Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #26 Skrevet 23. september 2012 Ja det gjør jeg, men trekker meg helst litt unna. Greier fint å holde meg for å gå til et annet rom, men jeg han kan både høre og lukte det innimellom ;p Heldigvis er han verre enn meg, så da går det greit
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. september 2012 #27 Skrevet 23. september 2012 Hehe ja jeg presser dem ut når jeg kjenner de for det er faktisk godt å bli kvitt luften som presser på Men gjør det ikke rett foran han da. Og om jeg vet de lukter gjør jeg det heller ikke i sofaen. Har slitt en del med vondt i magen og luft i magen og det ble i alle fall ikke bedre når jeg var gravid. Så her er det fritt for, liten og stor Prøver å lære barna at man kan fise ved bordet om man ikke kan holde seg, men man trenger ikke le og fortelle det. Hehe håper de lærer å holde seg da når de blir litt større
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #29 Skrevet 23. september 2012 Vi promper for hverandre, men aldri når vi spiser og har sex...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #30 Skrevet 23. september 2012 nei, bare ved uhell. han gjør det heller ikke. hadde han vært en sånn mann som gjør sånt forand meg med vilje, så hadde det blitt vanskelig, for det er så ekstremt usexy. noen ganger raper han forand meg, og sier med glimt i øyet "vi skal jo ikke ha sex på en stund uansett, så da trenger jeg ikke være så digg" jeg haaaater det!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 23. september 2012 #31 Skrevet 23. september 2012 Nei, ingen av oss gjør det Er vi unormale? Hehe
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #32 Skrevet 23. september 2012 Eg fjertar i veg, medan mannen syt og ber seg over lukt
Marjoriee Dawes Skrevet 23. september 2012 #33 Skrevet 23. september 2012 Selvfølgelig gjør jeg det. Like naturlig som å spise og ha sex jo.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #34 Skrevet 23. september 2012 Ja, jeg promper så mye som mulig, ekkelt å ha gass i magen. Av og til kommer det litt bæsj også, og da viser jeg gjerne trusa til mannen min før jeg vasker den. Såpass åpne får man være med hverandre. Slitsomt å være så Fisefin.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #35 Skrevet 23. september 2012 Fysj!! Nei! Litt intimsone vil jeg faktisk ha opprettholdt i forholdet! Jeg har vel vært uheldig og " let one rip" - men da beklaget jeg meg masse og var dødsflau!! Har imidlertid prøvd å fortelle mannen at man både kan fise og bæsje under en fødsel, så der er han advart. Til vanlig er det nulltoleranse både fra han og meg!!;P
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #36 Skrevet 23. september 2012 Fysj!! Nei! Litt intimsone vil jeg faktisk ha opprettholdt i forholdet! Jeg har vel vært uheldig og " let one rip" - men da beklaget jeg meg masse og var dødsflau!! Har imidlertid prøvd å fortelle mannen at man både kan fise og bæsje under en fødsel, så der er han advart. Til vanlig er det nulltoleranse både fra han og meg!!;P Til vanlig er det nulltoleranse for å fise og bæsje under en fødsel? Eller hva mener du? Jeg er nå singel, men når jeg var i et forhold så var det ikke noe big deal om vi feis når vi var i samme rom. Men fnising og latterkramper oppsto gjerne, og det var jo litt artig bare det i seg selv:-)
Lady lovely locks Skrevet 23. september 2012 #37 Skrevet 23. september 2012 Etter 10 år og så mye tid sammen. Ja jeg promper med mannen tilstede. Men det var en bariere ja.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #38 Skrevet 23. september 2012 Nei jeg gjør ikke det, synes ikke noe om å forpeste omgivelsene med fæl lukt. Eneste unntaket er i friluft. (og ja vi har vært sammen i 13 år)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #39 Skrevet 23. september 2012 Nulltoleranse under vanlige omstendigheter altså;P Fødsel er jo ikke akkurat noe man gjør hver eneste dag gjennom hele året!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. september 2012 #40 Skrevet 23. september 2012 Ser ikke noe problem i det nei, her fiser vi så denandre hører, enkelt og greit, nå har vi nådd den at det som hender bak lukkede dører på do, like greit kan være bak halvlukkede dører, men det er også fordi guttungen har startet med potte, og er blitt veeeeldig opptatt av "do lyder", så har tidt og ofte en guttunge som stabber innom doen, og går videre så fort lydene stopper..
samu Skrevet 23. september 2012 #41 Skrevet 23. september 2012 nei det gjør jeg ikke. har prompet 2 ganger så han har hørt det på de 5 åra vi har vært sammen , men det var uhell, da han kilte meg.
CaptainHindsight Skrevet 23. september 2012 #42 Skrevet 23. september 2012 Nei, aldri. Hadde sikkert dødd av skam om jeg hadde gjort det. Bryr meg ikke om at andre gjør det foran meg, men har en skikkelig sperre andre veien.
marsgutt 2013 Skrevet 23. september 2012 #43 Skrevet 23. september 2012 min mann har aldri hatt noe problem med og slippe en skikkelig susser med meg i nerheten, jeg derimot klarer ikke og gjøre det med vilje. jeg går på badet eller holder meg. ikke altid det går, hvis han da ser på meg, svarer jeg bare det var stengt andre veien:P tror han ser på meg di gangene det skjer for det er så sjeldent, han ser nesten litt sjokkert ut. rart at noe så naturlig som å slippe ut luft skal være så vanskelig:P
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #44 Skrevet 23. september 2012 Nei. Jeg fiser ikke i nærheten av andre, verken mannen, barna, eller andre. Det samme gjelder mannen. Seks år og tre barn sammen, aldri hatt behov for å fise foran ham... Er ikke det bare vanlig folkeskikk å holde fisen for seg selv?
Gjest Morn du Skrevet 23. september 2012 #45 Skrevet 23. september 2012 Ja, ser ikke noe problem i det
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #46 Skrevet 23. september 2012 jepp, vi bruker og ha prompekonkuranse i senga som forspill so knuller vi som griser i dritt lokta etterpå mmmmm...
Marjoriee Dawes Skrevet 23. september 2012 #47 Skrevet 23. september 2012 Nei. Jeg fiser ikke i nærheten av andre, verken mannen, barna, eller andre. Det samme gjelder mannen. Seks år og tre barn sammen, aldri hatt behov for å fise foran ham... Er ikke det bare vanlig folkeskikk å holde fisen for seg selv? Er på kanten til trist å lese slikt som dette. Det må da være forferdelig leit å holde seg eller gjemme seg med minste lille fiiiis? Au au. Og hva om du plutselig ikke klarer å holde deg og slipper den største, bløteste og høyeste fisen noen sinne forran både mann og barn? Er det ikke bare ekstra flaut da a? Tror jeg går å feller en tåre for alle kvinnene som stadig må gå og holde inne gassen.
moskvamarit Skrevet 23. september 2012 #48 Skrevet 23. september 2012 Jeg er egentlig en fise-fniser som kan synes sånt er morsomt. Men mannen min blir sur av promp. Så her er det stille i fjøset..vi har vært sammen i hundre år..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #49 Skrevet 23. september 2012 Jeg prøver så godt jeg kan. Har endel å ta igjen siden mannen i huset er rene ventilasjonsanlegget, og har servert fis og fjert i alle tenkelige varianter opp igjennom årene. Jeg fiser høye og lave, luktfrie og giftige, og blir lyn-forbanna på gubben når han presterer å slippe en
Gjest April barn <3 Skrevet 24. september 2012 #50 Skrevet 24. september 2012 Vi begge promper når vi må, så lenge vi er hjemme. Tenker at de som ikke promper foran hverandre må ha litt vondt i magen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå