På vei igjen <3 Skrevet 24. september 2012 #26 Skrevet 24. september 2012 Jah, jeg tisser foran mannen. Vi gjør det meste sammen, men akkurat nr to gjør vi bak låste dører. Fikk litt sjokk da jeg var på ferie med en venninne og hun satte seg ned med bommelom mens jeg var i dusjen. På et svææært lite bad...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #27 Skrevet 24. september 2012 Ja, det gjør jeg. Må man, så må man.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #28 Skrevet 24. september 2012 Nei, ser ingen grunn til å gjøre det. Men vi har to toaletter utenom selve badet da, så om noen står i dusjen, pusser tenner e.l. har vi to andre steder å tisse så da er det liksom ikke nødvendig å gjøre det i samme rom.
:o) :o) :o) Skrevet 24. september 2012 #29 Skrevet 24. september 2012 Slår ikke feil her i huset. Om jeg må på do, blir det familietreff på badet. Da har plutselig alle noe de skal der inne. Om jeg en gang er heldig og sitter der alene, kommer hunden og åpner døren, så jeg sitter der med åpen dør... På tide å lære meg til å låse døren kanskje;)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #30 Skrevet 24. september 2012 Liker å være alene på do, uansett hva jeg skal.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #31 Skrevet 24. september 2012 Kan forsåvidt tisse når han også er på badet, men jeg har det slik at jeg ofte tror jeg bare skal tisse, men når jeg setter meg ned så må jeg bæsje også. Så derfor liker jeg å gå på do alene - aner jo ikke hva som kommer.. hehe.. Han vil være alene når han bæsjer, men kan godt tisse mens jeg er der. Ellers kan vi bruke badet samtidig, men lar hverandre få være der i fred, i hverdagen hvertfall. Litt anderledes hvis vi skal noe og har kort tid på oss, da er vi der hele gjengen. Bortsett fra om vi skal bruke doen da, faren eller jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #32 Skrevet 24. september 2012 Ja, det skulle da bare mangle hvis man må på do. Kan fint bæsje også.
millemille Skrevet 24. september 2012 #33 Skrevet 24. september 2012 Ja, null problem med det. Tenker ikke over det engang.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 24. september 2012 #34 Skrevet 24. september 2012 Min eks brukte å komme busende inn på badet når jeg var på do, bare fordi han visste at jeg hadde problemer med det og ville plage meg. Jeg ble dritsur, men ble "kurert" etterhvert og dreit i det til slutt. Bokstavelig talt?
Gjest Ingen skal få! Skrevet 24. september 2012 #35 Skrevet 24. september 2012 Nei, selvsagt ikke. Jeg går på do alene og dusjer alene. Ungene får geller ikke komme inn. Vi er fem i familien og har bare ett bad, uten at det gjør det vanskeligere å gå p do alene. Jeg sier bare nei.
Gjest Fornøyd mamma til snart 3 Skrevet 24. september 2012 #36 Skrevet 24. september 2012 Privatliv har vi ikke her i huset. Etter at eldste låste seg inne på badet for noen år siden så finnes det ikke nøkler, og mann og barn vandrer ut og inn som det passer dem. Jeg liker det ikke nødvendigvis alltid, men sånn er det en gang bare. Vi har heller ikke nøkler i baderomsdørene av frykt for at barn skal låse seg inne. Jeg har ingen problemer med å gå på do/dusje med barna i rommet, men synes det ville være en uting om det var en vane at mann og barn vandret ut og inn som de ville mens jeg var der! Minstemann er så liten at vi ikke får styrt henne så veldig, men eldstemann (6) har for lengst skjønt at badet er et sted man ikke går inn når man vet det er andre der. Hvis han må veldig kommer han inn, men det skjer sjelden. Mannen kommer aldri inn til meg og jeg går aldri inn til ham, og er vi begge til stede, holder vi barna unna. Det er selvsagt lov å banke på da, spørre om å få komme inn og hente noe etc.. Anbefaler å sette grenser for mannen og barna dine Jeg føler badet er eneste stedet hjemme jeg får litt privatliv, og synes det er ok å få dusje og gå på do i fred.
silje1989 Skrevet 24. september 2012 #37 Skrevet 24. september 2012 Ja, det har jeg ingen problemer med
Marjoriee Dawes Skrevet 24. september 2012 Forfatter #38 Skrevet 24. september 2012 Min eks brukte å komme busende inn på badet når jeg var på do, bare fordi han visste at jeg hadde problemer med det og ville plage meg. Jeg ble dritsur, men ble "kurert" etterhvert og dreit i det til slutt. Så slemt av han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå