Gå til innhold

TISSER DU med mannen tilstede da?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innspirert av prompe tråden her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer fint å både tisse og å tørke meg selv. Trenger verken hjelp eller selskap

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Klart :-) Du ser meget godt ut forresten, Marjoriee ;)

Skrevet

Ja, vi kan bruke badet samtidig for å si det sånn :)

Skrevet

Jeg onanerer samtidig som jeg pisser,driter og promper og alt dette foran den mannen jeg ikke har.

Skrevet

Åh, takk Vicky. Ja, streng diet som vanlig her vet du. MÅ jo holde formen.

Skrevet

I en familie på 6 med bare ett bad så skjer alt der med åpen dør. En står i dusjen, en sitter på do mens en pusser tenna. Sånn er det hver morgen... Så har ingen problemer med det...

Skrevet

Jepp.. de hemningene forsvant når han måtte være med meg inn på do under fødselen (for å tisse) ;)

Skrevet

Nei ikke med mindre man trenger hjelp... som f.eks. fødsel etc.

Skrevet

Nå mens jeg har vært gravid og må tisse heeeele tiden, da har jeg tisset mens han har vært på badet!;P Regner med at det ikke blir en vane etter at lille har kommet!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Den eneste gangen jeg har vært på do med han i samme rom var når jeg skulle føde lillesøster i huset.. Og glad er jeg for at jeg ikke sendte han ut! Da hadde jeg endt opp med å føde henne alene inne på innskrivnings stua på føden ;)

Etter det tror jeg det med "lukket do dør" forsvant litt for oss begge, han lukker døra sånn delvis når han må tisse, og jeg bryr meg ikke noe videre om det..

Skrevet

Her går vi på do mens den andre står i dusjen eller pusser tenner, no problem :)

Skrevet

bare om han er så drita at han ikke husker det dagen etter. som foreksempel etter en bytur og han pusser tennene og jeg er tissatrengt

Skrevet

må man, så må man:P

Skrevet

Nei. Jeg sitter også å synger for at han ikke skal høre noe. Genfeil tror jeg.

Skrevet

Privatliv har vi ikke her i huset. Etter at eldste låste seg inne på badet for noen år siden så finnes det ikke nøkler, og mann og barn vandrer ut og inn som det passer dem.

Jeg liker det ikke nødvendigvis alltid, men sånn er det en gang bare.

Skrevet

Nei, jeg tisser med låst dør. Mannen også:-)

Gjest Gullguttene
Skrevet

Jeg har ikke noe problem med det, men foretrekker og være alene.

Gjest April barn <3
Skrevet (endret)

Vi har bare et bad, uten nøkkel. Så her er det trafikk på badet hele tia.

Skjønner ikke hva andre mener når de sier at de får etterlengtet alenetid på do..? Vel, kanskje jeg må få tak i nøkkel straks.

Endret av April barn <3
Skrevet

Ja vi sitter begge 2 på do fordi om den andre er på badet. Synes det er så deilig avslappende å ha det sånn :)

Skrevet

Nei, jeg vil ha fred på badet. Dvs jeg tisser, bæsjer, dusjer og pusser tennene ALENE. Vi har riktignok 2 bad, så for oss er det heldigvis et ikke-problem.

Skrevet

Jeg kan tisse med han i samme rom, men ikke bæsje.

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å tisse med selskap, men bæsjing og tannpuss gjøres alene. Synes det er dødsekkelt å pusse mens andre er på do i samme rom, eller å dele vask under tannpuss.

Skrevet

Min eks brukte å komme busende inn på badet når jeg var på do, bare fordi han visste at jeg hadde problemer med det og ville plage meg. Jeg ble dritsur, men ble "kurert" etterhvert og dreit i det til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...