Marjoriee Dawes Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Er du den blonde dumme, med mange forskjellige menn og lav utdannelse? Eller er du den smarte høyutdannede med perfekt mann, barn, hund, bil og hus? Nysgjerrig og kjeder meg. Jeg selv tror jeg er den litt mørke mystiske med mange katter og rar pynt i vinduene. Helt ærlig..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Det unge geskjeftige paret som ordner fælt med huset sitt. De nye. Og hun mammaen som blander seg veldig med hva ungene i gata holder på med...
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Jeg er den tøffe alenemoren som ikke sitter å venter på at ting skla skje, men får ting til å skje. Jeg er rettferdig og inkluderer alle barn her, men kan nok være ganske streng. Har innimellom mange ulike menn, men jeg holder på med utdanning og har egen leilighet og god orden i økonomien
CaptainHindsight Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 (endret) "Den litt mørke mystiske med mange katter og rar pynt i vinduet" stemmer bra for meg også. Jeg samler på mye spesielle greier og har ofte lurt på hva naboene tenker om det i vinduet. Heldigvis er jeg gift så jeg ikke ender som hun gale damen fra The Simpsons... Endret 24. september 2012 av CaptainHindsight
Tingenes Herre Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Jeg er den den dedikerte og høyt utdannede som hytter etter biler som kjører for fort og husjer vekk andres katter, og som manisk sanker brunsnegler og synes alle som ikke gjør det er forrædere. Jeg har en sexy mann og en søt unge, så det er nok mange som synes jeg er heldig.
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 Vi er fortsatt de nye, men med et godt forhold til naboene noen hus bortenfor. Naboene plen-i-plen hilser aldri, så nå gidder jeg ikke prøve mer. Begge to er i fast jobb med hver sin bil og noen katter. Gift, så noe bytte av menn blir litt vanskelig;)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 Jeg er hun med den rotete plenen, inngangsparti og carporten, som har den irriterende katt som driter i blomstene til naboen. Også er jeg dødsnysgjerrig og vet tid du har besøk, hvem det er, og tid de reiser.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. september 2012 #8 Skrevet 24. september 2012 Jeg er nok den halv sjenerte naboen, som gjemmer seg litt bort til jeg har blitt bedre kjent med deg, når det har hendt, kan jeg snakke som en foss. Er også hun som er dønn alene med hus og unger 4 dager i uka, som folk lett kan forveksle med alenemor, som er dårlig utdannet, men med pågangsmot og arbeidsviljen av det staere slag, som nekter å gi seg før hun har en jobb å vise til.
Marjoriee Dawes Skrevet 24. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2012 Da jeg ser nedover i tråden her nå får det meg til å tenke på Frustrerte fruer. Sukk..
Ikkesåallerværst Skrevet 24. september 2012 #10 Skrevet 24. september 2012 Hun blide som strever med å få orden på hus og hage. Drar med ungen ut i vær og vind, og nå har a jammen begynt å dra med den lille babyen i en bæresak på ryggen!?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #11 Skrevet 24. september 2012 Jeg er vel "inflytteren" eller "desomikkeergiftmensomharbarn" (veldig viktig her jeg bor å være gift I kirka FØR man får barn). Holder oss veldig for oss selv, bor her bare midlertidig, så orker ikke å daglig måtte forklare og forsvare meg og mitt til nyskjerrige naboer og andre. De som vi kjenner er gjennom jobben til mannen og min tidligere jobb(fØr fØdsel) og det holder mer enn nok.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #12 Skrevet 24. september 2012 Jeg er nok hu sære, sure, kjeftsmella med det svære huset neri/ borti vegen... Hun som er gift med en mann som ingen ser, som ikke ses så mye utenfor huset annet enn når hun skal gjøre noe fornuftig som å snekkere litt, hun som jobber til rare tider og aldri er hjemme til fast tid... Har noen unger som tidvis løper rundt å skriker litt, men ellers skulle man tro huset var forlatt. Samfunnsengasjementet til hu her ( meg ja) er å møte opp på dugnader, borteslagmøter ( med barn) for å så haste i vei tidligere enn alle andre og hilser pent av og til når dere møtes etter veien... Skal legge til at jeg faktisk har gått inn for å få omtalen som grinebiter for å få lov til å bo i fred. Jeg er faktisk ganske blid og hyggelig, men liker ikke å gi inntrykk fordi erfaringen tilsier at da tar folk seg veldig til rette på din eiendom og du ender opp i krangel med naboene...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #13 Skrevet 24. september 2012 Jeg er alenemoren som aldri er hjemme med barnet. Vi er alltid på besøk hos noen. Men når vi er hjemme så er vi ikke utenfor huset fordi vi leier bare og liker ikke de nysgjerrige naboene.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 24. september 2012 #14 Skrevet 24. september 2012 (endret) Jeg er hun vimsa med alle ungene som alltid må inn igjen i huset for å hente ting hun har glemt og til slutt må løpe av gårde med unge under hver arm.... og alltid masse leker strødd utenfor huset (rydde? nhæææ...gidd det liksom ) Blid, ler og spøker om alt og er generelt over middels god på å vri seg unna alle eventuelle "dugnader" i området (ja, jeg er lat). Kan vel virke "perfekt" utad med høy utdannelse, stort hus (når det blir ferdig om ca 2 mnd), flott mann og greie barn, men er nok like normal som alle andre Er veldig sosial da, både jeg, mannen og ungene og den som gjerne inviterer folk og fe med hjem til grillings i hagen på en helt vanlig tirsdag. Endret 24. september 2012 av Alva♂♂♂♀
Himmel og hav Skrevet 24. september 2012 #15 Skrevet 24. september 2012 Jeg er hun blide, hyggelige med de fine orkideene, epletreet som blir dullet med som en baby og som synger høyt når hun steller i hus og hage, og som ingen vet helt hvilken bås de skal putte i.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 24. september 2012 #16 Skrevet 24. september 2012 Hehe, litt morsom tråd. Tror vi er de hele byggefeltet over oss er misunnelge på. Rett over oss er det nemlig et stort byggefelt under oppføring. Pittesmå tomter er en grusom pris. De får vel sikker plass til 2 kvm plen og en liten platt. Vi derimot, vi har småbruk, 80 mål jord og strandlinje Ja og goood plass. Mannen min får starte de prosjekter han vil, han har et lite firma som bigeskjeft, og skal snart starte opp med villsau. Det liker sikkert naboene i feltet godt. Meeeen, vi var her først! Så det så. Har fått tilbakemeldinger om at det er en drl arercsom er misunnelig på han. Ikke pga meg i seg selv, men fordi ha får gjøre det han ønsker. Vi er vel de som alltid styrer med noe og gjør som vi vil, uten å måtte ta hensyn til naboen Er nok litt de alle vet hvem er
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 24. september 2012 #17 Skrevet 24. september 2012 Vi er de sosiale som skravler med alle som går forbi når vi er ute i hagen. Til tider kan det se ut som om vi driver barnehage eller hundesenter i hagen, men det er fordi jeg synes det er koselig at alle naboungene (og bikkjene) kommer på besøk. Ellers tror jeg at jeg blir sett på som en blid og positiv person, som synes det er hyggelig å hjelpe de rundt meg. Ja, forresten så er det vel også noen som kanskje mener at jeg kjører litt fort inn gata med altfor høy musikk i bilen (men det er bare fordi bilen er det eneste stedet jeg synger )
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #18 Skrevet 24. september 2012 Jeg er henne som hadde "alt": Pen mann, hus, høy utdannelse og nydelig baby, men som mistet alt og nå bare er hun alenemoren som stever som en gal for rekke over alt. Med en datter som er veloppdragen, populær i vennejengen og pent kledd, mens mamman kunne trengt en makeover - bare hun får tid.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #19 Skrevet 24. september 2012 Jeg er hun "utenbysfra". Hun som suser rundt i hagen støtt og stadig, har hagen full av unger. Hun som setter på plaster og trøster barn som slår seg i gata, uten å vite hvem de er. Hun som stikker hodet gjennom hekken om hun hører unger i gata som ikke er greie med andre. Igrunn "nabokjærringa" som Gro snakket om engang i tiden. Også er jeg hun med de koselige vinduene. Har endel naboer som syns det er så koselig med alle t-lysa jeg har i vinduene om kvelden. Jeg får nesten kjeft om jeg ikke har det enkveld. Jeg er også den som liker å ta i ett tak, og har fått noen av de gamle damene som bor rundt her til å himle med øya. Når jeg står med øks, motorsag, graver med gravemaskin og andre manneting. Men jeg er også den som hjelper naboer med snømåking, plenklipp og annet. Jeg er utdannet men har en jobb jeg ikke trenger utdannelse til, som mange ser på som lavstatus. Men hva andre mener om det får være deres sak, jeg har en jobb jeg stortrives i og som passer ypperlig når jeg har småbarn i hus. Jeg har mulighet til å hjelpe til med aktivitetsdager, turer osv i barnehage og skole på dagtid.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #20 Skrevet 24. september 2012 Jeg er den dumme blonde som liker seg best hjemme for seg selv. Har en perfekt mann, barn, hund og hus. Har høyskoleutdanning og god orden på økonomien.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #21 Skrevet 24. september 2012 Jeg er alenemammaen med to trassige skrikerunger som bruker fredag- og lørdags-kveldene til å irritere seg grenseløst over nabogutten på 18 som n'te helg på rad har ørten kompiser på støyende vorspiel. (Og ja, jeg vet at det er mandag nå, men jeg er fortsatt irritert. Sikkert mensen.)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #22 Skrevet 24. september 2012 Jeg er den helsikkes katteeieren, så er nok nabolagets plage
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #23 Skrevet 24. september 2012 Jeg er mannen uten pikk. Nei altså , jeg er alenemor med eget hus ,bil ,hage, mange katter, hund og barn. Jeg gjør alt som er å gjøre selv, både utvendig, som f.eks male hus, spyle trappen,vaske bilen , klippe plenen osv og det som kreves innvendig, i tilegg til å ta meg av barn. Jeg er tilbakeholden , har kun kontakt med foreldrene til barnas venner. Jeg har den merkeligste vinduspynten i mils omkrets, to av kattene elsker nemlig å sitte å nyte utsikten fra vindusposten.
Marjoriee Dawes Skrevet 24. september 2012 Forfatter #24 Skrevet 24. september 2012 Mye morsomme innlegg her. Og rart hvor like mange nabolag/vennekretser er, samtidig som menneskene er så ulike. Hvis dere skjønte hva jeg mente. Tror "alle" har en av hver i sitt nabolag eller omgangskrets.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #25 Skrevet 24. september 2012 Jeg er nok den unge, slitne alenemoren i de flestes øyne. Bor kun veletablerte par i området, som har nesten-voksne barn som veldig snart flytter fra foreldre. Det vil si at jeg om noen år bor i en helt og holdent pensjonistgate. Har det rotete utenfor (masse ugress i hagen, men jeg har ikke tid eller ork), leker, sykler osv. I tillegg er det veldig bra med innsyn til vår leilighet, så nabolaget ser vel også rotet i stua veldig godt:-P Så spiller vi en del musikk da, fra sånn med skikkelig bass. Og da er det vel like før besteforeldregenerasjonen her i nabolaget får hjertestans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå