Gå til innhold

Venninne som rakker ned på min privilegerte bakgrunn

Anbefalte innlegg

Skrevet

HI igjen,

Godt at noen her forstår at dette ikke er ment som baksnakking av min venninne, men som en mulighet til å få luftet min frustrasjon anonymt OG å kanskje få noen innspill fra utenforstående om det er noe JEG kan gjøre annerledes i denne situasjonen.

Takk til dere!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten tar du det opp med henne (og risikerer at vennskapet ryker) ellers aksepterer du hennes oppførsel. Å slenge dritt pÅ et offentlig forum er like ugreit som venninnen din sin oppførsel.

Jeg oppfatter dette hverken som drittslenging eller baksnakking, men som at HI er frustrert og lei over venninnens spydige holdninger. Det forstår jeg godt. Og hvis HI skriver dette i håpet om at noen har gode råd å komme med, noe som er ganske vanlig her inne... Vel det er vanskelig å gi råd hvis man ikke vet hva problemet handler om!

HI jeg har ingen gode råd å komme med dessverre, uten om å konfrontere henne og si at du ikke synes dette er en hyggelig tone å ha i et vennskap.

Hvis ikke det blir noen forbedring, spørs det om dette vennskapet er verdt å ta vare på.

Skrevet
Enten tar du det opp med henne (og risikerer at vennskapet ryker) ellers aksepterer du hennes oppførsel. Å slenge dritt pÅ et offentlig forum er like ugreit som venninnen din sin oppførsel.
Du mÅ nesten vise nøyaktig hvor hun slenger dritt, for det kan ikke jeg se. HI ber om rÅd angÅende en venninne og forteller om en situasjon som illustrerer problemer, hvor er dritten du snakker om? HI: du mÅ nesten si ifra til venninnen din om at det ikke er akseptabelt Å holde pÅ sÅnn. Det var regelrett stygt av henne Å komme med den kommentaren og sÅnt bør ikke godtas. Lykke til :)
Vel, for meg er baksnakking = Å slenge dritt - og for meg er denne trÅden lik baksnakking (som jeg har skrevet over). Jeg skulle aldri skrevet noe slikt om venninnene mine pÅ et offentlig forum, i hvert fall ikke uten Å ha pratet med vedkommende (og kanskje avsluttet vennskapet) først. Kanskje litt dÅrlig formulering Å kalle det drittslenging da, det har du rett i ;)

Tror dete forumet mÅ legges ned om vi ikke kan "snakke" om andre her inne. Er vel ofte "andre" disse trÅdene handler om :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...