Gå til innhold

Inspirert: Hvor tung er du og ........

Anbefalte innlegg

Skrevet

160cm og 49 kg og ser normal ut. :) har litt rumpe og ikke flat mage så kunne vel kanskje strammet opp litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

175 høy og 89 kg. Må vel gå for feit ja... Men det går nedover! 3 mnd siden fødsel.

Skrevet

172cm og 97 kg feit ;) men har gått ned 6 kg og planen er å fortsette ned til 70kg normal ;)

Skrevet

193 og 115 kg

Ser på meg som litt tykk, men er ikke så opptatt av vekten men vil fortsatt ha helt flat mage for vekten er bare tall :P

Skrevet

Nå er jeg gravid men før graviditeten;

165,5 cm høy og 52 kg. Jeg er tynn og vil bli litt mer formfull. Klarer ikke å legge på meg noe særlig..

Skrevet

173 og veier 68kg. Fødte for 3 mnd siden, så har en god mage enda... Blir sikkert aldri kvitt den... Men er ellers normal, typisk medium i str på de meste av klær.

Skrevet

170 høy og 62 kg. Anser meg selv som litt over normalen på visse deler av kroppen. Men det kan ikke slankes vekk, bare suges.

Skrevet

174 cm og 83 kg. 15 kg for tung, som eg har begynt å jobbe med no.

Skrevet

170 cm og 71 kg. Er ganske slank bakfra, men har liten gravidmage. Den skal vekk! Ingen valker, men jeg er litt grov på en måte.

Skrevet

172 h og veier 69 kg. Anser meg selv som normal, men kunne tenkt meg å gå ned 4-5 kg til ;) Det er den "dørstokk mila" ;)

Skrevet

174 - 56 kg, Normal.

Ser normal for de på min lengde, varierer med over 10 kg - så det går nok mye på hva man føler selv :-)

Skrevet

174 cm 58 kg. Er normal, men utrent. Når jeg er i form er jeg også tyngre så det kommer veldig ann på det som ble nevnt ang muskelmasse.

Skrevet

158 og 54 kg. Anser meg selv som helt normalvektig.

Skrevet

er nå gravid, og vekten er ikke noe gøy å gå på..

Er fra før av litt "lubben", men har også kraftig kroppsbygning med "store" muskel (i forhold til mange kvinner), er 160.

Har heldigvis vekta på "rett" plass (rumpe og lår), og når jeg var som mest i form var faktisk BMI'n min heller ikke riktig, veide da 64kg, men var TYNN og svært muskuløs.. har gidd opp dette med BMI da det ikke passer for meg.

Etter graviditeten ønsker jeg å være tilbake rundt 65-70, kanskje fortsatt litt tung, men tror det blir min trivselsvekt :)

(er ei svært aktiv jente, med hest som hobby)

Skrevet

168 cm. Høy og 58 kg. +/- :-)

Helt passe normal:-p ..men blir nok tykkere i løpet av de neste mnd., siden det er ei lita spire som vokser og gror inni magen min <3

Skrevet

170 og 80 kg. Er på vei å kvitte meg med mammakiloene ;) Jeg er ikke vrælfeit. Det vet jeg. Men jeg er godt klar over at jeg har noen kg som jeg overhodet ikke trenger. :P

Skrevet

163 høy og 112 kg. Vet jeg er feit, og høygravid!

Skrevet

172 høy og vekten ligger mellom 68 - 72. Er passelig. Slank tror jeg - ikke tynn ikke feit.

Skrevet

173 høy og veier 71 kg. 5 kg er enn min trivselsvekt, men det er bare 3 mnd siden siste fødsel så det får være greit ;)

Skrevet

50 kg og 159 cm. Normalt slank. Veide kun 45 helt til jeg passerte 35 år. Var da for tynn, men klarte ikke legge på meg. Er nå 40 år.

Skrevet

162 cm og 84 kg.... Ganske lubben :( (Tung kroppsbygning, med muskler... Vil gå ned 10 kg magefett etterhvert....)

Skrevet

Jeg er 175 cm høy. Vet aner jeg ikke, da vi ikke har slikt utstyr i hus. Men jeg ser jo selv at jeg er ganske kraftig. MEN jeg er i god form, trener styrke og løper masse. :) Og i grunnen er jeg fornøyd med meg selv! Da jeg var yngre var jeg ekstremt tynn, og fryktelig misfornøyd med meg selv.. Men nå har jeg det bra, og trives med både pupper og rumpe. Jeg skulle bare ønske jeg hadde en litt mer markert midje. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...