Gå til innhold

Promper du når mannen din hører det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg gjør det. Det tok noen mnd før jeg gjorde det, naturlig nok. Føler en barriere ble brutt da, gitt;)

Skrevet

et liv med din kjære uten å kunne slippe en fis i nærheten av ham hadde for meg vært direkte vondt. å holde dem inne er faktisk ikke sunt. for å trekke det så langt som det går an så kan man dø av det, moohahaa.

ga beskjed helt fra starten av at han bare måtte belage seg med at jeg fiser sammen med kjæresten. og at jeg for alltid sikkert kommer til å synes at fisekonkurranser er kjempe morsomt. han syntes det var veldig feil i begynnelsen, men har nå snudd helt og ler like mye som meg. fyi, jeg er 30 og han er 33 år :P

lenge leve fisen!!!

Skrevet

haha..i starten syns jeg det var kjempe flaut og holdt meg. Og av den grunn så fikk jeg vondt i magen. En kveld når vi låg i skje (og jeg hadde sovnet) hadde jeg prompet den høyeste han noen gang hadde hørt. Han mener det ristet i hele magen hans! :P

Idag promper jeg og fiser i vei, men holder meg viss jeg vet de stinker!

Skrevet

Hadde aldri kunne levd et helt liv sammen med en som ikke hadde tålt litt kroppslyder :) da hadde jeg fått vondt i magen..

Men vi arrangerer ikke fisekonkurranse akkurat, men kommer det en så kommer det en..

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Og vi har vært sammen i nesten 15 år. Nå skal det sies at jeg heller ikke har plagsomt stor produksjon av tarmgass, men like fullt synes jeg det er en uting å belemre mine omgivelser med prompelukt.

Jeg klarer fint å holde meg de timene jeg er på jobb, og hvorfor skal det være noe værre å holde meg eller gå på do når jeg er hjemme enn det er på jobb.

Gasser dere kollegaene deres på samme måte?

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Og vi har vært sammen i nesten 15 år. Nå skal det sies at jeg heller ikke har plagsomt stor produksjon av tarmgass, men like fullt synes jeg det er en uting å belemre mine omgivelser med prompelukt.

Jeg klarer fint å holde meg de timene jeg er på jobb, og hvorfor skal det være noe værre å holde meg eller gå på do når jeg er hjemme enn det er på jobb.

Da synes jeg du er litt fisefin i ordets rette forstand :) nei, jeg belemrer ikke mine kollegaer med min fiselukt, men mener at i mitt eget hjem med de jeg stoler 100 % på, så bør det ikke være så big deal å slippe ut om det er behov for det. Går ikke på do for å slippe en liten fis. Og det er ikke som jeg setter meg på ansiktet hans og deler lukten med han, det går an å fjerte diskre under et teppe og lufte den ut... Og skulle han finne på å høre det så overlever vi begge to ;)

Skrevet

Da synes jeg du er litt fisefin i ordets rette forstand :) nei, jeg belemrer ikke mine kollegaer med min fiselukt, men mener at i mitt eget hjem med de jeg stoler 100 % på, så bør det ikke være så big deal å slippe ut om det er behov for det. Går ikke på do for å slippe en liten fis. Og det er ikke som jeg setter meg på ansiktet hans og deler lukten med han, det går an å fjerte diskre under et teppe og lufte den ut... Og skulle han finne på å høre det så overlever vi begge to ;)

Fisefin er en betegnelse jeg godt kan leve med :)

Skrevet

Ja, faktisk.. Og han det samme.

Og jaggu meg har vi klart å holde sammen til tross for våre skavanker..

Skrevet

Ja jeg gjør det.

Kjenner ein som ikkje tåler å høre jenter promper men han kan drite og prompe kor han vil.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke..

Mannen gjør det derimot støtt og stadig, så hadde nok ikke vært et problem for ham ;)

Skrevet

Nei :) Unntatt et par uhell nå i svangerskapet, hihi, og en og annen smyger, men da skylder vi begge på katta ;) Han derimot er reine konserthuset!

Skrevet

fiser og promper så mye jeg vil når jeg er hjemme med mannen. Men gjør det aldri ute blant andre mennesker. Mannen min derimot kan finne på å prompe i butikken, da later jeg som jeg ikke kjenner han :P

Skrevet
Jeg har aldri hørt mannen min prompe :o

Trodde ikke det var mulig jeg :P

Gjest Heartbroken
Skrevet

Det gjør jeg helst ikke, nei, og det er gjensidig. Om det kommer en fjert er det ingen krise, da sier jeg sorry og ferdig med det, men ingen av oss syns det er greit å forpeste omgivelsene om det kan unngås.

Jeg har sjelden problemer med magen og kan si at på 20 år har jeg aldri hatt vondt av å holde meg litt ;)

Voksne folk som fniser og ler når de fiser syns jeg er litt rare jeg ;) og fisekonkurranse mister vel sjarmen rundt femårsalderen for de fleste?

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Ja, herregud klart der! Og så promper jeg så han ikke hører det, han kjenner bare lukta og da skylder jeg på mini :) Og så går jeg naken rundt om morgenen og tisser med døra åpen om det passer seg slik...

Skrevet

Tissen og bæsjer med døra igjen, og promper aldri om jeg ikke er alene. Om det kommer en promp, så er det helt ok, og ferdig med det. Går ikke å holder meg til jeg får vondt i magen, da promper jeg heller framfor mannen om jeg absolutt må. ;) Liker å holde en grense, og litt mystikk.

Mannen min har jeg som sagt aldri hørt prompe. Pussig egentlig, men jeg er så vant med det. Har ikke behov for at han går rundt å promper heller, så fornøyd jeg altså! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...