Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Hei, Får ikke sove, for jeg er så engstelig. det hadde vært fint om jeg kunne fått litt hjelp til litt sånn som jeg lurer på apopos barn? Jeg er gravid nå, i uke 3 (Iaefall sa kalkulatoren det???) Men jeg føker ikke at det kan være sant for mannen min "knøt tubaen" i forrige uke?? Uansett, jeg er øm i puppene, og får gulaktig tykt slim på do, dopapiret "sklir" liksom?? Og det eneste jeg får i meg er mariekjeks med brunost. Har mage, egentlig ganske stor, men vet ikke om dette er fett eller baby. Hehe. Omkretsen på magen er 98 cm. Vi har jo egentlig alt planlagt bra, han har fint hus, god jobb og jeg har en bil. En hund på 7 måneder, men om det ikke klaffer så kunne søsteren min ta seg av han. Har vonde "nedoversmerter" i underlivet, er dette kynnere? Får man det så tidlig?? Eller nyrebekkenbetennelse? åååååh, jeg kjenner meg så frusterert for jeg kjenner NULL her jeg bor nå, kunn mannen, som ikke vet om kvinners anatomi annet enn det nødvendige for soverommet, ha ha. Brystene mine er veldig tunge. Kan jeg være gravid eller er dette bare sånn skyggestrek????
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Må jeg forresten følge mitt eget innlegg for å få svar, eller kan jeg bare være anonym?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Og bare sånn for å være klar: Jeg kaller det at papiret sklir som e t tegn fordet må jo være sånn slim? Har ikke hatt blødning, men det kan jo være tilfeldighet? Burde kanskje ha skrevet "papiret sklir" med kråketegn slik, men kan ikke redigere innlegget nå. Dere skjønner vel uansett hva jeg mener. Kanskje jeg bør sende dette innlegget til spør jordmødrene også?? Huff, jeg er så STRESSA!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Kan man forresten miste så tidlig pga stress?!?!????
marsgutt 2013 Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 (endret) ta en test så får du vite for sikkert. ja man kan miste av stress, og nei det er ikke kynnere så tidlig. det er livmoren som utvider seg i såfall. Endret 24. september 2012 av sofie8888
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 ta en test så får du vite for sikkert. ja man kan miste av stress, og nei det er ikke kynnere så tidlig. det er livmoren som utvider seg i såfall. Tusen, tusen, tusen takk for svar!! Ja, burde kanskje sakt det klarere, har tatt tester, har tatt 3, men alle viser forskjellige ting. livmor som utvider seg?? Kan jeg kjenne noe gjennom magen så tidlig? Huff, ble redd nå, vil ikke miste pga stress
Gjest April barn <3 Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 (endret) Hei, Får ikke sove, for jeg er så engstelig. det hadde vært fint om jeg kunne fått litt hjelp til litt sånn som jeg lurer på apopos barn? Jeg er gravid nå, i uke 3 (Iaefall sa kalkulatoren det???) Men jeg føker ikke at det kan være sant for mannen min "knøt tubaen" i forrige uke?? Uansett, jeg er øm i puppene, og får gulaktig tykt slim på do, dopapiret "sklir" liksom?? Og det eneste jeg får i meg er mariekjeks med brunost. Har mage, egentlig ganske stor, men vet ikke om dette er fett eller baby. Hehe. Omkretsen på magen er 98 cm. Vi har jo egentlig alt planlagt bra, han har fint hus, god jobb og jeg har en bil. En hund på 7 måneder, men om det ikke klaffer så kunne søsteren min ta seg av han. Har vonde "nedoversmerter" i underlivet, er dette kynnere? Får man det så tidlig?? Eller nyrebekkenbetennelse? åååååh, jeg kjenner meg så frusterert for jeg kjenner NULL her jeg bor nå, kunn mannen, som ikke vet om kvinners anatomi annet enn det nødvendige for soverommet, ha ha. Brystene mine er veldig tunge. Kan jeg være gravid eller er dette bare sånn skyggestrek???? Hva viser testene da? Kanskje vente en uke eller to så ta ny test. Skjønner ikke helt hvorfor du freaker ut før du vet om du er gravid. Endret 24. september 2012 av April barn <3
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #8 Skrevet 24. september 2012 Du, helt alvorlig.. RO deg ned! Du vet jo ikke om du er gravid engang, og så maser du om kynnere? Høres jo ikke ut som du vet noe om graviditet.. Slutt å se etter tegn, vent på graviditetstest som lyser " Gravid". Du kjenner for godt etter, du. Mage i uke 3, er du vittig? Nei ta deg sammen, senk skuldrene og vær realist. Ingenting av det du skriver gir verken sammenheng eller mening.
Gjest April barn <3 Skrevet 24. september 2012 #9 Skrevet 24. september 2012 Kanskje du ikke fikk sove inatt og bare tullet?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #10 Skrevet 24. september 2012 Du vet ikke om du er gravid engang, slapp av. Kynnere og mage? Nei, det kommer nok ikke så fort Du virker jo direkte ustabil. Slapp av, dame.. Herregud
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 24. september 2012 #11 Skrevet 24. september 2012 Virker egentlig som om du kjenner altfor godt etter.. Nei, du kan ikke ha mage i uke 3. Nei, du kan ikke ha kynnere. Papiret sklir? Nei det er ikke nødvendigvis graviditetstegn. Synes også du er litt voldsom med tanke på at du ikke aner om du er gravid engang. Ta en test som faktisk sier " gravid", så kan vi snakkes Prøv å senk skuldrene, du virker jo kjempestressa. Men forstår ikke helt hvorfor du er så stresset?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #12 Skrevet 24. september 2012 Kan jeg spørre, og dette mener jeg i fullt alvor.. Hvor gammel er du?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 24. september 2012 #13 Skrevet 24. september 2012 Er jeg teit som ikke klarer å ta innlegget seriøst? Ser det som en parodi på alle «jeg hadde sex for tre dager siden og i dag fikk jeg så lyst på jordbær, kan jeg være gravid??»-innleggene. Mannen ble sterilisert nesten samtidig som hun ble gravid, høres det ut som noe man gjør om man ønsker seg barn?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #14 Skrevet 24. september 2012 Virker egentlig som om du kjenner altfor godt etter.. Nei, du kan ikke ha mage i uke 3. Nei, du kan ikke ha kynnere. Papiret sklir? Nei det er ikke nødvendigvis graviditetstegn. Synes også du er litt voldsom med tanke på at du ikke aner om du er gravid engang. Ta en test som faktisk sier " gravid", så kan vi snakkes Prøv å senk skuldrene, du virker jo kjempestressa. Men forstår ikke helt hvorfor du er så stresset? Man kan få mage i uke 3-4 ja. Det er såklart ikke baby, men man kan bli så oppblåst i begynnelsen av svangerskapet at man ser ut som i 5. måned. Det har jeg vært i mine samtlige 3 svangerskap.
marsgutt 2013 Skrevet 24. september 2012 #15 Skrevet 24. september 2012 Er jeg teit som ikke klarer å ta innlegget seriøst? Ser det som en parodi på alle «jeg hadde sex for tre dager siden og i dag fikk jeg så lyst på jordbær, kan jeg være gravid??»-innleggene. Mannen ble sterilisert nesten samtidig som hun ble gravid, høres det ut som noe man gjør om man ønsker seg barn? tenkte d samme jeg og.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 24. september 2012 #16 Skrevet 24. september 2012 Hva var det med at mannen knøt tubaen i forrige uke??
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. september 2012 #17 Skrevet 24. september 2012 For å ta dette seriøst: 1: Det er ikke kynnere så tidlig, kan være livmora som strekker på seg. 2: Du kan være oppblåst, det er nok hverken ny pålagt fett eller en baby 3: Enda om han steriliserte seg sist uke, så kan du fint ha blitt gravid om dere hadde ubeskyttet sex før dette, og du var rundt EL. 4: Om du har tatt 3 tester og de viser hver sitt, vent en uke ca, ta en ny test eller 2.. Viser de forskjellig, så går du til legen og får testet deg og sjekket hcg der. 5: Man kan miste av stress, om det blir for mye, så ro deg ned om du vil beholde et mulig barn..
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 24. september 2012 #18 Skrevet 24. september 2012 Knøt tubaen? Nøyaktig HVA betyr det?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 24. september 2012 #19 Skrevet 24. september 2012 Sterilisering tolker jeg det som...
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 24. september 2012 #20 Skrevet 24. september 2012 Men hvorfor i heite skal han knyte tubaen dersom HI er verpesjuk?? Så dersom ikke du er gravid nå HI, så er toget gått for din del altså?:-P
Popelko Skrevet 24. september 2012 #21 Skrevet 24. september 2012 Jeg klarer ikke hely å tro at det er noe sannhet i dette, men likevel hvis mannen steriliserte seg i forrige uke, så kan du jo ha blitt gravid uansett. Hvis du ble befruktet for bare en uke siden, så hadde du ikke merket noe særlig til det enda. Og en annen ting, han kan befrukte deg en stund ETTER inngrepet. Når venter du mensen da? Før den har uteblitt må du bare roe ned og hvorfor stresser du så himla fælt?
HeltAnonym Skrevet 24. september 2012 #22 Skrevet 24. september 2012 Hei, Får ikke sove, for jeg er så engstelig. det hadde vært fint om jeg kunne fått litt hjelp til litt sånn som jeg lurer på apopos barn? Jeg er gravid nå, i uke 3 (Iaefall sa kalkulatoren det???) Men jeg føker ikke at det kan være sant for mannen min "knøt tubaen" i forrige uke?? Uansett, jeg er øm i puppene, og får gulaktig tykt slim på do, dopapiret "sklir" liksom?? Og det eneste jeg får i meg er mariekjeks med brunost. Har mage, egentlig ganske stor, men vet ikke om dette er fett eller baby. Hehe. Omkretsen på magen er 98 cm. Vi har jo egentlig alt planlagt bra, han har fint hus, god jobb og jeg har en bil. En hund på 7 måneder, men om det ikke klaffer så kunne søsteren min ta seg av han. Har vonde "nedoversmerter" i underlivet, er dette kynnere? Får man det så tidlig?? Eller nyrebekkenbetennelse? åååååh, jeg kjenner meg så frusterert for jeg kjenner NULL her jeg bor nå, kunn mannen, som ikke vet om kvinners anatomi annet enn det nødvendige for soverommet, ha ha. Brystene mine er veldig tunge. Kan jeg være gravid eller er dette bare sånn skyggestrek???? Ok, nå tar jeg deg seriøst (selv om jeg ikke helt greier det:p). Men for det første: Ro deg ned, og slapp av... Ja du kan være gravid, men vent noen dager, så tar du nye tester. Men det jeg lurer på er hvorfor mannen din "knøt tubaen" når du har lyst på barn? Uansett, du finner tidsnok ut om du er gravid.
CaptainHindsight Skrevet 24. september 2012 #23 Skrevet 24. september 2012 Kan jeg spørre, og dette mener jeg i fullt alvor.. Hvor gammel er du? La meg gjette: 19 år og glamourmodell?
silje1989 Skrevet 24. september 2012 #24 Skrevet 24. september 2012 Enda en tråd vi kan legge i ``favoritter`` ?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #25 Skrevet 24. september 2012 Virker egentlig som om du kjenner altfor godt etter.. Nei, du kan ikke ha mage i uke 3. Nei, du kan ikke ha kynnere. Papiret sklir? Nei det er ikke nødvendigvis graviditetstegn. Synes også du er litt voldsom med tanke på at du ikke aner om du er gravid engang. Ta en test som faktisk sier " gravid", så kan vi snakkes Prøv å senk skuldrene, du virker jo kjempestressa. Men forstår ikke helt hvorfor du er så stresset? Vet du, det du sier der er kjempefornuftig!! jeg tror faktisk jeg kjenner for godt etter, det var godt sakt av deg. hun nedi tråden sier man kan bli oppblåst, så da kan man vel ha mage da? Har mye større mage enn vanlig. Men skjønner du hva jeg mener med at "papirt sklir"?? Trodde sånt slim var gravitidetstegn jeg? Jeg har tatt tre forskjelilge tester, har bestilt legetime. Den ene sa gravid, en ikke gravid og en var bare sånn med strek, var nesten ikke noe der. Er det skyggestrek? Er så stressa for mannen er i e nsituasjon hvor han ikke kan ha barn.......... Og egentlig ikke jeg heller.... Men jeg har jo veldig lyst på ei lita ei da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå