Gå til innhold

Inspirert: Hvor tung er du og ........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 175cm høy og veier 70kg.ønsker ned et par kg for å være der jeg ønsker. Men er nokså normal tenker jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil vel si normal, men ikke fornøyd selv. 1.68 høy og 66 kg. jeg jobber med saken nå å komme dit jeg ønsker, å det er ca 60 kg.

Skrevet

178-9 og ca 65kg +/- et par. Har heller ikke vekt hjemme, men det er ca-vekten jeg har hatt de gangene jeg har veid meg til lege. Anser meg selv som normal og slank. All over er jeg i grunn veldig fornøyd, ettersom jeg har fine former. Holder igrunn samme vekta uansett hva jeg har i meg og gjør, men har vel gjennomsnittlig relativt sunt kosthold. Magen og rumpa kunne for øvrig vært litt strammere (fortsatt litt slapt, og litt ekstrahud pga graviditeten), men vil ikke at de skal være noe mindre.

Skrevet

Er 167 og veier 52-53. Om jeg er tynn eller tjukk? Jeg vil anta at jeg i manges øyne er avskyelig og mager..det er nok mer forakt enn beundring man får når man er i nedre BMI- normal..

Skrevet

104 kg, og bare 165cm. og er elefant str L. :'(

livet er kjempetøft og har vært det noen år, da spiser jeg alt som ikke burde spises på kvelden.

trives ved 70-75kg. og skal ned dit igjen når det blir tid til egenpleie.

Skrevet

104 kg, og bare 165cm. og er elefant str L. :'(

livet er kjempetøft og har vært det noen år, da spiser jeg alt som ikke burde spises på kvelden.

trives ved 70-75kg. og skal ned dit igjen når det blir tid til egenpleie.

Skrevet

Er 1.68 og veier ca 65. Ser på meg selv som normal og flott :D Har vært helt ned i 52 kilo etter fødsel og amming, det var IKKE noe særlig pent, så syk ut.

Skrevet

Er 174 cm og veier 60 kg. Er slank, men trener for lite og føler meg litt dvask...

Skrevet

Jeg er 174 cm og 79 kg, bruker str 42 i klær og anser meg selv for å være 10-15 kg for tung.

Skrevet

162 cm og 50 kg. Anser meg som slank mot tynn.

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Jeg er 164 og veier 49 kg. Burde ikke miste noe mer nå! Vil si jeg er veeldig tynn.

Skrevet

166 og 68 kg. Absolutt lubben ;-) Føler meg fin +-60kg, men det er mer formen enn kg som teller. Som veltrent og stram var jeg tipp topp fornøyd med 63 kg!

Skrevet

173cm og 66 kilo, ikke så galt, men skulle gjerne stramma litt opp her og der...

Skrevet

163 cm og 56 kg. Et par kilo for mye på rumpe og lår, pluss litt for mye å ta i på siden.

Skrevet

163cm 56 kg. Anser meg som normal. Litt mye på rumpe mage og lår. Matchvekt er 50kg.

Skrevet

172cm og 97 kg feit ;) men har gått ned 6 kg og planen er å fortsette ned til 70kg normal ;)

Så komisk, det er nøyaktig de samme tallene som meg, bare at jeg har gått ned 10kg siden fødsel for 4mnd siden :)

Skrevet

164 høy, 72 kg. Har gått ned fra 90, så jeg anser ikke meg selv som feit nå. Men jeg VAR feit. To kg igjen til målet:)

Gjest April barn <3
Skrevet (endret)

Jeg er 1.55 og veier svimlende 70kilo.

Vet jeg er veldig overvektig og gleder meg til treningen fire ganger i uka gir resultater! Var bare 51 kilo før svangerskapene og etter svangerskapene var jeg 95 kilo!

Endret av April barn <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...