Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Vicky Pollard.. synes dere virkelig det var fint gjort alt hun skrev?? Ja det er jeg som reagerte på at hun svarte at barnetrygd er det beste med å ha barn. Ja jeg begynte å lure om hun mente det og spurte henne høfflig pm om hun mente det hun skrev. Hva er galt med det? Hvordan kunne jeg vite at hun bare skrev dette på tull for å få oppmerksomhet?? Jeg var ikke frekk. Ikke laget jeg en tråd om henne men det gjorde hun! Hun svarte meg kjempe frekk tilbake! D virket som om hun ble veldig irritert på meg. Jeg ante ikke at det meste som blir skrevet her er ment med ironi. Noen som mente på det. Jeg ble sjokkert om hvor mange som støttet Vicky Pollard og var helt enig med henne i alt hun skrev. Jeg mente ikke noe vondt med det!! Hun sier selv at hun vil oute nicket mitt men hun gjør det ikke for hun vil være grei. å være grei er ikke hennes sterkeste side skrev hun... Hun truer meg hele tiden at jeg må passe meg og hun vet hvem jeg er og hun er ute etter meg!! Er det lov å skrive slik ?? Huff blir litt fortvilet her... Vicky Pollard er aldri anonym inne her og hun har laget en tråd om meg. Derfor nevnte jeg nicket hennes her nå siden hun ikke er anonym. Bare til opplysning...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Men jeg skulle aldri kontakta denne damen der!! Det var såååå utrolig dumt av meg!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Det er ingen tvil om at denne dama har hatt et annet nick her inne, men fant ut at hun var for kjedelig og anonym. Så hun lagde en ny for å bli en karakter folk kjenner igjen. Hun vil væåre litt frekk og vittig. Ikke ta deg nær av dette, hun er bare flåsete!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Altså, jeg synes uttalelsen hennes var så ekstrem at du burde skjønt at hun tullet. Du har kanskje ikke hørt om 'Vicky Pollard', men hun er ganske kjent og det er nøyaktig en slik ting hun kan finne på å si:) Syns du gjør lurt i å la alt det der ligge. Skjønner at det ikke var gøy for deg, men du ble ikke outet eller noe.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 Kan ikke du bare innrømme at du tråkka i salaten og la dette ligge? Her inne er folk ironiske og ertende 99 % av tiden, det er jo det som gjør det så gøy å være her, et sted hvor ikke alt blir tatt så dønn seriøst og man bare kan slippe seg løs etter en lang og slitsom hverdag
Gjest Visten Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 Jeg har avskrevet hele denne historien som noe forbanna tullball og vissvass. Bare så dere vet det
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #8 Skrevet 24. september 2012 Ok jeg tråkket i salaten ja hehe men jeg har aldri opplevde noe sånt før her inne Jeg kjente ikke til Vicky Pollard og at hun er slik..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #9 Skrevet 24. september 2012 Google vicky pollard hun er ganske vittig;D Og ja det er mange her inne som har en svart humor og snappy kommentarer. Leke fantastisk hver gang. Ler meg ihjel av noen her inne:)
Gjest Vicky Pollard Skrevet 24. september 2012 #10 Skrevet 24. september 2012 Ok jeg tråkket i salaten ja hehe men jeg har aldri opplevde noe sånt før her inne Jeg kjente ikke til Vicky Pollard og at hun er slik.. Don't be fooled by rhe rocks that I got, I'm just Vicky Pollard from round the corner from the block.... La det ligge, skal ikke oute deg Et lite tips bare, du kan skifte nick igjen og da vet jeg ikke hva det er, for meldingen har du slettet, og da kan jeg ikke spore deg på nytt nick, ikkedet at jeg gidder uansett. Synd du tok deg så nær av din egen uvitenhet
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #11 Skrevet 24. september 2012 hehe huff var vsst ikke min dag igår takk for tipset Vicky Pollard hi
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. september 2012 #12 Skrevet 24. september 2012 Tror man må vanke en del her for å forstå hvem som har hvilke humor, av oss som signerer med nick her inne. Så fort jeg så hun hadde skrevet "barnetrygd" så lo jeg meg skakk, men så kjenner jeg igjen nicket, og vet at dette er av den type spøk hun stiller opp med
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. september 2012 #13 Skrevet 24. september 2012 Jeg er til vanlig sterk motstander av å henge ut og hetse brukere her inne, men da mener jeg når man _navngir_ dem og starter egne tråder der eneste mål er å få andre på forumet til å mislike dem osv. Det var jo ikke det som skjedde i tråden om dette, ingen av oss andre her vet hvem du er, ei heller vil VP vite det om du skifter nick nå. Hun har jo ikke outet deg på noen måte, og du kan fortsette som før. For oss andre som kjenner godt til VP- og ikke minst vet hvor hun har hentet navnet og profilbildet sitt fra- var det riiiimelig åpenbart at kommentaren om barnetrygda absolutt ikke var seriøs.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #14 Skrevet 24. september 2012 Hun er bare en dame som prøver liiiitt for hardt. Jeg ler ikke en gang av henne jeg. Syntes bere det er et litt misslykket forsøk på å være kul. Ikke bry deg om det, hi
Gjest Vicky Pollard Skrevet 24. september 2012 #15 Skrevet 24. september 2012 Hun er bare en dame som prøver liiiitt for hardt. Jeg ler ikke en gang av henne jeg. Syntes bere det er et litt misslykket forsøk på å være kul. Ikke bry deg om det, hi Ganske mislykket måte å skrive mislykket på, og det er jo ikke MIN feil at du har elendig humor??
Marjoriee Dawes Skrevet 24. september 2012 #16 Skrevet 24. september 2012 yeah but no but yeah but no but what ever..! "Jeg laget ikke en tråd om henne".. Vel, hva er det du nettop gjorde?
☆☆☆ Skrevet 24. september 2012 #17 Skrevet 24. september 2012 (endret) Vel, du har laga tråd om henne no. Kan vere einig i at det er kjedelig når ein spøk går hus forbi og ein dummar seg ut litt, og at det er endå kjedelegare når ein blir mint på det. Men ho hengte deg ikkje ut, tvert om valgte ho å la vere å "oute" nicket ditt. Du vart gjort litt narr av, men utan å bli hengt ut med nick. Kom over det, og sjå om du kan oppvise sjølvironien til å sjå kvifor vi synes det var litt festleg.. Endret 24. september 2012 av ★
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #18 Skrevet 24. september 2012 Hun er bare en dame som prøver liiiitt for hardt. Jeg ler ikke en gang av henne jeg. Syntes bere det er et litt misslykket forsøk på å være kul. Ikke bry deg om det, hi Veldig kjekt når HI åpenbart svarer seg selv nedover i en tråd.
O`Neill Skrevet 24. september 2012 #19 Skrevet 24. september 2012 En regel om ens vett skal kunne overleve her inne er at; En skal ikke sluke alt folk her inne sier.. Å eie en liten porsjon tvil til hva som blir sagt er sunt nÅr det kommer til Dib.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #20 Skrevet 24. september 2012 Hæææ #18 jeg har ikke svart meg selv. Ikke jeg som skrev det der. Det er flere Anonym brukere her skjønner du Det er du også... eller kanskje også jeg som har skrevet din kommentar?? Jeg har innrømmet at jeg har drete på legget!! Jeg har kommet over det som har blitt skrevet mellom meg og Vicky Pollard. Jeg har nesten ikke vært her inne idag!!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #21 Skrevet 24. september 2012 Marjoriee Dawes Medlem 23 Innlegg Skrevet i dag, 14:45#16 yeah but no but yeah but no but what ever..! "Jeg laget ikke en tråd om henne".. Vel, hva er det du nettop gjorde? Ikke jeg som begynte å lage tråd! Jeg ble bare fortvilet og ville høre med andre ang. denne damen. Det jeg mente er at jeg ikke begynte å lage tråd om henne. Men la det ligge. Det gjør ihvertfall jeg Jeg må flire om meg selv at ikke jeg skjønte at alt var bare tull hehe Vicky Pollard jeg har kommet over det som har blitt skrevet Kan vi bare la det ligge? Hi
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #22 Skrevet 24. september 2012 Hun er bare en dame som prøver liiiitt for hardt. Jeg ler ikke en gang av henne jeg. Syntes bere det er et litt misslykket forsøk på å være kul. Ikke bry deg om det, hi Veldig kjekt når HI åpenbart svarer seg selv nedover i en tråd. Sorry, det er for svakt av deg. Jeg er ikke HI, bare er enig med henne, og syntes ikke hun er morsom at all!
Marjoriee Dawes Skrevet 24. september 2012 #23 Skrevet 24. september 2012 "Vakke jeeeeg som beegyyynte" ehehe.. Ja jeg lar det ligge jeg, men ikke du tydligvis. Det er jo du som selv dro det opp. Underholdende var det iallefall.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #24 Skrevet 24. september 2012 Hun er bare en dame som prøver liiiitt for hardt. Jeg ler ikke en gang av henne jeg. Syntes bere det er et litt misslykket forsøk på å være kul. Ikke bry deg om det, hi Ganske mislykket måte å skrive mislykket på, og det er jo ikke MIN feil at du har elendig humor?? åååh. Svakt av deg. Går på andres skrivefeil? Jeg sliter litt med å skrive rett noen ganger, da jeg har dysleksi. Om du er så kul, så må du da klare å komme opp med bedre enn å rakke ned på skrivefeil? Uansett, har jeg elendig humor fordi jeg ikke syntes du er morsom? For meg framstår det som du har veldig lite å gjøre og prøver veldig hardt å bli akseptert her inne. Du prøver alt for hardt å være morsom i alt du gjør. Hos mange andre, inkludert meg selv, så ler jeg ikke med deg. Jeg ler av deg.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #25 Skrevet 24. september 2012 Jepp det var vel det. Jeg lot det ligge etter jeg laga denne tråden ! For da fikk jeg høre andre og jeg ler av meg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå