Gå til innhold

Hva heter barnet/barna deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AnnaNinaSivertJørgen

Komma-politi hvor er du...?

Skrevet

Eg trudde og at namnet var Lyder Otilie.

Greitt nok at komma blei gløymt, men det neste svaret med "hundre" utropstegn etter, signaliserer at det var anonym som var teit, som ikkje forsto at det var Lyder og Otilie. Kan tenke meg at det var derfor kommaet blei etterlyst i neste svar.

Skrevet

Iver st. Jose (Oppkalling på fars side) og Amalie Christine (Oppkalling på min side.)

Skrevet
Eg trudde og at namnet var Lyder Otilie. Greitt nok at komma blei gløymt, men det neste svaret med "hundre" utropstegn etter, signaliserer at det var anonym som var teit, som ikkje forsto at det var Lyder og Otilie. Kan tenke meg at det var derfor kommaet blei etterlyst i neste svar.

100 utropstegn - 4 utropsteg.... er det så falig.

Skrevet
Eg trudde og at namnet var Lyder Otilie. Greitt nok at komma blei gløymt, men det neste svaret med "hundre" utropstegn etter, signaliserer at det var anonym som var teit, som ikkje forsto at det var Lyder og Otilie. Kan tenke meg at det var derfor kommaet blei etterlyst i neste svar.
100 utropstegn - 4 utropsteg.... er det så falig.

Hehe, nei. Men det verka som om mora til Lyder Otilie syntest det. Kommabruken gav meg inntrykk av at ho var i forsvarposisjon. Eg berre påpeiker at det var eit legitimt spørsmål om barnet faktisk heiter Lyder Otilie. Eg stussa, eg og nemleg.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Tvilling englene våre: Amalie og Peder. (Amalie var bare noe vi kom frem til, ikke så mye hokus pokus rundt det, gutten ble oppkalt etter samboeren min sin farfar) Guttungen heter Guttorm, vet mange rynker på nesa av det, det gjorde forøvrig en av mine søstre og min mor også.. Men det betyr mye for oss, pga hva navnet kommer fra. Desuten kler han navnet på et vis: Han snor seg unna som en orm så fort han gjør noe han vet ikke er lov ;) Jenta heter Elida, etter min mormor :) Ei sterk dame jeg desverre aldri fikk møtt.
Jeg synes Guttorm er et fint navn! :) Jeg liker når jeg hører små barn med sterke gamle norske navn :)

Woho! Et bevis på at vi faktisk ikke er de eneste som liker det navnet ;) hehe.. Pleier som regel kun å få spydige bemerkninger på navnet, så dette var positivt du ;) Ikke at det bryr oss så veldig at folk starter å dele opp navnet, det får jo være dems sak ;)

Skrevet

Åge, KÅre og Leonora :) Åge og KÅre er tvillinger :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Tvilling englene våre: Amalie og Peder. (Amalie var bare noe vi kom frem til, ikke så mye hokus pokus rundt det, gutten ble oppkalt etter samboeren min sin farfar) Guttungen heter Guttorm, vet mange rynker på nesa av det, det gjorde forøvrig en av mine søstre og min mor også.. Men det betyr mye for oss, pga hva navnet kommer fra. Desuten kler han navnet på et vis: Han snor seg unna som en orm så fort han gjør noe han vet ikke er lov ;) Jenta heter Elida, etter min mormor :) Ei sterk dame jeg desverre aldri fikk møtt.
Elida er nyyyydelig!

Jupps :) Alltid ønsket meg en datter med det navnet, heldigvis for meg, så elsket samboeren navnet fra første gang jeg nevnte det ;)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Åhh... Jeg synes KÅre er sÅ fint navn! Og stilig kombo pÅ tvillinger!

Skrevet

Åh, takk! Mange som bare syns det er rart. Oppkalt etter bestefar :)

Skrevet
Elida er nyyyydelig!
Jupps :) Alltid ønsket meg en datter med det navnet, heldigvis for meg, så elsket samboeren navnet fra første gang jeg nevnte det ;)

Mhm! Hadde jeg hatt det navnet i familien hadde jeg ikke nølt et sekund med å bruke det. Hadde ikke brydd meg om hva mannen syns :D Er et av de fineste jentenavnene jeg vet om. Her ble det Elise, oppkalt etter min mormor :)

Skrevet

VAr mange goe stødige, norske Trauste navn her :) Bestefaren min hette Kåre, artig at disse navnene blir tatt i bruk igjen. Mormor hette ingrid- er jo også vært på mote igjen en stund, det samme med Antonie !!

Mine heter

Eirin Madelen

Mads Erik

Malin Alexandra

Trym

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Åh, takk! Mange som bare syns det er rart. Oppkalt etter bestefar :)

Min morfar het ogsÅ KÅre :) Og alltid likt det navnet, meeeeen, samboeren var ikke sÅ fan av det.. SÅ etter mye klabb og babb kom vi frem til Guttorm :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...