Gå til innhold

Denne damen...


Anbefalte innlegg

Skrevet
Jepp det var vel det. :D Jeg lot det ligge etter jeg laga denne tråden ! For da fikk jeg høre andre og jeg ler av meg selv :)

 

Du virker litt vinglete egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette står på fremsiden på anonym forum:

 

Hei.

Anonymforumet er felles for Barn i magen og Din baby.

 

Husk at ikke alle har samme takhøyde når det kommer til ironi og sarkasme. Jeg ber dere derfor om å tenke dere litt om før dere poster og svarer.

God debatt!

 

Hilsen Elin, forumansvarlig.

 

Det er ikke alle som har samme humor og det burde en ta hensyn til mener jeg! Ikke alle som har samme humor og forstår hverandre!! Mennesker er så forskjellige! Sånn er det bare :)

Skrevet

La det ligge nå Marjorlee Dawes !! Det er bra nå!

Skrevet

Bare jeg som falt av denne tråden for lenge sida? O.o

Gjest Vicky Pollard
Skrevet (endret)

Nope jeg også. Er vel forsåvidt enig: Nok er nok :)

 

Men hi måtte lage egen tråd... Hun kunne jo bare latt det ligge ;)

Endret av Vicky Pollard
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Bare jeg som falt av denne tråden for lenge sida? O.o

Nei, datt av lasset jeg også gitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...