sug lut Skrevet 30. januar 2014 #26 Skrevet 30. januar 2014 Da jeg starta her inne trengte man ikke registrere seg. Underskrev med litt forskjellig. Siden har jeg hatt forskjellige kontoer men stort sett stabile nick.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #27 Skrevet 30. januar 2014 Ja, måtte oppjustere antall barn i navnet Anonymous poster hash: 4d123...b2f
Katteskinnet Skrevet 30. januar 2014 #28 Skrevet 30. januar 2014 Nei, selv om jeg bør. Nicket mitt er teit, men er et kallenavn.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #29 Skrevet 30. januar 2014 Da jeg starta her inne trengte man ikke registrere seg. Underskrev med litt forskjellig. Siden har jeg hatt forskjellige kontoer men stort sett stabile nick. Bruker du to eller flere kontoer her inne? Anonymous poster hash: 505cd...5c8
sug lut Skrevet 30. januar 2014 #30 Skrevet 30. januar 2014 Da jeg starta her inne trengte man ikke registrere seg. Underskrev med litt forskjellig. Siden har jeg hatt forskjellige kontoer men stort sett stabile nick. Bruker du to eller flere kontoer her inne? Anonymous poster hash: 505cd...5c8 Kanskje? Kanskje ikke? Hvem vet?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #32 Skrevet 30. januar 2014 Jeg har bytta en gang. Da pga. jeg skulle skrive en anonym post som jeg ikke klarte å slette igjen, og siden jeg bruker det nicket stortsett overalt, og folk kjenner meg på det, valgte jeg å bytte i "frykt" for at noen skulle se hva jeg hadde postet. Ikke en "fæl" post altså, bare veldig personlig Anonymous poster hash: 7b34a...e51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå