Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 14. september 2012 #1 Skrevet 14. september 2012 Er helt tom for ideer nå, hva skal dere ha?
maryM Skrevet 14. september 2012 #3 Skrevet 14. september 2012 Lasagne og salat. Tok opp en ferdiglaget fra fryseren i går kveld så er bare å putte i ovnen og kutte opp litt grønt
SmellyCat Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 Åhhh, har ikke peiling. Litt lyst pÅ pasta carbonara, eller kyllingfajitas. Har spist borte de to siste fredagene og fikk taco begge stedene, sÅ det utgÅr her. I morgen blir det pølsegrateng i allefall, og søndag blir det koteletter.
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Skiver i bilen.. Må ut på shopping med barna etter skolen og barnehagen. Gidder ikke bruke tid eller penger på å spise ute idag.
peanutts82 Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 hjemmelaget pepperoni pizza med salat
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. september 2012 #8 Skrevet 14. september 2012 Fårikål!!! Egentlig er fredag fast tacodag i heimen, men siden eldstejenta (som er mest opptatt av rutiner) er hos faren sin, så blir det fårikål. O'h lord hvor jeg gleder meg!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 Halve familien skal i bursdag. Så jeg lager joikaboller med ris til halvdelen som blir hjemme
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 Fårikål!!! Egentlig er fredag fast tacodag i heimen, men siden eldstejenta (som er mest opptatt av rutiner) er hos faren sin, så blir det fårikål. O'h lord hvor jeg gleder meg! NAM!! Elsker fårikål
sologsommer Skrevet 14. september 2012 #11 Skrevet 14. september 2012 Det er jo fredag......så her blir det taco foran tven, lillegutt elsker det når hele familien benker seg foran tven og ser på barnetv. Har ikke spist taco siden før sommeren, så nu gleeeder jeg meg igjen
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. september 2012 #12 Skrevet 14. september 2012 Fårikål!!! Egentlig er fredag fast tacodag i heimen, men siden eldstejenta (som er mest opptatt av rutiner) er hos faren sin, så blir det fårikål. O'h lord hvor jeg gleder meg! NAM!! Elsker fårikål Me too!! Har vann i munn bare av å tenke på lukta.... Synd jeg ikke slutter på jobb før 15!!
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 14. september 2012 #13 Skrevet 14. september 2012 Fårikål!!! Egentlig er fredag fast tacodag i heimen, men siden eldstejenta (som er mest opptatt av rutiner) er hos faren sin, så blir det fårikål. O'h lord hvor jeg gleder meg! NAM!! Elsker fårikål Me too!! Har vann i munn bare av å tenke på lukta.... Synd jeg ikke slutter på jobb før 15!! Ja, det tar jo litt tid å lage :/ Tenkte vi skulle ha det på søndag, må bare finne noe annet briljant å ha idag. Vi pleier å ha taco på fredager, men nå er jeg lei. Samme med lasagne selv om det er kjempe godt
mibella Skrevet 14. september 2012 #14 Skrevet 14. september 2012 (endret) Hmm.. her tror jeg det blir en av følgende: Taco: Bare med kyllingfilet i biter, i stedet for kjøttdeig. Tilbereder det akkurat som med kjøttdeig, men synes det er bedre. Bonus å variere litt med noe som er litt sunnere også Hvitpizza: Vanlig hjemmelagd bunn, hvit saus av creme fraiche, et par fedd hvitløk og 1/2-1 hel chili hakket. Topping: Sopp, parma- eller serranoskinke, rødløk, mozzarella, evt annet man liker. Sleng på ruccola til servering og bland 4-5ss olje, 1-2ss sambal oelek og et hvitløksfedd eller to til pizzaolje som rigles over salaten igjen. Mmmmm. Det kjekke med denne er at det er veldig lite jobb med å lage til! Bare å slenge alt på bunnen;) Chicken Tandoori - denne blir i såfall (dessverre) laget med hjelp av Toro;) trinesmatblogg.no er for øvrig full av masse gode tips! Endret 14. september 2012 av mibella
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #15 Skrevet 14. september 2012 Hmm, tror det blir pølse og makaronigrateng hvis vi har nok makaroni. Ellers vet jeg ikke, mulig vi drøyer det til i kveld og stikker innom butikken å kjøper noe annet godt.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2012 #16 Skrevet 14. september 2012 Laksefileter stekt i folie i ovn + brokkoliblanding. Masse rømme på. Ungene digger det
☆☆☆ Skrevet 14. september 2012 #17 Skrevet 14. september 2012 Vi kom fram til her om dagen at vi ikkje har hatt karbonader i hus så lenge vi har budd her (årevis), så det skal vi ha i dag..
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 14. september 2012 #18 Skrevet 14. september 2012 Skal lage Karrigryte med ris og salat til kvelds Pleier ikke å spise middag på fredager, men tar det heller som kveldskos forran tven
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 14. september 2012 #19 Skrevet 14. september 2012 Hmm.. her tror jeg det blir en av følgende: Taco: Bare med kyllingfilet i biter, i stedet for kjøttdeig. Tilbereder det akkurat som med kjøttdeig, men synes det er bedre. Bonus å variere litt med noe som er litt sunnere også Hvitpizza: Vanlig hjemmelagd bunn, hvit saus av creme fraiche, et par fedd hvitløk og 1/2-1 hel chili hakket. Topping: Sopp, parma- eller serranoskinke, rødløk, mozzarella, evt annet man liker. Sleng på ruccola til servering og bland 4-5ss olje, 1-2ss sambal oelek og et hvitløksfedd eller to til pizzaolje som rigles over salaten igjen. Mmmmm. Det kjekke med denne er at det er veldig lite jobb med å lage til! Bare å slenge alt på bunnen;) Chicken Tandoori - denne blir i såfall (dessverre) laget med hjelp av Toro;) trinesmatblogg.no er for øvrig full av masse gode tips! Tusen takk for kjekke tips Den hvite pizzaen hørtes spennendes ut, men tviler sterkt på at barna mine mener det samme Chicken tandoori er en favoritt her i huset og, men vi har spist så mye kylling i det siste så er redd for at det og utgår =/ Skal ta og titte innom den bloggen takk
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 14. september 2012 #20 Skrevet 14. september 2012 Laksefileter stekt i folie i ovn + brokkoliblanding. Masse rømme på. Ungene digger det Nam, ja det er kjempe godt
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 14. september 2012 #21 Skrevet 14. september 2012 Skal lage Karrigryte med ris og salat til kvelds Pleier ikke å spise middag på fredager, men tar det heller som kveldskos forran tven Har du oppskriften? vi elsker karri
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 14. september 2012 #22 Skrevet 14. september 2012 Vi kom fram til her om dagen at vi ikkje har hatt karbonader i hus så lenge vi har budd her (årevis), så det skal vi ha i dag.. Hva skal du ha sammen med karbonadene da? vi pleier å ha det innimellom selv, men det blir enten med pommes frittes, oppå brødskiver eller med potet, stekt løk og grønnsaker
☆☆☆ Skrevet 14. september 2012 #23 Skrevet 14. september 2012 Vi kom fram til her om dagen at vi ikkje har hatt karbonader i hus så lenge vi har budd her (årevis), så det skal vi ha i dag.. Hva skal du ha sammen med karbonadene da? vi pleier å ha det innimellom selv, men det blir enten med pommes frittes, oppå brødskiver eller med potet, stekt løk og grønnsaker Har ikkje peiling, det er jo lenge til middag enda...
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. september 2012 #24 Skrevet 14. september 2012 Fårikål!!! Egentlig er fredag fast tacodag i heimen, men siden eldstejenta (som er mest opptatt av rutiner) er hos faren sin, så blir det fårikål. O'h lord hvor jeg gleder meg! NAM! Får i kål her også i dag, og hver dag resten av høsten tror jeg.. Mamma laget til oss og hun lagde nok ja
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. september 2012 #25 Skrevet 14. september 2012 Fårikål!!! Egentlig er fredag fast tacodag i heimen, men siden eldstejenta (som er mest opptatt av rutiner) er hos faren sin, så blir det fårikål. O'h lord hvor jeg gleder meg! NAM! Får i kål her også i dag, og hver dag resten av høsten tror jeg.. Mamma laget til oss og hun lagde nok ja Hehe, ja ikke sant! Jeg: Skal bli godt med fårikål på fredag!! Mannen: og på lørdag, og på søndag, og sikkert på mandag og....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå