Gå til innhold

Hva heter barnet/barna deres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en tråd om navn man ikke vil ha til barna sine,men da blir jeg nysgjerrig på hva dere har kalt barna deres??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Astrid og Ingrid er tvillinger også har vi lille Trygve :-)

Skrevet

Har fire barn. Det er Regine, Olav, Eirik og Vårin

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Tvilling englene våre: Amalie og Peder. (Amalie var bare noe vi kom frem til, ikke så mye hokus pokus rundt det, gutten ble oppkalt etter samboeren min sin farfar)

 

Guttungen heter Guttorm, vet mange rynker på nesa av det, det gjorde forøvrig en av mine søstre og min mor også.. Men det betyr mye for oss, pga hva navnet kommer fra.

Desuten kler han navnet på et vis: Han snor seg unna som en orm så fort han gjør noe han vet ikke er lov ;)

 

Jenta heter Elida, etter min mormor :) Ei sterk dame jeg desverre aldri fikk møtt.

Skrevet
Tvilling englene våre: Amalie og Peder. (Amalie var bare noe vi kom frem til, ikke så mye hokus pokus rundt det, gutten ble oppkalt etter samboeren min sin farfar) Guttungen heter Guttorm, vet mange rynker på nesa av det, det gjorde forøvrig en av mine søstre og min mor også.. Men det betyr mye for oss, pga hva navnet kommer fra. Desuten kler han navnet på et vis: Han snor seg unna som en orm så fort han gjør noe han vet ikke er lov ;) Jenta heter Elida, etter min mormor :) Ei sterk dame jeg desverre aldri fikk møtt.

 

Jeg synes Guttorm er et fint navn! :) Jeg liker når jeg hører små barn med sterke gamle norske navn :)

Skrevet

Det vil jeg ikke si for begge navna har blitt tråkka på her inne :P

Skrevet
Lyder Otilie og Anton

 

Lyder Otilie? Lyder som i guttenavn og Otilie som i jentenavn? Snodig kombinasjon.... Gutt eller jente?

Skrevet
Det vil jeg ikke si for begge navna har blitt tråkka på her inne :P

 

Så har du dårlig smak. Hva så? Skjemmes du over det og navnene du har valgt??

Skrevet
Lyder Otilie og Anton
Lyder Otilie? Lyder som i guttenavn og Otilie som i jentenavn? Snodig kombinasjon.... Gutt eller jente?

Lyder og Otilie og Anton!!!!

Skrevet
Tvilling englene våre: Amalie og Peder. (Amalie var bare noe vi kom frem til, ikke så mye hokus pokus rundt det, gutten ble oppkalt etter samboeren min sin farfar) Guttungen heter Guttorm, vet mange rynker på nesa av det, det gjorde forøvrig en av mine søstre og min mor også.. Men det betyr mye for oss, pga hva navnet kommer fra. Desuten kler han navnet på et vis: Han snor seg unna som en orm så fort han gjør noe han vet ikke er lov ;) Jenta heter Elida, etter min mormor :) Ei sterk dame jeg desverre aldri fikk møtt.

 

Elida er nyyyydelig!

Skrevet
Det vil jeg ikke si for begge navna har blitt tråkka på her inne :P
Så har du dårlig smak. Hva så? Skjemmes du over det og navnene du har valgt??

 

Dårlig smak fordi noen kvinnemennesker her inne ikke liker navna vi har valgt?? :D

 

Jeg er fornøyd med navna og skjemmes ei.. trenger fortsatt ikke legge de ut her sånn at andre anonyme hekser kan fortsette å tråkke dem ned ;)

Skrevet
Lyder Otilie og Anton
Lyder Otilie? Lyder som i guttenavn og Otilie som i jentenavn? Snodig kombinasjon.... Gutt eller jente?
Lyder og Otilie og Anton!!!!

 

Problemer med å bruke komma?

Skrevet

Cornelia, Marina og Olivia :)

Skrevet
Lyder Otilie og Anton
Lyder Otilie? Lyder som i guttenavn og Otilie som i jentenavn? Snodig kombinasjon.... Gutt eller jente?
Lyder og Otilie og Anton!!!!
Problemer med å bruke komma?

Du blir ikke ferdig du... ja jeg glemte komma.

Skrevet

Min lille heter Elias:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...