Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Må ha litt synspunkter, kjenner jeg. Har truffet en gutt (han er 25 og jeg litt eldre) ingen forpliktelser, kun litt behov som skal dekkes. Vi sms er litt, og ja litt spenning er det, der han som oftest "spiller" litt uoppnåelig. Så tenker jeg, er han noe å satse på, bare som elsker altså... begge er singel, selvsagt! Han har en flott kropp, vet det godt selv.. Han knuller på , uten forspill, slikker meg aldri, men jeg " må" suge han. Han er veldig deilig egentlig, men litt egoistisk. Huff... Hva er en god elsker, for deg ??
Chelseafan Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 God elsker for meg er at han gir og tar like mye, må jeg utføre Oral på han,bør han helst gjøre det med meg også
Major HotLips Houlihan Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Han skal ihvertfall ikke være egoistisk, så nei, den mannen du har funnet deg er nok ikke god i mine øyne...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 En god elsker er en som gjør deg så ekstatisk at du ikke trenger å lure på om han er en god elsker.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 Kunne ikke hatt en så egoistisk elsker. Har hatt en elsker, men der var det like mye "ta og gi" hos begge. Tror jeg ville følt meg brukt hvis jeg var i din posisjon
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #6 Skrevet 21. september 2012 Må ha litt synspunkter, kjenner jeg. Har truffet en gutt (han er 25 og jeg litt eldre) ingen forpliktelser, kun litt behov som skal dekkes. Vi sms er litt, og ja litt spenning er det, der han som oftest "spiller" litt uoppnåelig. Så tenker jeg, er han noe å satse på, bare som elsker altså... begge er singel, selvsagt! Han har en flott kropp, vet det godt selv.. Han knuller på , uten forspill, slikker meg aldri, men jeg " må" suge han. Han er veldig deilig egentlig, men litt egoistisk. Huff... Hva er en god elsker, for deg ?? Høres egentlig ut som en overkåt ungfole den fyren på meg... uansett hvor deilig han er. Hadde kun tatt en slik en hvis jeg var ekstremt desperat etter sex. Finn deg en mann som er litt mindre egoistisk.... eller du kan jo bruke litt tid på å lære ham opp (hvis han er interessert) hvis du mener han er kjekk nok til å bruke energi på det.
Annikenb Skrevet 21. september 2012 #7 Skrevet 21. september 2012 Kommen Ann på, han virker litt egoistisk. Men det vet du vell ikke før du virkelig forteller han hva du vill?? noen trenger bare en klar beskjed:) en likt skal være likt mener nå jeg!! Hehe
ellen-propellen Skrevet 21. september 2012 #8 Skrevet 21. september 2012 For meg er en god elsker en som gir meg orgasmeR hver gang. Sjeldent de klarer det uten forspill bla høhøh
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. september 2012 #9 Skrevet 21. september 2012 Sier det samme som #4. Er han en god elsker, er det ikke noe man lurer på. Det vet man.
jente___ Skrevet 21. september 2012 #10 Skrevet 21. september 2012 Høres ikke ut som no go elsker i mine ører ihvertfall...
Annthe og gutta :) Skrevet 21. september 2012 #12 Skrevet 21. september 2012 Så lenge du må spørre så er svaret nei
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #13 Skrevet 21. september 2012 Må ha litt synspunkter, kjenner jeg. Har truffet en gutt (han er 25 og jeg litt eldre) ingen forpliktelser, kun litt behov som skal dekkes. Vi sms er litt, og ja litt spenning er det, der han som oftest "spiller" litt uoppnåelig. Så tenker jeg, er han noe å satse på, bare som elsker altså... begge er singel, selvsagt! Han har en flott kropp, vet det godt selv.. Han knuller på , uten forspill, slikker meg aldri, men jeg " må" suge han. Han er veldig deilig egentlig, men litt egoistisk. Huff... Hva er en god elsker, for deg ?? Er han en god elsker er man ikke i tvil, mener jeg.. En som gir og tar er god i mine øyne. Min kjæreste er alltid opptatt av at jeg skal komme først. Egoisme er hvertfall en uting her i hus
Gjest yrild Skrevet 21. september 2012 #14 Skrevet 21. september 2012 Nei det høres ut som en egoist... og det er ikke på toppen av min liste over elskerkrav ;-) Finn deg en som skjemmer deg bort i senga og som du blir supertent på. Hvis du bare skal ha en elsker så må han jo ikke være tipp topp mannsemne, men i senga må han jo gi deg alt :-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #15 Skrevet 21. september 2012 Ja , akkurat , når jeg må spørre så er han kanskje ikke en god elsker... men , så tror jeg det også har med at jeg har litt mindreverdighetskomplekser. Han er ung , trent , stram. jeg, litt lubben, født to barn, ser ganske bra ut, men ja der vet, man har sine komplekser... Hi
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. september 2012 #16 Skrevet 21. september 2012 (endret) Uavhengig av hvordan du ser ut, fortjener også du et godt sexliv! Dessuten er det vel han som burde ha mindreverdighetskomplekser- for å være dårlig i senga! Endret 21. september 2012 av Lilleva ❤ lillejenta si ❤
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #17 Skrevet 21. september 2012 Jøss, er det eksen min? Haha, neida, men når de tror kropp gjør opp for alt annet... Huff. Har han noen fetisher?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #19 Skrevet 21. september 2012 Nei, kjenner ikke til noen fetisjer,enda iallefall det med at flott kropp gjør opp for alt, ja du sier noe der. Han er ganske innbilsk, men veldig snilll også, huff litt abdivalent kjenner jeg Han er litt porno liksom, kjør på !!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #21 Skrevet 21. september 2012 Hvordan er kroppen hans flott da? Og hva jobber han som? Ofte har yrket noe med hvordan man er som elsker syns jeg...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #23 Skrevet 21. september 2012 Hvordan er kroppen hans flott da? Og hva jobber han som? Ofte har yrket noe med hvordan man er som elsker syns jeg... Kroppen er veltrent, brede skuldre, flott rumpe og ja.. Superfin kropp! Yrket hans er innen finans,...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #24 Skrevet 21. september 2012 Hvordan er kroppen hans flott da? Og hva jobber han som? Ofte har yrket noe med hvordan man er som elsker syns jeg... Kroppen er veltrent, brede skuldre, flott rumpe og ja.. Superfin kropp! Yrket hans er innen finans,... Ser for meg en skikkelig Elixia klyse med mercedes cabriolet nå jeg
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #25 Skrevet 21. september 2012 Hvordan er kroppen hans flott da? Og hva jobber han som? Ofte har yrket noe med hvordan man er som elsker syns jeg... Kroppen er veltrent, brede skuldre, flott rumpe og ja.. Superfin kropp! Yrket hans er innen finans,... Ser for meg en skikkelig Elixia klyse med mercedes cabriolet nå jeg Njaa bortsett fra mercedesen Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå