Gå til innhold

er utro med to


Anbefalte innlegg

Skrevet
Har man lyst har man lov, det er mitt motto
Den stemmer ikke når man er gift da men ;)

 

Er man gift og utro, får man i pose og sekk.., jeg tror jeg ville gått for sekken

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, sant, disse dib damene tror de er så prektig, men de har helt sikkert så mange svin på skogen at det ikke helt tåler dagens lys. Har man lyst har man lov, det er mitt motto

 

De siste 3-4 svarene i tråden her kan virke til å være HI som skriver. Sikkert bare for å holde tråden i live:P

Skrevet

Nei, der tar du feil, jeg er #26, de over her er sånne sjau dib damer som deg selv. Du kan feks ta turen hjem til tørrpinnen , mens jeg tar turen til mine unge foler.

,

Skrevet

Haha, nei jeg står over. Tørrpinner er ikke noe for meg. Heller ikke slike tørre tråder som dette. Baiibaiii

Skrevet

hadepåbade, når skal jeg få litt fuktighet

Skrevet
hadepåbade, når skal jeg få litt fuktighet

Husk for all del:

Tørrpinne gir flis

Elskere gir kjønnsykdom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...