Gå til innhold

Er dere begynt og kjøpe julepresanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt endel, har sendt endel av de dit de skal også. Gavene til de som bor langt unna og vi ikke ser så ofte prøver vi å få ornet til vi enten skal på besøk der eller de er her på besøk, for da står vi litt friere i forhold til størrelse og vekt. Når vi skal sende så må vi tenke litt mer på hva vi kjøper, for siden gavene i seg selv ikke er av de dyreste så syns vil jeg ikke betale like mye i porto som gavene koster.

Veldig mange i familien gir ut ønskeliste rett etter jul hvert år, så da har vi mye å gå etter. Slik som min søster som sparer på ett service. Farmor til ungene samler på engler, så kommer vi over engler som vi syns er veldig fine kjøper vi det uansett om det er januar eller desember. Oldemor og oldefar fikk fotoalbum til å sette sider inn i, så hver jul får de flere nye sider til å sette inn i et. Der er det bilder, tegninger og vi har skrevet om året som har gått. Siden min mann har 9 søsken, kan vi ikke gi innrammede bilder hver jul for det har de ikke veggplass til, så nesten alle barnebarna lager slikt til de fra sin familie. Og to 90åringer ønsker seg faktisk ikke noe, så å kjøpe noe bare for å kjøpe noe blir feil.

Vi prøver å bli ferdige med alle uten om de i huset før desember, for jeg hater å gå i butikker i desember. Og når vi har 4 unger så er det mange skoleavsluttninger, korpsavsluttninger, julefrokoster, fotballavsluttninger osv. Og jeg jobber mye i desember, så da vil jeg ha fritiden sammen med ungene og kose oss. Førjulstiden syns jeg er så koselig, så å stresse i overfylte butikker med hysteriske mennesker orker jeg ikke. Holder å kjøpe til ungene her i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...