Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Er en tråd om navn man ikke vil ha til barna sine,men da blir jeg nysgjerrig på hva dere har kalt barna deres??
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Astrid og Ingrid er tvillinger også har vi lille Trygve :-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Har fire barn. Det er Regine, Olav, Eirik og Vårin
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. september 2012 #8 Skrevet 18. september 2012 Tvilling englene våre: Amalie og Peder. (Amalie var bare noe vi kom frem til, ikke så mye hokus pokus rundt det, gutten ble oppkalt etter samboeren min sin farfar) Guttungen heter Guttorm, vet mange rynker på nesa av det, det gjorde forøvrig en av mine søstre og min mor også.. Men det betyr mye for oss, pga hva navnet kommer fra. Desuten kler han navnet på et vis: Han snor seg unna som en orm så fort han gjør noe han vet ikke er lov Jenta heter Elida, etter min mormor Ei sterk dame jeg desverre aldri fikk møtt.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #12 Skrevet 18. september 2012 Tvilling englene våre: Amalie og Peder. (Amalie var bare noe vi kom frem til, ikke så mye hokus pokus rundt det, gutten ble oppkalt etter samboeren min sin farfar) Guttungen heter Guttorm, vet mange rynker på nesa av det, det gjorde forøvrig en av mine søstre og min mor også.. Men det betyr mye for oss, pga hva navnet kommer fra. Desuten kler han navnet på et vis: Han snor seg unna som en orm så fort han gjør noe han vet ikke er lov Jenta heter Elida, etter min mormor Ei sterk dame jeg desverre aldri fikk møtt. Jeg synes Guttorm er et fint navn! Jeg liker når jeg hører små barn med sterke gamle norske navn
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #14 Skrevet 18. september 2012 Det vil jeg ikke si for begge navna har blitt tråkka på her inne
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #16 Skrevet 18. september 2012 Lyder Otilie og Anton Lyder Otilie? Lyder som i guttenavn og Otilie som i jentenavn? Snodig kombinasjon.... Gutt eller jente?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #17 Skrevet 18. september 2012 Det vil jeg ikke si for begge navna har blitt tråkka på her inne Så har du dårlig smak. Hva så? Skjemmes du over det og navnene du har valgt??
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #18 Skrevet 18. september 2012 Lyder Otilie og Anton Lyder Otilie? Lyder som i guttenavn og Otilie som i jentenavn? Snodig kombinasjon.... Gutt eller jente? Lyder og Otilie og Anton!!!!
Mami_ Skrevet 18. september 2012 #19 Skrevet 18. september 2012 Tvilling englene våre: Amalie og Peder. (Amalie var bare noe vi kom frem til, ikke så mye hokus pokus rundt det, gutten ble oppkalt etter samboeren min sin farfar) Guttungen heter Guttorm, vet mange rynker på nesa av det, det gjorde forøvrig en av mine søstre og min mor også.. Men det betyr mye for oss, pga hva navnet kommer fra. Desuten kler han navnet på et vis: Han snor seg unna som en orm så fort han gjør noe han vet ikke er lov Jenta heter Elida, etter min mormor Ei sterk dame jeg desverre aldri fikk møtt. Elida er nyyyydelig!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #20 Skrevet 18. september 2012 Det vil jeg ikke si for begge navna har blitt tråkka på her inne Så har du dårlig smak. Hva så? Skjemmes du over det og navnene du har valgt?? Dårlig smak fordi noen kvinnemennesker her inne ikke liker navna vi har valgt?? Jeg er fornøyd med navna og skjemmes ei.. trenger fortsatt ikke legge de ut her sånn at andre anonyme hekser kan fortsette å tråkke dem ned
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #21 Skrevet 18. september 2012 Lyder Otilie og Anton Lyder Otilie? Lyder som i guttenavn og Otilie som i jentenavn? Snodig kombinasjon.... Gutt eller jente? Lyder og Otilie og Anton!!!! Problemer med å bruke komma?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #24 Skrevet 18. september 2012 Lyder Otilie og Anton Lyder Otilie? Lyder som i guttenavn og Otilie som i jentenavn? Snodig kombinasjon.... Gutt eller jente? Lyder og Otilie og Anton!!!! Problemer med å bruke komma? Du blir ikke ferdig du... ja jeg glemte komma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå