Gå til innhold

Noel Emilian?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er litt "klissete".

Vet ikke hvorfor, men såg for meg Jan Thomas når jeg leste navnet.

Skrevet

Noel Sebastian da? Eller Noel Aleksander?

HI

Skrevet

Ikke noe fan av Noel eller Emillian,men synes faktisk Joel hadde passet bedre,det er fint

Skrevet

Joel Sebastian eller Aleksander :)

Skrevet

Passer på en søt liten baby, men tror han blir en puslete, jålete pappagutt når han vokser opp.. Stemmer NEI!

Skrevet

Jeg synes Emilian er et utrolig veikt og feminint navn og kunne aldri brukt det.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Nei det.... Huff.... Men kall ungen din hva du vil. Personlig syntes jeg det var veldig klissete. Men jeg liker ikke noen av de moderne småpompøse navnene jeg da :-)

Skrevet

Nix, det er slett ikke fint. Men hvis du liker det selv så trenger du jo ikke bry deg om hva andre mener.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hvis du bytter ut n-en med en j, og dropper Emilian, ja, da blir det fint.

Skrevet

Noel?? Hvordan uttaler man det? :P

Synes ikke noe om det.. MEN, alle kan ikke like det samme.. mange som ikke liker navna på barna mine og, men det gjør ingenting ;)

Skrevet

Emilian er bare grusomt. Noel? Nei, ikke det heller. Sorry ;)

Skrevet

Huff.. det var ikke så mange som likte det, nei..:S

Skrevet
Noel Sebastian da? Eller Noel Aleksander? HI
Er ingen fan av Noel, men de er bedre - bedre kontrast i sammensetningene.
Skrevet

Jeg synes begge navnene er fine hver for seg, men ville valgt en annen sammensetning. Feks Noel August eller noe sånt : )

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Kutt nå i alle fall ut Emilian, da! Det er klissete, det. Uæh...

Noel... Vel... Laaangt fra noen fan, men den kan jeg svelge.

Skrevet

Synes begge navnene var grusomme og klissete. Men smaken er jo som baken. Hvis du liker det, så kjør på.

Her vi vi mer på litt stautere navn, og jeg skjønner jo om ikke alle liker Sigve, Sigurd, Johan etc også.

Skrevet

Nei.. Noel Emilian, Noel Alexander og Noel Sebastian blir veldig veldig tungt. Man må konsentrere seg for å uttale det skikkelig.

Skrevet

Jeg personlig synes det er litt overdrevet og tungvint, men hvis du liker det så kjør på!! Det viktigste er at du/dere er godt fornøyd med navnet!:)

Skrevet

Heftig bakoversveis der gitt... Er en stund siden jeg hørte en mer pinglete/sukkersøt kombo.

Begge navnene får meg til å grøsse, men stryk Emilian først. Han skal forhåpentligvis bli voksen, glem ikke det ;)

Skrevet

Minner meg om jul...

Julesangen The First Noel....

Personlig liker jeg det ikke, men på en annen side liker jeg at andre har annen smak enn meg. Da er det færre som har samme navn som mine barn. Jeg liker uvanlige navn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...