Marjoriee Dawes Skrevet 24. september 2012 #26 Skrevet 24. september 2012 Jepp det var vel det. Jeg lot det ligge etter jeg laga denne tråden ! For da fikk jeg høre andre og jeg ler av meg selv Du virker litt vinglete egentlig.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #27 Skrevet 24. september 2012 Dette står på fremsiden på anonym forum: Hei. Anonymforumet er felles for Barn i magen og Din baby. Husk at ikke alle har samme takhøyde når det kommer til ironi og sarkasme. Jeg ber dere derfor om å tenke dere litt om før dere poster og svarer. God debatt! Hilsen Elin, forumansvarlig. Det er ikke alle som har samme humor og det burde en ta hensyn til mener jeg! Ikke alle som har samme humor og forstår hverandre!! Mennesker er så forskjellige! Sånn er det bare
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #28 Skrevet 24. september 2012 La det ligge nå Marjorlee Dawes !! Det er bra nå!
Magia Skrevet 24. september 2012 #30 Skrevet 24. september 2012 Bare jeg som falt av denne tråden for lenge sida? O.o
Gjest Vicky Pollard Skrevet 24. september 2012 #31 Skrevet 24. september 2012 (endret) Nope jeg også. Er vel forsåvidt enig: Nok er nok Men hi måtte lage egen tråd... Hun kunne jo bare latt det ligge Endret 24. september 2012 av Vicky Pollard
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. september 2012 #32 Skrevet 24. september 2012 Bare jeg som falt av denne tråden for lenge sida? O.o Nei, datt av lasset jeg også gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå