Gå til innhold

er det ekkelt å ikke bruke truse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker ikke truse. dusjer hver dag og skifter bukse hver dag...

er dette ekkelt?

synes at truser rett og slett er ubehagelige.. bruker kun truse om jeg går med veldig kort kjole..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er ekkelt!

Skrevet

Så lenge du skifter bukse hver dag så går det jo fint. Da blir jo buksa trusa di, skikkelig lange underbukser :)

Skrevet

Ja. Men jeg stusser...Du synes myke, sømløse bomullstruse er ubehagelige, men sømmene i olabuksa er helt greit oppi snafsa?

Skrevet

Enig med forrige innlegg..er ikke det litt ubehagelig å kjenne sømmen oppi slufsa?? Og er det ikke sykt upraktisk å måtte vaske buksene hver dag?? Da er det vel bedre å bruke truser og vaske de hver dag i stedet!!;P

Skrevet

jeg hadde følt meg naken uten truse.men smak og behag.

Skrevet

Njaaaa... Ekkelt er det vel ikke når du skifter og vasker buksa hver dag. Men jeg fatter ikke at noen synes det er behagelig å gå uten truse.

Skrevet

Om jeg ikke hatt brukt truse og truseinnlegg hadde utfloden rent nedover beina på meg, så for meg hadde det vært veldig ekkelt!

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet
Om jeg ikke hatt brukt truse og truseinnlegg hadde utfloden rent nedover beina på meg, så for meg hadde det vært veldig ekkelt!

Sweet!

Skrevet

Vi med kameltå er nødt til å bruke truse og truseinnlegg inne i buksa, for å se greit ut. Kan ikke forestille meg hvordan jeg hadde sett uten truse... uæææ

Skrevet

Sweet!

Nei, det er ikke det! Hater å slite sånn med utflot, men hver gang jeg har tatt det opp her inne har jeg fått beskjed om at det er helt normalt å slite med utflod, truseinnlegg finnes for en grunn. Noen har prøvd å hjelpe meg å foreslått soppinfeksjon. Har prøvd en tablett jeg fikk resept på som ikke hjalp mot utfloden.

Skrevet

hehe.. jeg har ikke problemer med utflod..

dere som sier det er ekkelt... hvorfor? Jeg bytter jo bukse like ofte som dere andre bytter truse...

Smak og behag.. jeg synes det er mer ubehagelig å gå med truse, har aldri hatt problemer med sømmer som gnager ;)

HI

Skrevet

Du kan da ikke mene at det er behaglig å gå uten truser i en stram dongeribukse? *grøss*

Men til spørsmålet ditt. Nei, jeg syns ikke det er ekkelt. Jeg går ofte uten truse selv under joggebukser og om natten sover jeg alltid uten truse.

Skrevet

Nei absolutt ikke. Hvis jeg går hjemme i pysjen er jeg selvfølgelig truseløs, og om natta. Er befriende :)

Men på jobb og ute blant folk bruker jeg truse. Er ikke plaget med utflod, men føler at truse passer seg i slike situasjoner.

Har aldri hatt sopp, sikkert fordi jeg er flink til å "lufte dåsa" når jeg bare går hjemme :P mannen klager ikke ;)

Og ja, jeg bruker pysj, tights eller lignende. Sitter ikke med glefsa rett i sofaen for så å få besøk etterpå som setter seg der, visse grenser har jeg selv i mitt eget hjem :)

Skrevet
hehe.. jeg har ikke problemer med utflod.. dere som sier det er ekkelt... hvorfor? Jeg bytter jo bukse like ofte som dere andre bytter truse... Smak og behag.. jeg synes det er mer ubehagelig å gå med truse, har aldri hatt problemer med sømmer som gnager ;) HI

Men igjen - hvorfor spør du når du ikke er interessert i svarene når de går mot det du mener?

De fleste syns det er litt ekkelt, du syns ikke det. De fleste vasker heller en truse enn en dongeribukse, du gjør ikke det. De fleste syns det er ekkelt å gå uten truse i bukser som har harde sømmer o.l., du syns ikke det.

Hvorfor spør du om hva andre mener når du selv er så bestemt på hva som er riktig for deg?

Skrevet

Prøver du bukser i butikk også uten truse??

Æsj....

Skrevet

Hva gjør du når du har mensen fester bind, truseinnlegg i buksesømmen, for ingen ob er helt sikker mot lekasje :)

Sikkert befriende men ikke noe jeg har klart, en gang jeg sto opp på natta og skulle noe som tok 10 min ( hjemme) tok jeg bare joggebukse på uten truse og jeg holdt på og få fnatt.

Skrevet

Litt morsomt egentlig, dere som synes det er så ekkelt å gå uten truse under bukser ol.Hvor mye tror dere den tynne stoffbiten beskytter egentlig? En enkel bomullstruse er så tynn og løsvevd at du kan se gjennom den.

Truse eller ikke truse er vel opp til hver enkelt. Jeg synes ikke det er ekkelt om noen ikke har truse på, med mindre de har kort kjole og insisterer på å sitte på fanget mitt.

Under bukse, tights, shorts, whatnot, kunne det ikke brydd meg mindre.

Skrevet

Hahaha, jeg dauer av denne debatten. Dagens latter damer, herlig. Tusen takk! :)

Skrevet

Sweet!

Nei, det er ikke det! Hater å slite sånn med utflot, men hver gang jeg har tatt det opp her inne har jeg fått beskjed om at det er helt normalt å slite med utflod, truseinnlegg finnes for en grunn. Noen har prøvd å hjelpe meg å foreslått soppinfeksjon. Har prøvd en tablett jeg fikk resept på som ikke hjalp mot utfloden.

Hvis du faktisk plages så mye med utflod så:

* slutt å bruke truseinnlegg, det lager tett usunt miljø som øker utflodsproblem

* slutt å barbere underlivet hvis du gjør det, det øker mengden utflod fordi kroppen kompenserer for hårene som ikke lengre er der for å beskytte deg

* snakk med legen

Skrevet

Mange som ikke bruker truser. Har aldri tenkt på det som ekkelt.

Personlig liker jeg ikke å gå uten truse, noen gang. Får ikke sove uten engang. ;P

Skrevet

Sweet!

hehehe
Skrevet

Æsj sier jeg bare. Hvordan gjør du det når du har mensen??

......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...