Gå til innhold

Har du byttet nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi

Anonymous poster hash: 76a69...ed0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har byttet nick en gang.

Anonymous poster hash: 6ed57...5e8
Skrevet

Ja, men det fordi jeg fikk nr to :)

Gjest 5 andre
Skrevet

Ja, byttet akkurat fra Peggy Bundy. Ikke noe forsøk på å skjule min gamle id, siden jeg tror jeg beveger meg nok så ubemerket inne på forumet :) Fikk bare lyst på noe nytt ;)

Skrevet

Jeg har byttet to ganger... følte nicket ikke passet meg lenger da de inneholdt happy før;-);-)

Anonymous poster hash: 2ee13...11f

Skrevet

Nei jeg gidder ikke :P

Skrevet

Ja, ein gong etter eg hadde vore her nokre månader. Hugsar ikkje kva nicket var, men det var veldig likt eitt anna nick her inne. Difor byta eg (til eitt som ikkje likna noko anna).

Skrevet

Ja, men det var etter kort tid jeg begynte å skrive her inne. Og i tillegg skrev jeg så lite at ingen husker det likevel:)

Skrevet

Jepp, slang på disse hjertene i stedet for Nemi- med jente! Veldig ulikt meg å ha hjerter, så veldig rosa nick. Men gidder ikke å bytte igjen, altså! :-)

Skrevet

Jeg vurderer å bytte da Nurket ikke er noe Nurk lenger ... "MammantilPluggen"? "MammantilSlampen"? "MammantilPåsan" ? :D

Skrevet

Jeg blir like imponert hver gang en anonym starter nick-tråder. Lenge leve nysgjerrigheten uten å bidra selv!

Anonymous poster hash: dae39...a86

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg vurderer å bytte da Nurket ikke er noe Nurk lenger ... "MammantilPluggen"? "MammantilSlampen"? "MammantilPåsan" ? :D

Nei nei nei, du ER jo MammantilNurket!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Og jeg har aldri byttet nick selv.

Skrevet

Har bytter 3-4 ganger, tror jeg? Fordelt på seks år-ish ;)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

4 ganger på 3-4 år, tok tid å finne noe som passet.. Har vurdert å bytte igjen, men vet ikke til hva i såfall.. Så får ha det nicket jeg har for nå :)

Skrevet

Har byttet mange ganger. Spesielt etter at jeg ble gjenkjent to ganger. Og jeg hadde ikke lagt ut mye om meg privat heller! Han gjenkjent mange også, så better safe than sorry...

Anonymous poster hash: 4d66a...c31

Skrevet

Ja, byttet akkurat fra Peggy Bundy. Ikke noe forsøk på å skjule min gamle id, siden jeg tror jeg beveger meg nok så ubemerket inne på forumet :) Fikk bare lyst på noe nytt ;)

You wish ;-) 

Jeg var LisseUmmaNuddeAtteJam i en årrekke, arbeidet på det tidspunktet døgnvakt og hadde mange timer til rådighet på nett, og endte alltid opp øverst på lista over mest aktive bruker. Det var tider!

Skrevet

MortilGunnar var morsom husker jeg, er hun her inne enda mon tro?

Anonymous poster hash: 57f6a...cbf
Skrevet

Fra å ha hele navnet mitt helt i starten så har jeg nå bare deler av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...