Gulosten™ Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 De ubetalte i en "innboks" på kontorpulten i kjellerstua, og de betalte i en eske i den ene boden.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 En perm for regninger som må betales, og en perm for betalte regninger.
millemille Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 På kjøleskapet. Når de er betalt går de inn i en perm. Får ikke så mange papirregninger lenger da. De fleste er e-faktura eller går automatisk.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #6 Skrevet 21. september 2012 De ubetalte står i en hylle, så blir de flyttet til en eske når de er betalt. Så skal de etterhvert inn i en perm, men det får bli neste år. Haha.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #7 Skrevet 21. september 2012 Legger de inn i nettbanken med en gang de kommer også legger jeg de i et hjemmearkiv hvor de er sortert etter måneder. Altså puttes de regningene som blir betalt i september arkivert i mappen som heter september i hjemmearkivet. Kjøpe hjemmearkiv i A4-størrelse på bokhandelen i plast, koster ca 50 kroner. Ny perm hver januar og den fulle blir puttet i en eske på boden.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #8 Skrevet 21. september 2012 I nettbanken, har kun en regning som kommer i papirutgave, den legger jeg ved siden av dataen til den er betalt, noe jeg stort sett gjør samme dag den kommer.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 21. september 2012 #9 Skrevet 21. september 2012 Ubetalte: I en klype på innsiden av ei skapdør. Betalte: I en tidsskriftssamler på kontoret.
lettbrus Skrevet 21. september 2012 #10 Skrevet 21. september 2012 Hvorfor oppbevarer dere de betalte? Betaler man med nettbank ligger jo alt der?? Her går de rett i søpla etter de er betalt
Gulljnta Skrevet 21. september 2012 #11 Skrevet 21. september 2012 Vi kaster bare regningene etter de er betalt. De ubetalte ligger bare oppå microen til de blir betalt..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #12 Skrevet 21. september 2012 perm med skilleark hvor alle viktige og mindre viktige papirer er i system og under kontroll!
Gjest Heartbroken Skrevet 21. september 2012 #13 Skrevet 21. september 2012 De oppbevares ikke i det hele tatt. De blir lagt direkte inn i nettbanken og så kastet. Hva er vitsen med å beholde gamle, betalte regninger? De kan jo ikke benyttes som kvittering?
Gjest sandyBay1 Skrevet 21. september 2012 #14 Skrevet 21. september 2012 Nettbanken og ei mappe for ubetalte av de som kommer i posten
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 21. september 2012 #15 Skrevet 21. september 2012 (endret) Henger de på kjøleskapet, når de er betalt går de rett i peisen:) Endret 21. september 2012 av ღTyrkiskPepperღ
3 nøtter til Askepott Skrevet 21. september 2012 #16 Skrevet 21. september 2012 De som ikke er betalt ligger i en haug på bordet. De som er betalt går rett i papirbosset. Gidder ikke å samle på gsmle regninger.
Mami_ Skrevet 21. september 2012 #17 Skrevet 21. september 2012 De som ikke er betalt ligger i en dokumentsamler i bokhylla på soverommet, de betalte går i søpla:)
SameSara Skrevet 21. september 2012 #19 Skrevet 21. september 2012 Har e-faktura og autogiro så alt oppbavares i nettbanken
Von Hertelhofen Skrevet 21. september 2012 #20 Skrevet 21. september 2012 Alle regninger blir betalt med en gang (eller lagt til forfall i nettbank) Så river jeg den i to og kaster i bosset.
Rediken Skrevet 21. september 2012 #21 Skrevet 21. september 2012 De betales med det samme, deretter brenner jeg dem i ovnen.
TPK Skrevet 21. september 2012 #22 Skrevet 21. september 2012 Pleier å betale de samme dag som jeg får de, til nød ligger de oppå microen 1-2 dager. Etter betaling river jeg et hakk i de og legger i en boks. Men får nesten ikke regninger på papir lenger...
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 21. september 2012 #23 Skrevet 21. september 2012 Opp på toppen av kjøleskapet. Hvor jeg håper at de skal falle bak og bli spist opp av hybelkaninene som bor bak der
det er berre mordi Skrevet 21. september 2012 #24 Skrevet 21. september 2012 Betaler de samme dag, så går de i søpla etterpå. Minst mulig rot.
2_små_og_flere_grå Skrevet 21. september 2012 #25 Skrevet 21. september 2012 Har en mappe for ubetalte og en mappe for betalte regninger.. så lenge jeg husker på det så havner de inni en av de mappene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå