Marjoriee Dawes Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Innspirert av prompe tråden her..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Jeg klarer fint å både tisse og å tørke meg selv. Trenger verken hjelp eller selskap
Gjest Vicky Pollard Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Klart :-) Du ser meget godt ut forresten, Marjoriee
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Ja, vi kan bruke badet samtidig for å si det sånn
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Jeg onanerer samtidig som jeg pisser,driter og promper og alt dette foran den mannen jeg ikke har.
Marjoriee Dawes Skrevet 23. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2012 Åh, takk Vicky. Ja, streng diet som vanlig her vet du. MÅ jo holde formen.
Netti*** Skrevet 23. september 2012 #7 Skrevet 23. september 2012 I en familie på 6 med bare ett bad så skjer alt der med åpen dør. En står i dusjen, en sitter på do mens en pusser tenna. Sånn er det hver morgen... Så har ingen problemer med det...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #8 Skrevet 23. september 2012 Jepp.. de hemningene forsvant når han måtte være med meg inn på do under fødselen (for å tisse)
Lyckelin Skrevet 23. september 2012 #9 Skrevet 23. september 2012 Nei ikke med mindre man trenger hjelp... som f.eks. fødsel etc.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #10 Skrevet 23. september 2012 Nå mens jeg har vært gravid og må tisse heeeele tiden, da har jeg tisset mens han har vært på badet!;P Regner med at det ikke blir en vane etter at lille har kommet!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. september 2012 #11 Skrevet 23. september 2012 Den eneste gangen jeg har vært på do med han i samme rom var når jeg skulle føde lillesøster i huset.. Og glad er jeg for at jeg ikke sendte han ut! Da hadde jeg endt opp med å føde henne alene inne på innskrivnings stua på føden Etter det tror jeg det med "lukket do dør" forsvant litt for oss begge, han lukker døra sånn delvis når han må tisse, og jeg bryr meg ikke noe videre om det..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #12 Skrevet 23. september 2012 Her går vi på do mens den andre står i dusjen eller pusser tenner, no problem
samu Skrevet 23. september 2012 #13 Skrevet 23. september 2012 bare om han er så drita at han ikke husker det dagen etter. som foreksempel etter en bytur og han pusser tennene og jeg er tissatrengt
CaptainHindsight Skrevet 23. september 2012 #15 Skrevet 23. september 2012 Nei. Jeg sitter også å synger for at han ikke skal høre noe. Genfeil tror jeg.
You can call me Dårris Skrevet 23. september 2012 #16 Skrevet 23. september 2012 Privatliv har vi ikke her i huset. Etter at eldste låste seg inne på badet for noen år siden så finnes det ikke nøkler, og mann og barn vandrer ut og inn som det passer dem. Jeg liker det ikke nødvendigvis alltid, men sånn er det en gang bare.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #17 Skrevet 23. september 2012 Nei, jeg tisser med låst dør. Mannen også:-)
Gjest Gullguttene Skrevet 23. september 2012 #18 Skrevet 23. september 2012 Jeg har ikke noe problem med det, men foretrekker og være alene.
Gjest April barn <3 Skrevet 24. september 2012 #19 Skrevet 24. september 2012 (endret) Vi har bare et bad, uten nøkkel. Så her er det trafikk på badet hele tia. Skjønner ikke hva andre mener når de sier at de får etterlengtet alenetid på do..? Vel, kanskje jeg må få tak i nøkkel straks. Endret 24. september 2012 av April barn <3
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #20 Skrevet 24. september 2012 Ja vi sitter begge 2 på do fordi om den andre er på badet. Synes det er så deilig avslappende å ha det sånn
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #22 Skrevet 24. september 2012 Nei, jeg vil ha fred på badet. Dvs jeg tisser, bæsjer, dusjer og pusser tennene ALENE. Vi har riktignok 2 bad, så for oss er det heldigvis et ikke-problem.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #23 Skrevet 24. september 2012 Jeg kan tisse med han i samme rom, men ikke bæsje.
L-8 Skrevet 24. september 2012 #24 Skrevet 24. september 2012 Jeg har ingen problemer med å tisse med selskap, men bæsjing og tannpuss gjøres alene. Synes det er dødsekkelt å pusse mens andre er på do i samme rom, eller å dele vask under tannpuss.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #25 Skrevet 24. september 2012 Min eks brukte å komme busende inn på badet når jeg var på do, bare fordi han visste at jeg hadde problemer med det og ville plage meg. Jeg ble dritsur, men ble "kurert" etterhvert og dreit i det til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå