Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 menn samtidig (trekant) Mannen vet ingenting. Skal jeg spare han for detaljene, kanskje like greit å la han leve i uvissheten? Er ikke så fristende å bli skilt pg litt uskyldig morro..kan nevnes at jeg har en tørrpinn til ektemann da, så han kan egentlig takke seg selv.
Marjoriee Dawes Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Passe tørr denne tråden og. For tro ingen klarer å bli provoserte over slikt tull...
SnekkerPelle Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Overraskende mange utro kvinner her i kveld
happiness4life Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 menn samtidig (trekant) Mannen vet ingenting. Skal jeg spare han for detaljene, kanskje like greit å la han leve i uvissheten? Er ikke så fristende å bli skilt pg litt uskyldig morro..kan nevnes at jeg har en tørrpinn til ektemann da, så han kan egentlig takke seg selv. dumme dumme kvinnfolk... Egoistisk er det du er... Spar mannen din for deg selv å la han finne seg en dame med litt respekt for han selv...
:o) :o) :o) Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 Hehe... Dette må være dagens beste. Skylde på mannen din for at du er utro?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. september 2012 #7 Skrevet 23. september 2012 Pass på så tørrpinnen ikke knekker du, sikkert tørrpinne fordi han ikke får sex
Chelseafan Skrevet 23. september 2012 #8 Skrevet 23. september 2012 Utrolig teit og være Utro uansett hvordan mannen din er,så kanskje du bør skille deg
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 23. september 2012 #9 Skrevet 23. september 2012 menn samtidig (trekant) Mannen vet ingenting. Skal jeg spare han for detaljene, kanskje like greit å la han leve i uvissheten? Er ikke så fristende å bli skilt pg litt uskyldig morro..kan nevnes at jeg har en tørrpinn til ektemann da, så han kan egentlig takke seg selv. Utroskap er ikke uskydig eller moro. Det er det største sviket man kan utsette partneren for. På den ene siden vil du ikke skilles men du vil heller ikke ha ham siden han er tørrpinn. Hvorfor ikke velge deg en du er glad i, istedet for å leve med en du ikke elsker og hoppe på andre på si?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #10 Skrevet 23. september 2012 menn samtidig (trekant) Mannen vet ingenting. Skal jeg spare han for detaljene, kanskje like greit å la han leve i uvissheten? Er ikke så fristende å bli skilt pg litt uskyldig morro..kan nevnes at jeg har en tørrpinn til ektemann da, så han kan egentlig takke seg selv. dumme dumme kvinnfolk... Egoistisk er det du er... Spar mannen din for deg selv å la han finne seg en dame med litt respekt for han selv... Synest ikke jeg er egoistisk, får man ikke nok sex hjemme , så hvorfor ikke finne seg "krydder" utenfor husets fire vegger. Var kanskje dumt å gifte seg med denne kvisten her, men hvem hadde ikke giftet seg for penger hvis de hadde muligheten til det?? Jeg hadde fint gjort det igjen...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #12 Skrevet 23. september 2012 Enkelte av oss tjener våre egne penger og ikke trenger å gifte oss til det. Og da kan vi også velge dem vi ønsker å gifte oss med ut fra følelser og ikke penger. Jeg får så å si ingen sex hjemme fordi mannen ikke vil, men har nå aldri vært utro for det, og kommer heller ikke til å gjøre det i fremtiden. Finnes mye fint med batterier
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #13 Skrevet 23. september 2012 Troll. Troll. Man er ikke troll bare fordi man har stor apetitt på sex, tørrpinnen hadde sikkert ikke brydd seg om han hadde visst det engang, han er bare glad noen gadd å gifte seg med han
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 23. september 2012 #14 Skrevet 23. september 2012 Troll. Troll. Man er ikke troll bare fordi man har stor apetitt på sex, tørrpinnen hadde sikkert ikke brydd seg om han hadde visst det engang, han er bare glad noen gadd å gifte seg med han Men da får du fortelle ham om det og finne ut om han bryr seg eller ikke Ikke din avgjørelse hvorvidt han ønsker å fortsette ekteskapet eller ei. Og siden du skrev at du ikke ønsker skilsmisse og derfor ikke vil fortelle, så tyder det på at han antagligvis bryr seg og at du er mer avhengig av ham enn han av deg.
Lady lovely locks Skrevet 23. september 2012 #15 Skrevet 23. september 2012 menn samtidig (trekant) Mannen vet ingenting. Skal jeg spare han for detaljene, kanskje like greit å la han leve i uvissheten? Er ikke så fristende å bli skilt pg litt uskyldig morro..kan nevnes at jeg har en tørrpinn til ektemann da, så han kan egentlig takke seg selv. dumme dumme kvinnfolk... Egoistisk er det du er... Spar mannen din for deg selv å la han finne seg en dame med litt respekt for han selv... Synest ikke jeg er egoistisk, får man ikke nok sex hjemme , så hvorfor ikke finne seg "krydder" utenfor husets fire vegger. Var kanskje dumt å gifte seg med denne kvisten her, men hvem hadde ikke giftet seg for penger hvis de hadde muligheten til det?? Jeg hadde fint gjort det igjen... Du trenger mere sex en det mannen er villig til å gi deg. Da må du avslutte med mannen din på en skikkelig måte før du går videre til neste mannebein. Ja da det er sikkert flere som kan gifte seg for pengenes skyld, men da er du pillråten og EGOISTISK.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #16 Skrevet 23. september 2012 Troll. Troll. Man er ikke troll bare fordi man har stor apetitt på sex, tørrpinnen hadde sikkert ikke brydd seg om han hadde visst det engang, han er bare glad noen gadd å gifte seg med han Men da får du fortelle ham om det og finne ut om han bryr seg eller ikke Ikke din avgjørelse hvorvidt han ønsker å fortsette ekteskapet eller ei. Og siden du skrev at du ikke ønsker skilsmisse og derfor ikke vil fortelle, så tyder det på at han antagligvis bryr seg og at du er mer avhengig av ham enn han av deg. Kan ikke si jeg er avhengig av han, han taper ev mest på den skilsmissen, da jeg skal ha halve formuen hans ved en skilsmisse. Han er lynende intelligent, så han er et bra emne for barna våre, vi har ikke fått de enda, men en dag..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #17 Skrevet 23. september 2012 Får ikke trollemor sove? Vel.. det hadde egentlig ikke overrasket meg om noen faktisk er så dum..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #18 Skrevet 23. september 2012 Får ikke trollemor sove? Vel.. det hadde egentlig ikke overrasket meg om noen faktisk er så dum.. Hvis noen er troll her så må det jo være deg . Jeg er bare meg selv
samu Skrevet 23. september 2012 #19 Skrevet 23. september 2012 kjøp deg heller en stoooor pose med sexleketøy. trenger da ikke være utro selvom mannen din er en tørrpinne. sikkert en grunn til at han er det da, vettu.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #20 Skrevet 23. september 2012 Får ikke trollemor sove? Vel.. det hadde egentlig ikke overrasket meg om noen faktisk er så dum.. Hvis noen er troll her så må det jo være deg . Jeg er bare meg selv Uff, nå ble jeg såret og vonbroten Men greit, du er ikke noe troll? Da er du bare stokk dum.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #21 Skrevet 23. september 2012 Og forresten så jobber jeg også for pengene, hva ellers. At mannen hadde mye penger, det var jo bare bonus for meg, når jeg likevel skulle gifte meg med han. Men at han skulle være så tørrpinn , det hadde jeg ikke trodd. Før vi giftet oss var han ett villdyr i sengen ,men etter at vi hadde vært gift en stund, så dabbet det av. Kanskje han har fått dårlig kondis , han har ikke akkurat blitt tynnere med årene. Men da er det så fint at det finnes villige hingster der ute, ti år yngre enn meg, helt topp. Dere må prøve, den som ikke har prøvd, kan holde godt kjeft
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #22 Skrevet 23. september 2012 Får ikke trollemor sove? Vel.. det hadde egentlig ikke overrasket meg om noen faktisk er så dum.. Hvis noen er troll her så må det jo være deg . Jeg er bare meg selv Uff, nå ble jeg såret og vonbroten Men greit, du er ikke noe troll? Da er du bare stokk dum. Har du problemer med å skrive rett, stokk dum er jeg ikke , men steinkåt. Lær deg å skrive riktig dame
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #23 Skrevet 23. september 2012 Jeg forstår deg godt, hvorfor ikke prøve noe utenfor den A4 rammen , den grenser jo til tider til kjedsomhet
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #24 Skrevet 23. september 2012 Ja, sant, disse dib damene tror de er så prektig, men de har helt sikkert så mange svin på skogen at det ikke helt tåler dagens lys. Har man lyst har man lov, det er mitt motto
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #25 Skrevet 23. september 2012 Har man lyst har man lov, det er mitt motto Den stemmer ikke når man er gift da men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå