Gjest Sekretøsa Skrevet 24. september 2012 #26 Skrevet 24. september 2012 Hvis han har klippa strengen forrige uke, så har dere vel ikke hatt sex etter det? Dessuten må han ha 20 utløsninger før det er trygt, og gjerne en tur til legen for å sjekke at alle har drukna.... Så da har du isåfall blitt gravid før det. Og om testen sier gravid, så er du vel gravid da
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #27 Skrevet 24. september 2012 Er jeg teit som ikke klarer å ta innlegget seriøst? Ser det som en parodi på alle «jeg hadde sex for tre dager siden og i dag fikk jeg så lyst på jordbær, kan jeg være gravid??»-innleggene. Mannen ble sterilisert nesten samtidig som hun ble gravid, høres det ut som noe man gjør om man ønsker seg barn? altså... Nå er det IKKE snakk om tre dager og jordbær da. Har som sakt veldig mange tegn. Jeg trodde jo at dette var et forum hvor man kunne spørre om slikt, uten å få slemme svar tilbake. Liker du ikke spørsmålet mitt, så trenger du ikke svare!!! Mannen ønsker seg ikke barn, men det gjør jeg. går på minipille, men har forstått at disse ikke r trygge. Sluttet da jeg fikk positiv, men neste sa negativ?? Skjønner ingenting, men har bestilt legetime, men fikk ikke time før om 11 dager desverre.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #28 Skrevet 24. september 2012 Kan jeg spørre, og dette mener jeg i fullt alvor.. Hvor gammel er du? La meg gjette: 19 år og glamourmodell? skjønner ikke hvorfor dere må være så frekke. Jeg gidder ikke si alderen min, men jeg er iallefall ikke glamormodell!!!
Mami_ Skrevet 24. september 2012 #29 Skrevet 24. september 2012 Prøver å ta dette seriøst Det er mange tegn på graviditet som er mange av de samme som ved pms eller mestruasjon. Bl.a. forandring i utfold, oppblåsthet, ømme bryster og vondt i magen/livmor. Vil anbefale deg å holde nervene i sjakk og teste på nytt den dagen du venter mensen.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #30 Skrevet 24. september 2012 Prøver å ta dette seriøst Det er mange tegn på graviditet som er mange av de samme som ved pms eller mestruasjon. Bl.a. forandring i utfold, oppblåsthet, ømme bryster og vondt i magen/livmor. Vil anbefale deg å holde nervene i sjakk og teste på nytt den dagen du venter mensen. TAKK! D var deilig Ja, enig i at mange at tegnene setmmer, derfor jeg ville spørre noen som er litt mer moden og vitenskapelig enn meg Noe av "problemet mitt" er at pga minipiller så har jeg mistet mesterasjonen min, så jeg aner derfor ikke når jeg skulle hatt det. Sluttet som sakt på minipillene etter positiv test, men sist jeg sluttet så tok det noen måneter før mensterasjonen kom på plass igjen. Skal som sagt til legen om 11 dager så må ha is i magen, men det er så VANSKELIG!!!! mannen min (er ikke gift, men kaller han det, så jeg har ikke noen rettigheter den veien om han dumper meg......) vil ikke ha barn, men føler at vi er godt planlagt likevel, for han har hus og jobb og sånt. så er vel noe av grunnen til at jeg stresser og jeg er veldig imot abort!!!!
marsgutt 2013 Skrevet 24. september 2012 #31 Skrevet 24. september 2012 kjøp en clear blue test. og sjekk med morgen urin. hvis du syns det blir lenge og vente i 11 dager så ringer du klokken 8 på morgenen og ber om og få komme inn på dagen.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #32 Skrevet 24. september 2012 En test kan vise feil svar om den er negativ (f.eks om du tester for tidlig, tester rett etter å ha drukket 2 liter vann så urinen er utvannet e.l.), men en test som er positiv er aldri feil. Har en test reagert på svangerskapshormonene så er de der! Du har hatt en skyggestrek (som er vanlig om man tester litt tidlig), og en positiv test som man selvfølgelig ikke får om man faktisk er gravid. Så jeg mener du kan se bort fra den ene negative testen du har tatt og anse deg selv som gravid. Selvfølgelig skal du ikke ta abort om du ønsker deg barn, det kommer du til å angre på resten av ditt liv. Siden mannen har sterilisert seg vil jo det si at du aldri noen gang skal få et barn om du satser på en fremtid med denne mannen, da tar du imot det lille miraklet du har i magen nå. Ta en ny test på morgenurin i morgen tidlig, tipper den blir positiv ja.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #33 Skrevet 24. september 2012 En test kan vise feil svar om den er negativ (f.eks om du tester for tidlig, tester rett etter å ha drukket 2 liter vann så urinen er utvannet e.l.), men en test som er positiv er aldri feil. Har en test reagert på svangerskapshormonene så er de der! Du har hatt en skyggestrek (som er vanlig om man tester litt tidlig), og en positiv test som man selvfølgelig ikke får om man faktisk er gravid. Så jeg mener du kan se bort fra den ene negative testen du har tatt og anse deg selv som gravid. Selvfølgelig skal du ikke ta abort om du ønsker deg barn, det kommer du til å angre på resten av ditt liv. Siden mannen har sterilisert seg vil jo det si at du aldri noen gang skal få et barn om du satser på en fremtid med denne mannen, da tar du imot det lille miraklet du har i magen nå. Ta en ny test på morgenurin i morgen tidlig, tipper den blir positiv ja. Men mannen er i et situasjon hvor han (VI!) ikke kan få barn, så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, og jeg kan jo se på morgenuiren i morgen, men jeg er så redd or at den er positiv, men er også redd for at den er negativ???? Er det forstårlig?? Har jo ingenting rettigheter med mannen, og jeg kan ikke gjøre det uten han, så jeg aner ikke Skal snakke med han i kveld, men er så redd for at han skal bli sint på meg
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 24. september 2012 #34 Skrevet 24. september 2012 (endret) Er jeg teit som ikke klarer å ta innlegget seriøst? Ser det som en parodi på alle «jeg hadde sex for tre dager siden og i dag fikk jeg så lyst på jordbær, kan jeg være gravid??»-innleggene. Mannen ble sterilisert nesten samtidig som hun ble gravid, høres det ut som noe man gjør om man ønsker seg barn? altså... Nå er det IKKE snakk om tre dager og jordbær da. Har som sakt veldig mange tegn. Jeg trodde jo at dette var et forum hvor man kunne spørre om slikt, uten å få slemme svar tilbake. Liker du ikke spørsmålet mitt, så trenger du ikke svare!!! Mannen ønsker seg ikke barn, men det gjør jeg. går på minipille, men har forstått at disse ikke r trygge. Sluttet da jeg fikk positiv, men neste sa negativ?? Skjønner ingenting, men har bestilt legetime, men fikk ikke time før om 11 dager desverre. Ser du ikke hvor mange som har problemer med å ta deg seriøst? Mitt eksempel illustrerte bare lignende innlegg her inne der folk ser «symptomer» på graviditet i alt fra et munnsår til et mareritt, gjerne kun få dager etter befruktning. Ja, i ytterst få tilfeller merker man det noen få dager etter, men det er nok heller oftere slik at man kjenner så godt etter at man hadde kunnet kjent spark i samme slengen, om det bare hadde stått på en symptomliste. Hvis du er tre uker på vei, er det altså en uke siden EL eller befruktning, og å ha voksende mage da er jo bare latterlig, unnskyld meg. Luftfylt ja, men det kan like gjerne skyldes noe man spiste tidligere på dagen, eller at mens nærmer seg. Mitt poeng er, ro deg ned! Hvis du nå er gravid, og dere ønsker barnet, er det jo bare å gratulere så mye! Men det høres ut som det er litt hindringer i veien? Endret 24. september 2012 av UndrendeUllteppe
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #35 Skrevet 24. september 2012 Er jeg teit som ikke klarer å ta innlegget seriøst? Ser det som en parodi på alle «jeg hadde sex for tre dager siden og i dag fikk jeg så lyst på jordbær, kan jeg være gravid??»-innleggene. Mannen ble sterilisert nesten samtidig som hun ble gravid, høres det ut som noe man gjør om man ønsker seg barn? altså... Nå er det IKKE snakk om tre dager og jordbær da. Har som sakt veldig mange tegn. Jeg trodde jo at dette var et forum hvor man kunne spørre om slikt, uten å få slemme svar tilbake. Liker du ikke spørsmålet mitt, så trenger du ikke svare!!! Mannen ønsker seg ikke barn, men det gjør jeg. går på minipille, men har forstått at disse ikke r trygge. Sluttet da jeg fikk positiv, men neste sa negativ?? Skjønner ingenting, men har bestilt legetime, men fikk ikke time før om 11 dager desverre. Ser du ikke hvor mange som har problemer med å ta deg seriøst? Mitt eksempel illustrerte bare lignende innlegg her inne der folk ser «symptomer» på graviditet i alt fra et munnsår til et mareritt, gjerne kun få dager etter befruktning. Ja, i ytterst få tilfeller merker man det noen få dager etter, men det er nok heller oftere slik at man kjenner så godt etter at man hadde kunnet kjent spark i samme slengen, om det bare hadde stått på en symptomliste. Hvis du er tre uker på vei, er det altså en uke siden EL eller befruktning, og å ha voksende mage da er jo bare latterlig, unnskyld meg. Luftfylt ja, men det kan like gjerne skyldes noe man spiste fiskere på dagen, eller at mens nærmer seg. Mitt poeng er, ro deg ned! Hvis du nå er gravid, og dere ønsker barnet, er det jo bare å gratulere så mye! Men det høres ut som det er litt hindringer i veien? unnskyld at jeg svarte slemt da Jeg er bare helt på tuppa her. Enig i at det virker rart med mage nå, men den er større. Ja, er hindringer i veien, så en evtn graviditet er like skummelt som ikke-gravid... aner ikke hva jeg skal gjrøe, aport er liksom ikke i kortene da.............
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #36 Skrevet 24. september 2012 Er jeg teit som ikke klarer å ta innlegget seriøst? Ser det som en parodi på alle «jeg hadde sex for tre dager siden og i dag fikk jeg så lyst på jordbær, kan jeg være gravid??»-innleggene. Mannen ble sterilisert nesten samtidig som hun ble gravid, høres det ut som noe man gjør om man ønsker seg barn? altså... Nå er det IKKE snakk om tre dager og jordbær da. Har som sakt veldig mange tegn. Jeg trodde jo at dette var et forum hvor man kunne spørre om slikt, uten å få slemme svar tilbake. Liker du ikke spørsmålet mitt, så trenger du ikke svare!!! Mannen ønsker seg ikke barn, men det gjør jeg. går på minipille, men har forstått at disse ikke r trygge. Sluttet da jeg fikk positiv, men neste sa negativ?? Skjønner ingenting, men har bestilt legetime, men fikk ikke time før om 11 dager desverre. Ser du ikke hvor mange som har problemer med å ta deg seriøst? Mitt eksempel illustrerte bare lignende innlegg her inne der folk ser «symptomer» på graviditet i alt fra et munnsår til et mareritt, gjerne kun få dager etter befruktning. Ja, i ytterst få tilfeller merker man det noen få dager etter, men det er nok heller oftere slik at man kjenner så godt etter at man hadde kunnet kjent spark i samme slengen, om det bare hadde stått på en symptomliste. Hvis du er tre uker på vei, er det altså en uke siden EL eller befruktning, og å ha voksende mage da er jo bare latterlig, unnskyld meg. Luftfylt ja, men det kan like gjerne skyldes noe man spiste fiskere på dagen, eller at mens nærmer seg. Mitt poeng er, ro deg ned! Hvis du nå er gravid, og dere ønsker barnet, er det jo bare å gratulere så mye! Men det høres ut som det er litt hindringer i veien? unnskyld at jeg svarte slemt da Jeg er bare helt på tuppa her. Enig i at det virker rart med mage nå, men den er større. Ja, er hindringer i veien, så en evtn graviditet er like skummelt som ikke-gravid... aner ikke hva jeg skal gjrøe, aport er liksom ikke i kortene da............. Du er veldig ung, det ser jeg.. Du er veldig bastant på at mannen ikke kan ha barn? Han er ikke gift med en annen eller noe slikt tull vel? hilsen en ny anonym
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #37 Skrevet 24. september 2012 Unnskyld meg. Men mesterasjon og aport ?!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #38 Skrevet 24. september 2012 Er jeg teit som ikke klarer å ta innlegget seriøst? Ser det som en parodi på alle «jeg hadde sex for tre dager siden og i dag fikk jeg så lyst på jordbær, kan jeg være gravid??»-innleggene. Mannen ble sterilisert nesten samtidig som hun ble gravid, høres det ut som noe man gjør om man ønsker seg barn? altså... Nå er det IKKE snakk om tre dager og jordbær da. Har som sakt veldig mange tegn. Jeg trodde jo at dette var et forum hvor man kunne spørre om slikt, uten å få slemme svar tilbake. Liker du ikke spørsmålet mitt, så trenger du ikke svare!!! Mannen ønsker seg ikke barn, men det gjør jeg. går på minipille, men har forstått at disse ikke r trygge. Sluttet da jeg fikk positiv, men neste sa negativ?? Skjønner ingenting, men har bestilt legetime, men fikk ikke time før om 11 dager desverre. Ser du ikke hvor mange som har problemer med å ta deg seriøst? Mitt eksempel illustrerte bare lignende innlegg her inne der folk ser «symptomer» på graviditet i alt fra et munnsår til et mareritt, gjerne kun få dager etter befruktning. Ja, i ytterst få tilfeller merker man det noen få dager etter, men det er nok heller oftere slik at man kjenner så godt etter at man hadde kunnet kjent spark i samme slengen, om det bare hadde stått på en symptomliste. Hvis du er tre uker på vei, er det altså en uke siden EL eller befruktning, og å ha voksende mage da er jo bare latterlig, unnskyld meg. Luftfylt ja, men det kan like gjerne skyldes noe man spiste fiskere på dagen, eller at mens nærmer seg. Mitt poeng er, ro deg ned! Hvis du nå er gravid, og dere ønsker barnet, er det jo bare å gratulere så mye! Men det høres ut som det er litt hindringer i veien? unnskyld at jeg svarte slemt da Jeg er bare helt på tuppa her. Enig i at det virker rart med mage nå, men den er større. Ja, er hindringer i veien, så en evtn graviditet er like skummelt som ikke-gravid... aner ikke hva jeg skal gjrøe, aport er liksom ikke i kortene da............. Du er veldig ung, det ser jeg.. Du er veldig bastant på at mannen ikke kan ha barn? Han er ikke gift med en annen eller noe slikt tull vel? hilsen en ny anonym Ja, jeg er ung... Men føler ikke at det har alt å si, jeg er tross alt en snill og go jente innerst inne tror jeg hadde blitt en god mor, om situasjonen bare var anneledes..................
Gjest Mentha Skrevet 24. september 2012 #39 Skrevet 24. september 2012 En test kan vise feil svar om den er negativ (f.eks om du tester for tidlig, tester rett etter å ha drukket 2 liter vann så urinen er utvannet e.l.), men en test som er positiv er aldri feil. Har en test reagert på svangerskapshormonene så er de der! Du har hatt en skyggestrek (som er vanlig om man tester litt tidlig), og en positiv test som man selvfølgelig ikke får om man faktisk er gravid. Så jeg mener du kan se bort fra den ene negative testen du har tatt og anse deg selv som gravid. Selvfølgelig skal du ikke ta abort om du ønsker deg barn, det kommer du til å angre på resten av ditt liv. Siden mannen har sterilisert seg vil jo det si at du aldri noen gang skal få et barn om du satser på en fremtid med denne mannen, da tar du imot det lille miraklet du har i magen nå. Ta en ny test på morgenurin i morgen tidlig, tipper den blir positiv ja. Men mannen er i et situasjon hvor han (VI!) ikke kan få barn, så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, og jeg kan jo se på morgenuiren i morgen, men jeg er så redd or at den er positiv, men er også redd for at den er negativ???? Er det forstårlig?? Har jo ingenting rettigheter med mannen, og jeg kan ikke gjøre det uten han, så jeg aner ikke Skal snakke med han i kveld, men er så redd for at han skal bli sint på meg Sint på deg? Han har da vært minst like delaktig i dette selv! Trekk pusten og prøv å slappe av. Det som har skjedd har skjedd nå uansett, og dere er nødt til å ta en avgjørelse på hvordan livet skal bli fremover. Men, for all del, ikke la han tvinge deg til en abort du ikke vil ta! Som nevnt over, hvis du ser for deg livet sammen med denne mannen og du tar abort nå, så må du regne med å forbli barnløs. Og det er jo egentlig veldig trist med tanke på at du sier du vil ha barn. Og husk at om du i framtiden skulle bli alene med et barn, så er det veldig mange andre som har gjort det før deg, og som har klart seg veldig bra
marsgutt 2013 Skrevet 24. september 2012 #40 Skrevet 24. september 2012 vil bare ha med en ting, dere skriver at hvis det ikke blir nå så blir det ikke barn med ham. det stemmer ikke. typen til min søster steriliserte seg, for han ville ikke ha flere barn så traff han søsteren min og di ville ha sammen. han dro til bodø. åpnet og 1 måned senere var hun gravid. veldig gode svømmere fant vi ut da.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 25. september 2012 #41 Skrevet 25. september 2012 Er jeg teit som ikke klarer å ta innlegget seriøst? Ser det som en parodi på alle «jeg hadde sex for tre dager siden og i dag fikk jeg så lyst på jordbær, kan jeg være gravid??»-innleggene. Mannen ble sterilisert nesten samtidig som hun ble gravid, høres det ut som noe man gjør om man ønsker seg barn? altså... Nå er det IKKE snakk om tre dager og jordbær da. Har som sakt veldig mange tegn. Jeg trodde jo at dette var et forum hvor man kunne spørre om slikt, uten å få slemme svar tilbake. Liker du ikke spørsmålet mitt, så trenger du ikke svare!!! Mannen ønsker seg ikke barn, men det gjør jeg. går på minipille, men har forstått at disse ikke r trygge. Sluttet da jeg fikk positiv, men neste sa negativ?? Skjønner ingenting, men har bestilt legetime, men fikk ikke time før om 11 dager desverre. Ser du ikke hvor mange som har problemer med å ta deg seriøst? Mitt eksempel illustrerte bare lignende innlegg her inne der folk ser «symptomer» på graviditet i alt fra et munnsår til et mareritt, gjerne kun få dager etter befruktning. Ja, i ytterst få tilfeller merker man det noen få dager etter, men det er nok heller oftere slik at man kjenner så godt etter at man hadde kunnet kjent spark i samme slengen, om det bare hadde stått på en symptomliste. Hvis du er tre uker på vei, er det altså en uke siden EL eller befruktning, og å ha voksende mage da er jo bare latterlig, unnskyld meg. Luftfylt ja, men det kan like gjerne skyldes noe man spiste fiskere på dagen, eller at mens nærmer seg. Mitt poeng er, ro deg ned! Hvis du nå er gravid, og dere ønsker barnet, er det jo bare å gratulere så mye! Men det høres ut som det er litt hindringer i veien? unnskyld at jeg svarte slemt da Jeg er bare helt på tuppa her. Enig i at det virker rart med mage nå, men den er større. Ja, er hindringer i veien, så en evtn graviditet er like skummelt som ikke-gravid... aner ikke hva jeg skal gjrøe, aport er liksom ikke i kortene da............. Jeg synes ikke du svarte slemt. Når skulle du hatt mens da? Hvorfor kan ikke mannen få barn, er det noe han selv har bestemt? Og hvor gamle er dere?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #42 Skrevet 25. september 2012 Med tanke på at du er så ung, og situasjonen er som den er, så får vi håpe at du ikke er gravid. Ta en ny test om en uke. Og vent til du er mer voksen og klar for barn.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #43 Skrevet 25. september 2012 vil bare ha med en ting, dere skriver at hvis det ikke blir nå så blir det ikke barn med ham. det stemmer ikke. typen til min søster steriliserte seg, for han ville ikke ha flere barn så traff han søsteren min og di ville ha sammen. han dro til bodø. åpnet og 1 måned senere var hun gravid. veldig gode svømmere fant vi ut da. Joda, det går an å reversere en sterilisering, men etter en slik reversering er det mindre enn halvparten av mennene som faktisk kan få barn på vanlig måte etterpå. Så man skal ikke sterilisere seg om man ikke er 100% sikker på at man aldri vil ha barn.
marsgutt 2013 Skrevet 25. september 2012 #44 Skrevet 25. september 2012 vil bare ha med en ting, dere skriver at hvis det ikke blir nå så blir det ikke barn med ham. det stemmer ikke. typen til min søster steriliserte seg, for han ville ikke ha flere barn så traff han søsteren min og di ville ha sammen. han dro til bodø. åpnet og 1 måned senere var hun gravid. veldig gode svømmere fant vi ut da. Joda, det går an å reversere en sterilisering, men etter en slik reversering er det mindre enn halvparten av mennene som faktisk kan få barn på vanlig måte etterpå. Så man skal ikke sterilisere seg om man ikke er 100% sikker på at man aldri vil ha barn. nei det er sant. min søster hadde altid ønsket seg barn men, når hun møtte ham så tok hun valge med at det fikk holde men tante barn, for ham snudde det ettervært som d kom flere tante og onkel barn, di skulle egentli bruke prøve rør, men det ble så dyrt at di ville prøve dette først. di hadde selfølgelig flaks med at det satt på første forsøk:) det er en stor avgjørelse om ta. og bør være nøye gjennomtenkt.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #45 Skrevet 29. september 2012 vil bare ha med en ting, dere skriver at hvis det ikke blir nå så blir det ikke barn med ham. det stemmer ikke. typen til min søster steriliserte seg, for han ville ikke ha flere barn så traff han søsteren min og di ville ha sammen. han dro til bodø. åpnet og 1 måned senere var hun gravid. veldig gode svømmere fant vi ut da. Joda, det går an å reversere en sterilisering, men etter en slik reversering er det mindre enn halvparten av mennene som faktisk kan få barn på vanlig måte etterpå. Så man skal ikke sterilisere seg om man ikke er 100% sikker på at man aldri vil ha barn. han var helt sikker på at han ikke ville ha barn, han har allerede fått de barna han vil ha sa han. han har tre barn fra førav.....
Anonym bruker Skrevet 29. september 2012 #46 Skrevet 29. september 2012 Er jeg teit som ikke klarer å ta innlegget seriøst? Ser det som en parodi på alle «jeg hadde sex for tre dager siden og i dag fikk jeg så lyst på jordbær, kan jeg være gravid??»-innleggene. Mannen ble sterilisert nesten samtidig som hun ble gravid, høres det ut som noe man gjør om man ønsker seg barn? altså... Nå er det IKKE snakk om tre dager og jordbær da. Har som sakt veldig mange tegn. Jeg trodde jo at dette var et forum hvor man kunne spørre om slikt, uten å få slemme svar tilbake. Liker du ikke spørsmålet mitt, så trenger du ikke svare!!! Mannen ønsker seg ikke barn, men det gjør jeg. går på minipille, men har forstått at disse ikke r trygge. Sluttet da jeg fikk positiv, men neste sa negativ?? Skjønner ingenting, men har bestilt legetime, men fikk ikke time før om 11 dager desverre. Ser du ikke hvor mange som har problemer med å ta deg seriøst? Mitt eksempel illustrerte bare lignende innlegg her inne der folk ser «symptomer» på graviditet i alt fra et munnsår til et mareritt, gjerne kun få dager etter befruktning. Ja, i ytterst få tilfeller merker man det noen få dager etter, men det er nok heller oftere slik at man kjenner så godt etter at man hadde kunnet kjent spark i samme slengen, om det bare hadde stått på en symptomliste. Hvis du er tre uker på vei, er det altså en uke siden EL eller befruktning, og å ha voksende mage da er jo bare latterlig, unnskyld meg. Luftfylt ja, men det kan like gjerne skyldes noe man spiste fiskere på dagen, eller at mens nærmer seg. Mitt poeng er, ro deg ned! Hvis du nå er gravid, og dere ønsker barnet, er det jo bare å gratulere så mye! Men det høres ut som det er litt hindringer i veien? unnskyld at jeg svarte slemt da Jeg er bare helt på tuppa her. Enig i at det virker rart med mage nå, men den er større. Ja, er hindringer i veien, så en evtn graviditet er like skummelt som ikke-gravid... aner ikke hva jeg skal gjrøe, aport er liksom ikke i kortene da............. Jeg synes ikke du svarte slemt. Når skulle du hatt mens da? Hvorfor kan ikke mannen få barn, er det noe han selv har bestemt? Og hvor gamle er dere? syntes jeg hørtes litt slem ut at jeg var så kort liksom. er bare stressa. har den siste uka prøvd å være rolig men fremdeles vondt i brystene og vagina. har ikke mens pga minipillene, utesatt mentrasjon er en av bivikrningene, jeg var hos gynikolog og hun fant ikke noe galt med meg (for et år siden, så tror ikke noe er galt nå, men drar tilbake dit om legetiden ikke finner ut av no) mannen vil ikke ha barn pga han har de han vil ha, han er 42... Jeg er litt yngre...
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 29. september 2012 #47 Skrevet 29. september 2012 Er jeg teit som ikke klarer å ta innlegget seriøst? Ser det som en parodi på alle «jeg hadde sex for tre dager siden og i dag fikk jeg så lyst på jordbær, kan jeg være gravid??»-innleggene. Mannen ble sterilisert nesten samtidig som hun ble gravid, høres det ut som noe man gjør om man ønsker seg barn? altså... Nå er det IKKE snakk om tre dager og jordbær da. Har som sakt veldig mange tegn. Jeg trodde jo at dette var et forum hvor man kunne spørre om slikt, uten å få slemme svar tilbake. Liker du ikke spørsmålet mitt, så trenger du ikke svare!!! Mannen ønsker seg ikke barn, men det gjør jeg. går på minipille, men har forstått at disse ikke r trygge. Sluttet da jeg fikk positiv, men neste sa negativ?? Skjønner ingenting, men har bestilt legetime, men fikk ikke time før om 11 dager desverre. Ser du ikke hvor mange som har problemer med å ta deg seriøst? Mitt eksempel illustrerte bare lignende innlegg her inne der folk ser «symptomer» på graviditet i alt fra et munnsår til et mareritt, gjerne kun få dager etter befruktning. Ja, i ytterst få tilfeller merker man det noen få dager etter, men det er nok heller oftere slik at man kjenner så godt etter at man hadde kunnet kjent spark i samme slengen, om det bare hadde stått på en symptomliste. Hvis du er tre uker på vei, er det altså en uke siden EL eller befruktning, og å ha voksende mage da er jo bare latterlig, unnskyld meg. Luftfylt ja, men det kan like gjerne skyldes noe man spiste fiskere på dagen, eller at mens nærmer seg. Mitt poeng er, ro deg ned! Hvis du nå er gravid, og dere ønsker barnet, er det jo bare å gratulere så mye! Men det høres ut som det er litt hindringer i veien? unnskyld at jeg svarte slemt da Jeg er bare helt på tuppa her. Enig i at det virker rart med mage nå, men den er større. Ja, er hindringer i veien, så en evtn graviditet er like skummelt som ikke-gravid... aner ikke hva jeg skal gjrøe, aport er liksom ikke i kortene da............. Jeg synes ikke du svarte slemt. Når skulle du hatt mens da? Hvorfor kan ikke mannen få barn, er det noe han selv har bestemt? Og hvor gamle er dere? syntes jeg hørtes litt slem ut at jeg var så kort liksom. er bare stressa. har den siste uka prøvd å være rolig men fremdeles vondt i brystene og vagina. har ikke mens pga minipillene, utesatt mentrasjon er en av bivikrningene, jeg var hos gynikolog og hun fant ikke noe galt med meg (for et år siden, så tror ikke noe er galt nå, men drar tilbake dit om legetiden ikke finner ut av no) mannen vil ikke ha barn pga han har de han vil ha, han er 42... Jeg er litt yngre... Men du har enda ikke testet? Så du vet jo ikke om du er gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå