Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #26 Skrevet 16. september 2012 Tror jeg konkluderer med at hun ikke er helt god. I meldingen sa jeg: Om du har noe viktig på hjertet så kom med det, så får jeg vurdere det etter vanlige kildekritiske regler fra folk jeg ikke kjenner. Hun svarte: hehe, never mind ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #28 Skrevet 16. september 2012 Tror jeg konkluderer med at hun ikke er helt god. I meldingen sa jeg: Om du har noe viktig på hjertet så kom med det, så får jeg vurdere det etter vanlige kildekritiske regler fra folk jeg ikke kjenner. Hun svarte: hehe, never mind ;-) Vel.... jeg synes din melding ikke var helt bra, men heller ga inntrykk av at du ikke trodde på henne. Ganske "ovenfra-og-ned" måten du skrev "...etter vanlige kildekritiske regler...". Nå må du vel bare gjøre slik du selv mener nye dama til din "grusomme" eksmann skal gjøre.... finne sannheten selv....
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 16. september 2012 #29 Skrevet 16. september 2012 Takk for svar damer. Jeg har ikke fått snakket med han da han er ute på reise med jobben nå. Men sendte en melding til han i går og fortalte dette. Han har sagt at hun tror hun eier han og at hun hadde han rundt lillefingeren lenge. Selv om han tror hun ikke vil ha han igjen så vil hun heller ikke at han møter noen andre. Han har også sagt at det var så utrolig mye drama fra den kanten og at han aldri vil ha en så ung kjæreste igjen (hun er 20 år, jeg er 29). Måten hun sa dette på var jo noe manipulerende i seg selv. I stedet for å skrive hva det gjaldt så sa hun at det var noe jeg burde og sikkert ville vite med blunkefjes bak. Hi Jeg sier ikke at du ikke skal høre på typen din. Men det er vel dettr de fleste ekser sier om dama/mannen om de har noe å skjule eller er redd noe rart skal komme frem. Forsvarer seg på forhånd. Men det kan liksågodt være hun som vil ødelegge fordi hun ikke vil noen andre skal ha han eller fordi hun er hevngjerrig. Vanskelig å vite i slike situasjoner. Men det er allyid lett å tro på typen i slike saker rett og slett fordi det er det man vil tro. Synes det er merkelig at hun ikke bare buser ut me det om hun vil ødelegge, men hun kan også bare være ute etter å skape usikkerhet. Jeg ville hørt hva hun hadde å si for så å trekke konklusjoner seinere. Har selv hørt historier om typer (nå ekser) jeg burde ha hørt på. Har også opplevd falske rykter. Lykke til med mysteriet
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #30 Skrevet 16. september 2012 Tja, kanskje han er transe og liker å pule andre menn, sånn som min eks. Jeg har aldri sendt noe meldinger til hans nye dame, men sånn er nå det.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #31 Skrevet 16. september 2012 Tror jeg konkluderer med at hun ikke er helt god. I meldingen sa jeg: Om du har noe viktig på hjertet så kom med det, så får jeg vurdere det etter vanlige kildekritiske regler fra folk jeg ikke kjenner. Hun svarte: hehe, never mind ;-) Hun fant vel ut at dere fortjener hverandre.
valkyrien Skrevet 16. september 2012 #32 Skrevet 16. september 2012 Kanskje han er en utro, pedofil jævel, sånn som min eks... Skulle virkelig ønske jeg hørte på hu som prøvde å advare meg, men er evig glad det ikke ble barn i det forholdet, og at jeg ikke hadde barn fra før av...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #33 Skrevet 16. september 2012 Kanskje han er en utro, pedofil jævel, sånn som min eks... Skulle virkelig ønske jeg hørte på hu som prøvde å advare meg, men er evig glad det ikke ble barn i det forholdet, og at jeg ikke hadde barn fra før av... Tror du virkelig hun hadde lagt ved et smilefjes i meldingen sin om han var pedofil?
Gjest Heartbroken Skrevet 16. september 2012 #34 Skrevet 16. september 2012 Tror jeg konkluderer med at hun ikke er helt god. I meldingen sa jeg: Om du har noe viktig på hjertet så kom med det, så får jeg vurdere det etter vanlige kildekritiske regler fra folk jeg ikke kjenner. Hun svarte: hehe, never mind ;-) Hun fant vel ut at dere fortjener hverandre. Hva sier deg at hi ikke fortjener det beste?
valkyrien Skrevet 16. september 2012 #35 Skrevet 16. september 2012 Kanskje han er en utro, pedofil jævel, sånn som min eks... Skulle virkelig ønske jeg hørte på hu som prøvde å advare meg, men er evig glad det ikke ble barn i det forholdet, og at jeg ikke hadde barn fra før av... Tror du virkelig hun hadde lagt ved et smilefjes i meldingen sin om han var pedofil? Man vet aldri med folk... Håper jo ikke det, men finnes nok av psyke folk i verden...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #36 Skrevet 16. september 2012 Da gir du fyren en sjanse, men har det litt i bakhodet at det er ikke gull alt som glitrer. Ingen er så flinke til å ha en fin fasade som en psykopat, men etterhvert slår fasaden sprekker.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #37 Skrevet 16. september 2012 Kanskje han er en utro, pedofil jævel, sånn som min eks... Skulle virkelig ønske jeg hørte på hu som prøvde å advare meg, men er evig glad det ikke ble barn i det forholdet, og at jeg ikke hadde barn fra før av... Tror du virkelig hun hadde lagt ved et smilefjes i meldingen sin om han var pedofil? Nå er ikke jeg hun som skrev det da, og tenker det ikke gjelder pedofili. Men kan godt være det er ganske grovt og at hun ikke gadd grunnet måten hun svarte på. Hun ga inntrykk av at hun egentlig ikke var intr. i å vite hva det gjaldt og hun hadde en negativ holdning. Har HI barn skjønner jeg ikke at hun ikke svarte henne skikkelig. Det finnes mye rare folk og jeg ville vært svært forsiktig med hvem jeg involverte barna i. Tenker også at denne eksen fant ut at det fikk bare være også får hun oppdage det selv. Antagelig ser vi HI her inne om noen mnd/år igjen hvor hun skriker ut sin nød over mannen.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #38 Skrevet 16. september 2012 Jeg kjenner ikke denne mannen og han kan godt være riv ruskende gærn, MEN jeg tror det er minst like stor sannsynlighet for at eksen er ute etter å ødelegge, som at HI sin nye kjæreste er psykopat! Hvis denne eksen fortsatt har følelser for mannen, så er det ikke nødvendigvis med HI sitt beste i tankene at hun tar kontakt.. Og om eksen og denne mannen hadde et dårlig forhold, betyr det ikke at HI og han vil også ha et dårlig forhold. It takes two to tango, som de sier! Min manns eks truet ham jevnlig (i starten av vårt forhold) med å ta kontakt med meg "så jeg fikk vite alt om hvordan han virkelig var", heldigvis hadde hun ikke kontaktinfo hos meg, så det ble ikke noe av og det viste seg da snart nok at hennes motiv hele tiden var å ødelegge vårt forhold, "så hun kunne få han tilbake"..
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 16. september 2012 #39 Skrevet 16. september 2012 Jeg tror ikke du har noe å frykte hi, se på svarene hun gir deg..ingen med noe mellom øra skriver "" om det er noe alvorlig. Og når ho skriver never mind etc så er jeg ikke i tvil ; hun VET at du ikke kommer til å gå på det hun skriver..så da er det bedre å bare så tvil istede.
Countess Skrevet 16. september 2012 #40 Skrevet 16. september 2012 Om jeg skulle advart noen om noe alvorlig så hadde jeg nok ikke formulert meg på den måten. Jeg tror også jeg ville skrevet mere i den første mld og på en litt beklagende måte kanskje. Det hun skrev virket mere som "jeg ville bare si at han er en idiot" eller "jeg ville bare si at han driver å skriver til meg på fylla." Det er forhåpentligvis bare en forsmådd eks som prøve å skape litt kvalme med typiske løgner. Men kanskje om hun skulle kontakte deg igjenn at du responderer litt annerledes du også Spare de iskalde kyniske meldingene til ETTER man har fått infoen man kanskje vil ha
Anonym bruker Skrevet 16. september 2012 #41 Skrevet 16. september 2012 Så enig! Grunnen til at jeg svarte litt spydig var pga måten hun kontaktet meg på, med å så tvil og med å skrive et blunkefjes på slutten som om jeg vet alt. Kjente jeg ble litt provosert. Og egentlig ville jeg ikke ha noe informasjon fra henne (utenom det var noe svært alvorlig, noe jeg ikke mistenker). Tenker som deg over her, hun er lett å avsløre hva dette her gjelder med måten hun tar oppe dette på. Jeg ønsker ikke noe drama overhode og håper jeg slipper å høre mer fra henne. Men skal ta det opp med han når han kommer hjem i morgen Hi
Netti*** Skrevet 16. september 2012 #42 Skrevet 16. september 2012 Lurer litt på hvilket svar du trodde du skulle få av kjæresten? Tror du han ville svart: Jo, ho vil advare deg mot meg fordi jeg er en brutal jævel, som voldtar deg hver gang jeg drikker og slår deg når jeg føler jeg ikke holder mål? Skjønte ikke hvorfor du blandet han inn i det hele tatt. Han ville jo aldri innrømt om det er grunn til å holde seg unna han. Så uansett ville du fått det svare du fikk. Nå tror ikke jeg du har noe å frykte. Pga av svaret, ellers så fikk du ikke advarsel fordi du svarte så lite gjennomtenkt. Tenker bare generelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå