Gå til innhold

Hvor oppbevarer dere regningene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ubetalte i en "innboks" på kontorpulten i kjellerstua, og de betalte i en eske i den ene boden.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

En perm for regninger som må betales, og en perm for betalte regninger.

Skrevet

På kjøleskapet. Når de er betalt går de inn i en perm. Får ikke så mange papirregninger lenger da. De fleste er e-faktura eller går automatisk.

Skrevet

De ubetalte står i en hylle, så blir de flyttet til en eske når de er betalt. Så skal de etterhvert inn i en perm, men det får bli neste år. Haha.

Skrevet

Legger de inn i nettbanken med en gang de kommer også legger jeg de i et hjemmearkiv hvor de er sortert etter måneder. Altså puttes de regningene som blir betalt i september arkivert i mappen som heter september i hjemmearkivet.

 

Kjøpe hjemmearkiv i A4-størrelse på bokhandelen i plast, koster ca 50 kroner. Ny perm hver januar og den fulle blir puttet i en eske på boden.

Skrevet

I nettbanken, har kun en regning som kommer i papirutgave, den legger jeg ved siden av dataen til den er betalt, noe jeg stort sett gjør samme dag den kommer.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ubetalte: I en klype på innsiden av ei skapdør.

Betalte: I en tidsskriftssamler på kontoret.

Skrevet

Hvorfor oppbevarer dere de betalte? Betaler man med nettbank ligger jo alt der??

Her går de rett i søpla etter de er betalt

Skrevet

Vi kaster bare regningene etter de er betalt. De ubetalte ligger bare oppå microen til de blir betalt..

Skrevet

perm med skilleark hvor alle viktige og mindre viktige papirer er i system og under kontroll!

Gjest Heartbroken
Skrevet

De oppbevares ikke i det hele tatt. De blir lagt direkte inn i nettbanken og så kastet.

 

Hva er vitsen med å beholde gamle, betalte regninger? De kan jo ikke benyttes som kvittering?

Gjest sandyBay1
Skrevet

Nettbanken og ei mappe for ubetalte av de som kommer i posten :)

Skrevet (endret)

Henger de på kjøleskapet, når de er betalt går de rett i peisen:)

Endret av ღTyrkiskPepperღ
Skrevet

De som ikke er betalt ligger i en haug på bordet. De som er betalt går rett i papirbosset. Gidder ikke å samle på gsmle regninger.

Skrevet

De som ikke er betalt ligger i en dokumentsamler i bokhylla på soverommet, de betalte går i søpla:)

Skrevet

Har e-faktura og autogiro så alt oppbavares i nettbanken

Skrevet

Alle regninger blir betalt med en gang (eller lagt til forfall i nettbank) Så river jeg den i to og kaster i bosset.

Skrevet

De betales med det samme, deretter brenner jeg dem i ovnen.

Skrevet

Pleier å betale de samme dag som jeg får de, til nød ligger de oppå microen 1-2 dager. Etter betaling river jeg et hakk i de og legger i en boks.

 

Men får nesten ikke regninger på papir lenger...

Skrevet

Opp på toppen av kjøleskapet.

Hvor jeg håper at de skal falle bak og bli spist opp av hybelkaninene som bor bak der ;)

Skrevet

Betaler de samme dag, så går de i søpla etterpå. Minst mulig rot.

Skrevet

Har en mappe for ubetalte og en mappe for betalte regninger.. så lenge jeg husker på det så havner de inni en av de mappene :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...