Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 25. september 2012 #26 Skrevet 25. september 2012 Stygt som juling. Ja alle sammen!! Aleksander alene er fint
Netti*** Skrevet 25. september 2012 #27 Skrevet 25. september 2012 Stygt som juling. Ja alle sammen!! Aleksander alene er fint Har ikke mammaen din lært deg at det ikke heter stygt, men mindre pent. Vi fikk aldri lov å si stygt da vi var små av mamma. Men mindre pent et greit å si....
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #28 Skrevet 26. september 2012 Ble litt for klissete sammen...., men Noel var nytt for meg, helt greit navn det egentlig. Men ville kanskje godt for Noel alene slik at det ikke blir så klissete, eventuelt Markus Noel eller Adrian Noel.............
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #29 Skrevet 26. september 2012 Noel og Joel er meningsløse navn.
Major HotLips Houlihan Skrevet 26. september 2012 #30 Skrevet 26. september 2012 Altfor mange vokaler, det blir veldig feminint.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #32 Skrevet 26. september 2012 Pretensiøst og klissete på en norsk gutt. Noel er forøvrig fransk og betyr jul. I Frankrike gis det gjerne til gutter som er født i juletiden. Noel Emiliean er et navn der man typisk får følelesen av at mor "vil" litt for mye på et eller annet vis. Og det slår feil ut.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #33 Skrevet 26. september 2012 To feminine guttenavn sammen blir veldig klissete synes jeg, ser ikke akkurat for meg en staut mann med det navnet nei...
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 26. september 2012 #34 Skrevet 26. september 2012 Stygt som juling. Ja alle sammen!! Aleksander alene er fint Har ikke mammaen din lært deg at det ikke heter stygt, men mindre pent. Vi fikk aldri lov å si stygt da vi var små av mamma. Men mindre pent et greit å si.... Det finnes mye i verden som er direkte stygt.. Hi spurte vel om hva vi syntes? Jeg trodde det jeg, så da svarte jeg helt enkelt på det.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #35 Skrevet 27. september 2012 Nei til Noel, og nei til Emilian! Enig med de over her som sier at det er tydelig at mor vil litt for mye og så kommer det helt feil ut. Skivebom! MEN! Dette er ditt barn, og det er ingen andre enn dere som foreldre som bestemmer. Råder deg bare til å tenke fremover og at denne lille søte Noel Emilian skal vokse opp til å bli en stor, barsk mann!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #37 Skrevet 27. september 2012 Huff, gutter får så klissete og feminine navn for tiden. Noel er sikkert fint om du er amerikansk, men her i Norge synes jeg det blir litt sært, spesielt om du heter Noel Olsen eller noe i den retning.. Er du ung? Hehe, jobber i barnehage og der er det mest mødre fra 19-25 som kaller barna slike navn..
MrsMilla Skrevet 27. september 2012 #38 Skrevet 27. september 2012 Synes det var litt tøft jeg! Artig med litt spennende navn også. Tipper han til daglig bare blir kalt Noel - blir ofte sånn.
Krisa71 Skrevet 27. september 2012 #39 Skrevet 27. september 2012 Jeg synes navnet var fint :-) Hvorfor skal man høre på hva andre mener egentlig? Smaken er som baken osv...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #40 Skrevet 27. september 2012 Kjempe fint! Bare tanter her inne. ha ha
solavisfolket81 Skrevet 27. september 2012 #41 Skrevet 27. september 2012 Jeg syns iallefall det var vidunderlig! Elsker navn som er spesielle og anderledes. Unike barn, unike navn Vi skal selv ha et spesielt navn, men gidder ikke legge det ut. Orker ikke å høre at folk ikke liker det, jeg elsker det. hehe
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 27. september 2012 #42 Skrevet 27. september 2012 Syns egentlig det er helt greit. Navnene våre vokser på oss og man vender seg til det. Noel er ikke et navn jeg er vant til, så det er litt for spesielt i mine ører, men Emilian syns jeg er pent. Men hva med Noah Emilian?
Marjoriee Dawes Skrevet 27. september 2012 #44 Skrevet 27. september 2012 Jeg syns iallefall det var vidunderlig! Elsker navn som er spesielle og anderledes. Unike barn, unike navn Vi skal selv ha et spesielt navn, men gidder ikke legge det ut. Orker ikke å høre at folk ikke liker det, jeg elsker det. hehe Det sier alle som prakker på ungen sin slike navn spør du meg. "det er så spesiellt, og annerledes!", men da alt kommer til alt heter alle det samme, nesten! Ihvertfall.
Overraskelsen Skrevet 27. september 2012 #45 Skrevet 27. september 2012 Personlig synes jeg det er redselsfullt. Men, smaken er forskjellig, og alle kan ikke hete Per...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #47 Skrevet 27. september 2012 Likte det! Liker bedre Noel enn Joel. Noel Emilian eller Noel Sebastian
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #48 Skrevet 27. september 2012 Kan ikke noe for det, men finner det litt komisk at dagens Noel Emilianer som regel kommer fra Jevnaker, osv.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #49 Skrevet 27. september 2012 Tenker bare på julenissen jeg: Noel..
Augustbaby*2011 Skrevet 27. september 2012 #50 Skrevet 27. september 2012 Vår gutt heter Emilian og jeg syns det er kjempefint! Er fortsatt ikke så mange som har det heller. Syns kanskje kombinasjonen ble litt tung, men er ikke sikker på hvordan du ville uttalt det. Men syns du selv at navnet er fint så gå for det. Det er du/dere som skal like det og ikke alle andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå