Gå til innhold

Hvor lang veg har dere til barnehagen?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

2minutter å gå om jeg går alene, med unger tar det lenger tid. Tar vel litt lenger tid å ta bilen, siden vi da må kjøre omvei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15 min og sykle.. Masse oppoverbakker hjemover. Gruer meg til vinteren!!!

Skrevet

12-15 min å gå med vogn, noe lenger hjem igjen pga lang oppoverbakke. Håper det ikke blir for glatt til vinteren...

Skrevet

2 min å gå, 2,5 til skole og 4 til butikk :)

Skrevet

2-300 meter. Men den veien er akkurat stengt fordi den skal bygges ut, så vi kan ikke gå der (eller kjøre der). I stedet må vi kjøre rundt, og da er det 6 km fra oss til barnehagen... helt utrolig.

Skrevet

Jeg og mannen bruker ca 2 min til barnehagen når vi går kveldstur, med to små barn blir veien "mye lengre" ;) Uansett godt å bo så nært! :) Har en bratt bakke opp til barnehagen - fin rumpetrening ;) Vi går hver dag. Det er gangvei fra ytterdøren vår og opp til barnehagen - ingen trafikkert vei.

Gjest Gullguttene
Skrevet

5-6 minutter når jeg går alene, og ca 2-3 minutter i bil. Må kjøre rundt to boligfelt, så like greit å gå sånn egentlig.

Skrevet

10min gange m barnevogn. 3min sykkeltur. satser på piggdekk til sykkelen i vinter :)

Skrevet

10 min å gå. 2 min å kjøre. Jeg har ikke lappen så jeg går hver morgen og pappa henter

Skrevet

5-15 min å gå... Alt ettersom hvor mange av barna som er med;-)

Digg å kunne gå:-)

Skrevet

barnehagen er i vårt nabolag, så ca 2 min å gå. både bhg og skolen er på samme plass.

Skrevet

5-6 km, stort sett oppover på vei til. Fikk plass i en 500 meter unna, men det var rimelig uaktuelt for å si det sånn ;-)

Med kø, trafikklys etc tar det 25 min til på sykkel (som sagt, oppover) Evt 30 min med gå-bane-gå, eller alt fra 7-45 min å kjøre, så da gidder vi ikke det ;-)

Skrevet

3-4 hus opp i veien vår, tar et par minutter å gå. Fantastisk deilig :) Foretrekker glatt å ha bhg der vi bor fremfor der vi jobber :)

Skrevet

3,5 mil! Forferdelig.. Fra november blir det ny barnehage ca 4km unna :)

Skrevet

1,3 km til vår barnehage. Tar et kvarter å gå i voksenfart, litt mer med treåringen. Vi går så ofte vi kan begge veier. Tror det er sunt og nyttig for ungene å venne seg til å gå. Ser at begge mine som har vært vant til å gå til barnehagen har sluttet tidlig med vogn og er flinke i trafikken.

Skrevet

30 sekunder, bokstavelig talt. Ligger rett over veien.

Skrevet

Yngste sin barnehage ligger vel rundt 300 m borti veien, så noen min gange :)

Eldste sin barnehage ligger rundt 8 km unna, men han har transport som leverer og henter så det slipper vi å tenke på :) Tror det tar 10-15 min kjøre om det ikke er rushtid.

Skrevet

En god km unna - tar meg 10-12 minutter å gå, og en halvtime om treåringen går;-) Nesten pinlig at vi som oftest tar bussen frem og tilbake, men har en førsteklassing som skal leveres/hentes i motsatt retning, også, så da tar det så himla lang tid om vi skal gå (har ikke bil).

Skrevet

2 min og 28 sek :P

En sang på cd-spilleren er ferdig når vi kommer frem :)

Om det blir fortau her så hadde vi vel brukt en halvtimes tid å gå.

Gjest April barn <3
Skrevet

Vi bruker 20minutt når vi går sammen, jeg bruker 10 minutt alene.

Tar maks to minutt å kjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...