Gå til innhold

Er dere begynt og kjøpe julepresanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt med noen få, er så usikker på hva vi skal kjøpe til de eldste barna da de ønsker seg veldig ipad begge 2, men jeg synes faktisk det er mye og bruke nesten 8000 kroner på det til jul. De er 8 og 12 år og minstemann har ikke behov for noe slikt enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har begynt og kjøpe litt til stesønnen min,men ikke så mye mer enn til han :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Har begynt så smått, om jeg kommer over noe fint jeg mener passer til noen kjøper jeg det. Så forløpig kun kjøpt til noen venninner =)

Også klart å huke tak i en Wisky på samme alder som pappa så den skal han få.

Resten er uvisst enda..

Skrevet

Til "trøst" HI så koster iPad 2 2700,- på Elkjøp nå ;) Hehe, har tre her i huset også med dette svimlende ønsket!

Har hamstra litt når jeg har kommet over passende gaver. Shoppa litt i gårkveld på den siden det ble tipset om her i går (barerips.no) Buffer, gensere og drikkeflasker er kjekke barnegaver :)

Skrevet

Har ikke begynt, vi pleier å be om ønskelister til de vi skal kjøpe til. Synes det er så mye greiere når jeg vet at vi kjøper noe de ønsker seg..

Skrevet

Jeg har tenkt på det, og startet på en mental julegaveliste. Men det er også det. :)

Skrevet

Har handlet julegaver lenge jeg! Når jeg ser et godt kjøp og hvor jeg tenker på en bestemt person, så kjøper jeg uansett når på året det er.

Skrevet

Nei, jeg venter. Om jeg skulle treffe feil på gaven så vil jeg at bytteretten fortsatt skal gjelde.

Skrevet

Er ferdig med venninner\vennepar, og barna dems. Og ferdig med litt til familie.

Deilig å være halvveis ferdig allerede, så kan jeg kose meg med de siste gavene i desember. :)

Skrevet
Har begynt med noen få, er så usikker på hva vi skal kjøpe til de eldste barna da de ønsker seg veldig ipad begge 2, men jeg synes faktisk det er mye og bruke nesten 8000 kroner på det til jul. De er 8 og 12 år og minstemann har ikke behov for noe slikt enda.

Hva med å gi de penger/gavekort der de kan kjøpe iPad, når DE har spart opp nok.

For noen år siden ønsket største her seg en DS. Når hun hadde spart halvparten, betalte vi resten. Går fort når man ønsker seg kun penger av besteforeldre o.l. ;)

Skrevet

Har laget liste, og de fleste får gavekort i år. Termin 6/12, så her blir det lettvint. ;)

Skrevet

Har begynt å tenke og planlegge, prøver å få julegavehandlingen til å vare lengst mulig, det er så kooooselig! Skulle bare ønske jeg hadde flere barn å kjøpe til, det er så mye fint å få kjøpt og så vanskelig å velge... Luksusproblem...

Skrevet

Hvor mange julegaver kjøper dere da??! Jeg begynner nok ikke før i desember Kjøper kun til familien, blir ca. 10-12 gaver.

Skrevet

Har termin på julaften og har MANGE gaver å kjøpe, så her begynte julehandelen i august i år :)

Skrevet

Ja, jeg har begynt :) Det er jo ikke lenge igjen. Om 11 uker er det allerede desember ;)

Jeg elsker julen, kan jeg jo legge til. Så det gjør meg ingenting å starte i august ;)

Skrevet

Jeg har begynt, så smått, og jeg har lister med ideer til flere av familiemedlemmene. Det er egentlig det greieste å ha unnagjort. Om jeg bare vet hva jeg skal kjøpe, så er resten grei skuring. Også er jeg i gang med å lage gaver. Noen av oss har en avtale om at vi kun skal gi hverandre hjemmelagde gaver, og det er de gavene jeg gleder meg mest til å få :)

Jeg handler gaver til snaut 30 stik. Heldigvis spleiser jeg og svigerinnen min (jeg holder mannfolka utenfor dette, for de har aldri hverken brydd seg eller hjulpet til i vesentlig grad ;) ) til en del, og det gjør det lettere.

Skrevet

Ja jeg har kjøpt flesteparten allerede! Vi flytter i november, og får nok å gjøre i ukene fremover da..:) også bor vi så langt unna shoppingsenter osv, så jeg har handlet når jeg allikevel har vært der! :)

Skrevet

Benytter meg av tilbud hos f.eks Ark når de har halv pris på tegnesaker. Det er standardvarer jeg ikke tror det er noe problem å få byttet, samme når de har kampanje på barnebøker.

Skrevet

Har kjøpt litt på salg til ei litta jente (klær og bestikk) og akevitt til bestefar fra tax free!

Men hvis jeg kommer over noen gode tilbud vurderer jeg det som gave (bursdag og jul)

Skrevet

Har ikke begynt handelen enda, men har tenkt litt.

Mine barn skal få sesongkort på hunderfossen familiepark. Sikker noe mer også..

Var noen som tipset om noen drikkeflasker med navn på her i får så da blir det gaver til venners barn osv

Var innom og tittet på fotokalender til besteforeldre.

Føler nesten at jeg har litt kontroll nå, men vi får se om det ikke blir mange forandringer herifra og til jul...

Skrevet

Skal ikke kjøpe så mye gaver i år, bare til barna i familien resten får besøk av oss i gave blir dyrt nok da reisen kommer til og koste 10000!

Skrevet

Har begynt med pengegavene, foruten det har jeg ikke kommet lengre.

Men skal begynne snart, for har 3 familier som skal kjøpes til, så det blir endel gaver :S

Og gidder ikke å blakke meg i desember for å bli ferdig:)

Skrevet

Jeg prøver å finne ut hva vi skal kjøpe til de som aldri ønsker seg noe. Men venter med å kjøpe det så de får med byttelapp. Føler det blir feil å gi bort salgsvarer som ikke kan byttes i gave. Har selv fått ting som ikke har falt i smak og når det skulle byttes på butikken sier de at dette var på salg for 2 år siden. Blir egentlig litt fornærmet over gaven da. (jada, utakknemlig det er jeg sikkert)

Skrevet
Jeg har begynt, så smått, og jeg har lister med ideer til flere av familiemedlemmene. Det er egentlig det greieste å ha unnagjort. Om jeg bare vet hva jeg skal kjøpe, så er resten grei skuring. Også er jeg i gang med å lage gaver. Noen av oss har en avtale om at vi kun skal gi hverandre hjemmelagde gaver, og det er de gavene jeg gleder meg mest til å få :) Jeg handler gaver til snaut 30 stik. Heldigvis spleiser jeg og svigerinnen min (jeg holder mannfolka utenfor dette, for de har aldri hverken brydd seg eller hjulpet til i vesentlig grad ;) ) til en del, og det gjør det lettere.

å, så kjekt med hjemmelagde gaver! Er helt enig i at det er det kjekkeste å få - og å gi også. Har samme avtale med en del av mine venninner, men begynner å gå tom for ideer. Lyst til å dele tips til hva man kan lage? :)

Skrevet
Hvor mange julegaver kjøper dere da??! Jeg begynner nok ikke før i desember Kjøper kun til familien, blir ca. 10-12 gaver.
Kjøper også kun til familiene og det blir ca.26 stk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...