Gå til innhold

Hvor lang veg har dere til barnehagen?:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

ca 20-30 minutter gå tur, en laaang, bratt oppoverbakke.. Kjører man derimot, så er det unnagjort på 3 minutter :-p Slitsomt å gå nesten rett opp med søskenvogna.. hehe

Skrevet

Ca 3 min i bil, skolen ligger ca 2 min unna i bil :)

Vi bruker bena når vi kan, kjører når vi må pga jobb. Veldig deilig å bo midt i skolekretsen, venner til barna overalt, de møtes gjerne på skolen om ettermiddagene (når de blir gamle nok til å fly på egenhånd).

Skrevet

Ca 7,5 km. Om vi kjører er det greit. Men om vi må ta bussen er det 1,5 km til bussen, så 2 busser.

Skrevet

Jeg bruker 5 minutter når jeg går alene, men tar litt lengre tid når ungene er med :)

Skrevet

Ca 2 km å gå, en bratt, lang oppoverbakke. Knappe 5 min å kjøre.

Skrevet

Nå har vi 3-4 min med bil, ca 15 min å gå i mitt tempo, 30 min å gå med unger. Før hadde vi ca 13-15 min med bil.

Skrevet

Vi har ikke rett på plass, så vi er i en studentbarnehage som tar en time å komme til med toget, alternativt 20 min i bil når det ikke er trafikk (og det er det for det meste og da tar det like lang til som toget).

Heldigvis er barnehagen fantastisk da, skal ikke klage på det. Men er ved å bli gal av å måtte bruke så mye tid på transport.

Skrevet

I underkant av 15 min med ungene i vogn.

Skrevet

Ca 15 minutter å kjøre.

Det er ikke kollektivtransport her og å gå blir altfor langt.

Skrevet

5 km, tar meg alene 40 min å gå en vei og ca 5 min å kjøre.

Skrevet

2 mil. Tar 25 minutter å kjøre på sommerføre. Spent på hvor lang tid det vil ta når snøen har kommet...

Skrevet

45 minutter å gå, ca 6 km langs byens mest traffikerte vei. Hjem fra barnehagen vil jeg ikke tenke på hvor lang tid det hadde tatt, for vi bor på byens høyeste punkt, og har barnehage nede i sentrumsgryta på flata :P

10-15 minutter med bil (som vi ikke har), og ca 20-25 minutter med gå til buss-busstur-gå til barnehage.

Skrevet

25-30min å gå,men sjelden vi går ettersom vi alltid har dårlig tid. Som oftest er det lett trav,og jogging på skogveien der ingen ser at vi oppfører oss som villmenn.

Skrevet

3-4 min å gå på en god dag, 10-12 min på en dårlig dag med krykker :P

Under 1 min med bil. Om jeg skal videre kjører jeg pga helsa.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

2 minutter

kan se barnehagen fra balkongen =)

Skrevet

Det tar 7 min å kjøre :)

Må si jeg savner litt da vi tidligere kunne gå til barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...