Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #26 Skrevet 21. september 2012 Han er sikkert for ung og uerfaren. har nok aldri rukket å bli ordentlig glad i noen. Regner med det ikke er mye berøring og kos utenom det seksuelle? Jeg hadde en sånn på 23 år en gang, bare kjørte på som en kanin. Han ville stadig ha bekreftelse på om han var god i senga. det var han jo overhode ikke. Varte ikke mange ukene det der. Kjekk, veltrent og vellykka, men utrolig usikker på seg selv.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 22. september 2012 #27 Skrevet 22. september 2012 Det hadde jeg ikke gidder. Meg, meg og meg i senga er utrolig turn-off. Jeg forstår at kvinner i en periode ønsker å ha sex med noen uten forpliktelser, eller at de ønsker et seriøst forhold med dårlig sex, men jeg forstår overhode ikke at de ønsker DåRLIG sex uten forpliktelser. Hva er vitsen? Da er det jo bedre å fikse seg selv.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #28 Skrevet 22. september 2012 En god elsker er en som gjør det som står i sin makt for at det skal gå for deg først, enkelt og greit, kroppen har ingenting med det og gjøre for meg i hvertfall. Mange som har fin kropp/eller svær kuk, tror at det er nok for å tilfredsstille en dame, noe som det da ikke er i lengden. Tenk deg et helt liv med en elsker som bare peiser på og tar for seg, men ikke gir noe tilbake.. Da kan man like godt gå i kloster altså... Over tid blir det utrolig frustrerende, tro meg, jeg vet ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå