Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #26 Skrevet 23. september 2012 Har man lyst har man lov, det er mitt motto Den stemmer ikke når man er gift da men Er man gift og utro, får man i pose og sekk.., jeg tror jeg ville gått for sekken
Marjoriee Dawes Skrevet 23. september 2012 #27 Skrevet 23. september 2012 Ja, sant, disse dib damene tror de er så prektig, men de har helt sikkert så mange svin på skogen at det ikke helt tåler dagens lys. Har man lyst har man lov, det er mitt motto De siste 3-4 svarene i tråden her kan virke til å være HI som skriver. Sikkert bare for å holde tråden i live:P
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #28 Skrevet 23. september 2012 Nei, der tar du feil, jeg er #26, de over her er sånne sjau dib damer som deg selv. Du kan feks ta turen hjem til tørrpinnen , mens jeg tar turen til mine unge foler. ,
Marjoriee Dawes Skrevet 23. september 2012 #29 Skrevet 23. september 2012 Haha, nei jeg står over. Tørrpinner er ikke noe for meg. Heller ikke slike tørre tråder som dette. Baiibaiii
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #30 Skrevet 23. september 2012 hadepåbade, når skal jeg få litt fuktighet
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #31 Skrevet 23. september 2012 hadepåbade, når skal jeg få litt fuktighet Husk for all del: Tørrpinne gir flis Elskere gir kjønnsykdom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå