukse eller shorts, men skal jeg gå noe særlig langt må jeg nesten ha truse på (synes det er vondt å gå lengre strekk uten, det gnager ). Sover og gjerne uten. Ut på livet uten truse - nei. Det tror jeg jeg hadde synes var litt ekkelt (for min egen del), men kan godt være bare vanen
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #30 Skrevet 27. september 2012 Hvis jeg bruker dongeribukser eller andre bukser med glidelås må jeg ha truse. Det er ikke godt å sette fast håret i glidelåsen! Om jeg derimot bruker skjørt, av en viss lengde eller bukser uten glidelås bruker jeg ikke bestandig truse. Til bunad har jeg ikke truse. Det er ikke historisk korekt å bruke til min drakt.
Fiemamma Skrevet 27. september 2012 #31 Skrevet 27. september 2012 Ja, synes det er ekkelt. Det er 3 kroppsåpniger der nede som det kommer ting ut av enten man vil eller ikke. Når man har truse har man ihvertfall litt hygienisk beskyttelse da man kan legge inn truseinnlegg osv. Å få sædrester, juice, pess og kanskje en for løs promp rett i buksa er motbydelig. Det florerer av moderne undertøy som hverkjen kjennes eller synes på markedet så akkurat det argumentet klarer jeg ikke å se..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #32 Skrevet 27. september 2012 Om jeg ikke hatt brukt truse og truseinnlegg hadde utfloden rent nedover beina på meg, så for meg hadde det vært veldig ekkelt! Sweet! Nei, det er ikke det! Hater å slite sånn med utflot, men hver gang jeg har tatt det opp her inne har jeg fått beskjed om at det er helt normalt å slite med utflod, truseinnlegg finnes for en grunn. Noen har prøvd å hjelpe meg å foreslått soppinfeksjon. Har prøvd en tablett jeg fikk resept på som ikke hjalp mot utfloden. Hvis du faktisk plages så mye med utflod så: * slutt å bruke truseinnlegg, det lager tett usunt miljø som øker utflodsproblem * slutt å barbere underlivet hvis du gjør det, det øker mengden utflod fordi kroppen kompenserer for hårene som ikke lengre er der for å beskytte deg * snakk med legen Ikke hun du siterte, men jeg har også så mye utflod at jeg må gå med truseinnlegg... å si at man skal slutte å gå med truseinnlegg er lett, men å gjøre det...? Jeg begynte av en grunn, og jeg kan ikke bare slutte, da må jeg ha med meg flere klesskift på jobb... Og hva tror du liksom legen kan gjøre? Skrive ut en resept på anti-utflod? Hadde det vært så enkelt, skulle jeg gjerne gjort det. Hvis det er en spesiell ting legen kan gjøre, blir jeg glad for tips, men jeg har aldri hørt legen si at de kan gjøre noe med utflod...
Gjest Miryks Skrevet 27. september 2012 #33 Skrevet 27. september 2012 Ja. Men jeg stusser...Du synes myke, sømløse bomullstruse er ubehagelige, men sømmene i olabuksa er helt greit oppi snafsa? Snafsa... Trur jeg dør...!
Marjoriee Dawes Skrevet 27. september 2012 #34 Skrevet 27. september 2012 Litt morsomt egentlig, dere som synes det er så ekkelt å gå uten truse under bukser ol.Hvor mye tror dere den tynne stoffbiten beskytter egentlig? En enkel bomullstruse er så tynn og løsvevd at du kan se gjennom den. Truse eller ikke truse er vel opp til hver enkelt. Jeg synes ikke det er ekkelt om noen ikke har truse på, med mindre de har kort kjole og insisterer på å sitte på fanget mitt. Under bukse, tights, shorts, whatnot, kunne det ikke brydd meg mindre. Den beskytter nok til at biffgardinene ikke henger å dingler ned i buksa ihvertfall. Å da tenker jeg på buksene man prøver i butikken!... Apropo biffgardiner, nå er det en stund siden det har vært en tråd om det. Hmm
håpefull<3 Skrevet 27. september 2012 #35 Skrevet 27. september 2012 Hehehe, jeg dør høres ut som alle her inne renner over av utflod, og kjønnsleppene henger og dingler nedover lårene jeg går som sagt uten truse noen ganger hjemme, og om natta. Aldri ute blant folk, på jobb osv. Og absolutt ikke under bukseprøving på HM æææsj, ble litt kvalm av tanken på at noen kanskje gjør dette... Jeg bruker kun truseinnlegg "in case" ved mensen og bruk av tampong, eller hvis sædspruten akkurat har stått inni dåsa og vi skal ut av huset. Hvis ikke klarer jeg meg uten truseinnlegg, og trusa har så vidt en liten flekk med utflod etter en dags bruk. Så om jeg er ekkel i mitt eget hjem og mitt eget sengetøy, så fine by me Men fortsett gjerne diskusjonen damer. Dette var gøy
høstbaby2011 Skrevet 27. september 2012 #36 Skrevet 27. september 2012 Det lurer jeg også på, har du da like mange bukser som "vi andre" har truser?? Bukser kan jeg bruke opp til flere ganger/ dager, men hadde ikke gjort det uten truse!! Så hvordan gjør du det???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå